subota, 06.12.2008.

Uvodni post

Pozdrav svima koji bute ovo čitali. Čitam razne blogove već par let i svaki dan se začudim kakve sve glupsti čitam a večina ih se objavi i na naslovnici, a pošto meni često veliju da povedam gluposti odlučil sam da ih podijelim sa svima vama pa možda i ja dospijem jednog dana na naslovnicu.

Pisal bum o svakojakim glupostima od sporta, tržišta kapital, politike, neke osvrte na svoj život i razmišljanja o budućnosti, alkoholu(domaće vino) u kojem uživam nekad i pretjerano, ekonomskoj situaciji i drugim pizdarijama koje nas okružuju.

Pisal bum na domaćem kajkavskom narječju kolko god bum znal i ak mi se tu i tam zalomi neka polukniževna reč najte zameriti. Nisam završil nikakve visoke škole pa ak se najde pravopisnih i gramatičkih grešaka najte biti hudi, ali to mene opće ne dira preveć.

Par sitnica o meni: 28.let, friško oženjen, sam svoj gazda dok nema žene u blizini

i za kraj tekst pjesme kojam me prati zadnjih par let i koju često moram recitirati ženi nakon odavanja onom užitku s početka:


Spoved (ak sem ti srčeko ranil)
Ak sem te ikada fkanil,
ak sem i prešel vu kvar
ak sam ti srčeko ranil
pozabil te nebum nigdar

Ak sem i druge gledal
Ak sam i kušlec koj dal
O tem ti nisam povedal
Da pokle ti ne bude žal

Ak sem s pajdašima ostal
Ak sem te v noći zbudil
Popevke te semu su krive
I vince kaj v srcu gori

Ak ti i nisam došel
Ak sem pozabil te zvat
Ja ti se znova kunem
Zatajil te nebum nigdar


- 10:37 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.