...hackers center

ponedjeljak, 15.05.2006.

ispovid jednog hakera

Svake noći ovog tjedna budim se s istim osjećajem. Samo da se probudim ujutro s mojim strpljenjem obnovljenim u potpunosti. Evo, ovo ću zapisat dok još iman u glavi.

Ja sam još jedan. Još jedan zlonamjerni teen haker. Nedavno sam otvorio nekakav website za nekakvu pomoć oko računala. I često čitam komentare: "Znaš li ti da je ovo zabranjeno!?, itd... To doista pokazuje kakav je svijet danas, napunjen naslovima u novinama:"Hakeri provalili u banku", time nam opet dajući lošu reputaciju....

Da, danas sam opet isprovociran. Moje mišljenje ne vrijedi u ovom normalnom svijetu. Ali u svijetu koji smo MI stvorili, NAŠEM svijetu, imam velik utjecaj. Ovdje me nitko ne može isprovocirati, ovo je moj dom. Internet je moja beskonačna knjižnica i ja znam sve trikove u njoj. Nekad mi se čini da ovaj svijet koji smo stvorili je bolji od onog stvarnog svijeta, punog ratova, droga, nasilja... Koliko pokvarene stvari moraju postati..

Pa eto nadam se da netko shvaća situaciju u kojoj se nalazim i u kojoj se nalazi većina ostalih hakera. Ja nisam loša osoba, samo sam neshvaćen.

by: ZyX3l_
- 14:16 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.