...hackers center

utorak, 16.05.2006.

ANĐEO UNIŠTENJA by Mafia

ja sam bič božji.
ja udaram snagon neprijatelja.
moji "uzi" je munja.
moj mavashi je grom.
ja sam žrtvovan za dobro u svijetu koji se raspada.
moje vrijeme je kratko i ja znam da ću pasti...
ali do tada...
moja vatra očistit će put onima koji dolaze.
sveta vatra.
budim se redovito 90 sekundi prije zvuka budilice.
vani je mračno, osim ako nije ljeto.
svejedno, sunce se ne vidi.
trening... 6x15
6x20 3x50
6x20 6x15
moje tijelo je stroj.
ja si ne mogu dozvoliti greške.
jer ja ratujem sam.
trening, krvavi trening.
bez milosti.
ja sam fantom slobode.
ja sam sveti ubojica.
ja sam posljednji ratnik.
ja sam vojnik vjere.
ja sam razbojnik graditelj.
ja sam manijak.
ja sam anđeo uništenja.
apokalipsa je ovdje i sada.
a ja sam sudac...
sudac i krvnik.
vi koji ne poštujete dobro i nemate ideale...
vi koji ne vjerujete i ne želite znati...
vi poštujete jedino silu...
i ja ću vam dati silu.
ja ću vas naučiti što je strah.
moja vatra je sveta, moja vjera je tvrda...
...i ja pišam na vaše grobove.
jedino snovi...
ponekad...
"hej, hej što to imamo danas? svetog mučenika"
"hej ćelavi, vatra kažeš..."
"pa zna se čija je vatra! vatra je moja."
"ti si moj poslušni sluga. najposlušniji. čestitam"
"ubojica i huligan, to si ti."
"i ne služiš nikome osim meni..."
"vidimo se na drugoj strani"
snovi...
donose sumnju.
eliminirati snove.
trening, krvavi trening...
napor i bol...
krv i znoj...
svim sredstvima do cilja i pobjeda je moja.
jer ja sam ratnik...
"sluga pederu sluga!"
i moja vatra je sveta.
ja znam da sam žrtvovan.
ali kad ispunim moju misiju...
i kada budem gore, iznad oblaka, moja krila bit će bijela...
a nebo će biti plavo i čisto kao kristal.
kao na razglednici.
kristalno čisto...
i azurno plavo.


ovo vam je zapravo jedan strip iz knjige "CRNO I BIJELO PLUS CRVENO NA NASLOVNOJ", knjiga je predobra.
cya wave
- 11:39 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.