M#R#E#Ž#A#

ponedjeljak, 30.01.2006.

CHARLOTTE CLEVLEND TIP 2 WINNNN

MNOGO SAM TOGA REKAO O CHARLOTE SVAKO KO IGRA PROTIV NJIH OVIH DANA JE FAVORIT VELIKI FAVORIT... TOLIKO..
CLANOVI POGLEDAJTE MAIL IMATE JOS DVIJE PREPORUKE OD TOGA JEDAN ZIHER. WINNNN

- 15:47 - Komentari (2) - Isprintaj - #

***DAN JA(e)DNOG LUZERA*** ep.004

NOVI DAN NOVA PRICA..I OVOG PUTA SA SRETNIM KRAJOM :)))
PADNEM NA SVICARCIMA UZMU MI LIJEPE PARE A TOKOM DANA ODEM U KLADIONU I TAMO MI DJELATNICA VELI AJD MI SASTAVI JEDAN SIGURNI LISTIC, JER SAM JOJ VEC VISE PUTA DONIO LOVU TAKO. I JA KAZEM AJDE OCU I STAVIM JOJ SIGURICE INTERA, STROHMARA, SPANJOLCE OVER NA GOLOVE JAMESA IZ CLIVLENDA OVER NA KOSEVE SAD SE NE SJECAM JOS JEDNOG PARA I KVOTA BUDE OKO 13 JA KAZEM EVO TO JE TO I ONA ODIGRA I DOBIJE... A MENE VRAG NATENTA DA NA SVOJ LISTIC STAVIM GOLUZU PREKO 3,5 GOLA... I TO ME JEDAN U KLADIONI UVJERAVA ZNALAC JE KAZE NEMA DZOMBE ON CE PUCAT PENALE JA KAZEM AJD OCU... I NARAVNO GOLUZA DA 3 GOLA UPUCA PAR PENALA I MENI ODE KVOTA 23,5......POMNOZITE TO SA 30 KUNA I SVE ZNATE...
DOBRO TO MI JE KASNIJE VRATIO JEDAN HOKEJ LISTIC I PAR OVIH SINGLOVA KOJE STE MOGLI VIDJETI I OVDJE NA BLOGU ALI PRAVI ŠOK MI SE DOGODIO DANAS UJUTRO.. DIZEM SE U 6 UJUTRO DA PODJEM NA TRENING I GLEDAM REZULTATE NA TTX VIDIM SVE SE POKLOPILO OSIM WEBERA KOJI JE BIO KRATAK ZA 2 POENA, AJD DOBRO NEMA VEZE OPET SE MALO ZARADILO BAREM. OBLACIM BUNDU I VIDIM OSJETIM U UNUTARNJEM DZEPU DA IMAM PAPIRIC MISLIO SAM DA JE ZAPISNIK SA UTAKMICE U NEDJELJU KOJI NISAM MOGAO NACI I KAZEM A TU SI GOLUBE...OTVARAM PATENT VADIM A ONO TIKET! GLE STA JE SAD GLEDAM NE VJERUJEM SEBI DOBITAN!!! PRVI LISTIC TOGA DANA STA SAM ODIGRAO( GOVORIM O NEDJELJI) KAD SAM ISAO MATERI U SPIZU ..TAJ TIKET JE JOS NEKOLIKO DECKI PREPISALO I UPALI SU I ONI U LOVU . SUPER.. NE TREBATE SE CUDITI STA SAM GA BIO ZAGUBIO. JA U TOKU DANA ODIGRAM TOLIKO TIKETA SVAKI PUT KAD IDEM U DUCAN MORAM PROCI KRAJ "CRKVE" ( TO CRKVA CITAJ KLADIONICA)A KAKO PROCI A NE POMOLITI SE(OKLADITI SE)I KAKO SAM NEREDAN JA TO STAVIM SVUDA... DA NE PRICAM KAKO SAM IH I PO KONTEJNERU TRAZIO KAD SU BILI BACENI DOBITNI..A STARA BACILA KANTU A NE SJECA SE U KOJI JE BACILA A IMA IH TRI PA TI LUDE KOPAJ.....
UGLAVNOM TIKET JE BIO :
SLOVENIJA POLJSKA TIP 1 1,60
ROMA LIVORNO TIP 1 1,80
-14,5 OLYMPIAKOS OLIMPIA LARISA TIP 1 1,80
56,5 SPANJOLSKA SLOVACKA TIP 2 1,80
PORTUGAL NORVESKA TIP 2 1,35
LECCE INTER TIP 2 1,55

UKUPNI TECAJ 19,53 NA ULOGIĆ OD 30 KUNICA LIJEPIH 550 KUNIĆA

FINO... STA DANAS BOKTE..... NEMAM POJMA STA IMA NA KLADIONIC OD PONUDE VALJDA CE BITI NESTO NEKAKO SAM SE NAVIKAO DOBIVATI DNEVNO BAREM 500 KUNA ,JOJ STA SAM BAHAT ONO DVA DANA ZAREDOM DA SAM TOLKO U PLUSU I ODMA SAM SE NAVIKAO.. HEHEHE ALI NE, SADA OZBILJNO , MISLIM DA BI SE JA BRZO NAVIKAO ZIVITI I TROSITI U STILU 500 KUNA DNEVNO HEHEHE VI NE BISTE??

nastavlja se.....

- 11:30 - Komentari (0) - Isprintaj - #

nedjelja, 29.01.2006.

webber 20 i vise koseva 1,85 loseer dao je tek 18 .. losa sreca....

phila igra veceras bez iversona... to znaci da ce druga violina postati prva violina i to opet znaci da ce ta druga violina imati mnogo vise lopti.. a to opet znaci da ce ta druga violina dati sigurno pšreko 20 poena... sanse za to? po meni 90 posto... uzimam to...

- 21:16 - Komentari (0) - Isprintaj - #

DETROIT- LA LAKERS TIP 1 WINNN

NEKAD VELIKI DERBI.. DANAS IPAK IZVJESNI TIP 1... BEZ OBZRIA KOLIKO CE KOSEVA DATI MISTER KOŠ ODNOSNO KOBE OVO BI MORALO ICI NA JEDINICU....JA SE I NADAM DA HOCE.... WINNN

- 20:26 - Komentari (0) - Isprintaj - #

LECCE-INTER TIP 2 1,55 WINNN

SAMO KRATKO..NIJE OVO INTER OD DOBA MISTER IKS.. OVO DOBIJAJU.. 85 POSTO! WINNN

- 18:07 - Komentari (0) - Isprintaj - #

madzarska island vise od 59 golova 1,80 WINNNN

utakmica koja ce biti 8trebala bi) rapsodija od golova... madzari ne mogu ici dalje i danas ce se igrati za dusu.. a takve tekme budu vecinom preko 30 po ekipi... WINNN

- 18:03 - Komentari (0) - Isprintaj - #

portugal - norveska tip 2 1,35 WINNNN

ovdje ne moramo trositi mnogo rijeci.. tip 2... pobjeda i prolaz norvezana.. jaci su od portugalaca.. jos jedna zanimljiva tekma je ovdje.. danska srbija.. po cemu su to danci favoriti protiv srba?? ako srbi zadrze tekmu na na manje od 60 goli sigurno nece zgubiti..WINNNNNNNNNN

- 17:53 - Komentari (0) - Isprintaj - #

mali listak... sjatki dobitak,....SVICARSKI SIR....LOSSSER

portugal norveska tip 2 1,35 19.10h
svicarska ukrajina tip 1 1,55 16.15h
madjarska island tip 2 1,70 18.00h
zeleznik cibona tip 1 1,40 16.30
lecce inter tip 2 1,55 20.30

- 15:24 - Komentari (0) - Isprintaj - #

subota, 28.01.2006.

***DAN JE(a)DNOG LUZERA*****ep. 003

ETO DA SE NA POCETKU UHVATIM PROSLOG BROJA I ODATLE NASTAVIM.. PRICAO SAM O ONOM TIKETU 15 DVOJKI NA GOLOVE HOKEJ... E DANAS SE IGRALA ODGODJENA TEKMA POPRAD KOSICE.. TACNO KOLKO JE TREBALO PET GOLOVA.. SUPER.. ZNACI POGODJENO JE 14 OD 15 PAROVA TO JE DONJELO TOCNO 950 KUNA.. POLA MENI POLA FRENDU.. ZA 5 KUNA PO GLAVI ULOGA NIJE LOSE.. :)))
SDRUGE STRANE DANASNJI DAN NIJE BIO DOBAR... IGRAO SAM SVIH 6 PARAOVA SVICARSKE LIGE DA CE SVI DATI GOL U PRVOJ TRECINI NA 10 KN DOBITAK JE 1734 KUNE I OD NJIH 12 SAMO KLOTEN NIJE DAO... STETA...
PRIJE TOGA ME BLAGOSLOVIO MAROKO SA LIBIJOM.... I TAKO MI I VECERAS OSTALA SAMO KOSARKA DA MI SPASAVA CAST... GRAVELINES I PAU ORTEZ ... NA RUKOMETNOM TIKETU IGRAO SAM SLOVENCE 31 I VISE GOLOVA I NJEMCE 32 I VISE.. NARAVNO NJEMCI SU DALI 31..... STO RECI.. ZALUDU I POBJEDA I POGODAK NA SPANJOLSKU...NISAM IGRAO NOCAS NBA.. NE SVIDJAJU MI SE PAROVI...EVO GLEDAM OVE DVIJE KOSARKE U FRANCUSKOJ UREDNO VODE 15 RAZLIKE SUPER.. BAR NESTO DANAS...ONIH 900 KUNA PO POLA NE RACUNAM KAO MOJU PAMET.... IPAK JE TO PAPIR DIGNUT SA PODA KLADIONICE I UPLACEN.. :)))
nastavlja se...

- 21:13 - Komentari (0) - Isprintaj - #

petak, 27.01.2006.

***DAN JE(a)DNOG LUZERA*** ep002

evo nas opet... danasnji dan je bio cudan...ne znam zasto sam ocekivao da ce bayern popusiti od borusije...valjda pod dojmom barcelone.. hebate nisam obratio paznju da je barca bez sedam igraca igrala a kvota 5.. kakv poklon koji nisam uzeo. nisam igrao taj par.. i kazem sad ce bayern roknit.. je kujac.... ode listic.. ali nije bayern tema danasnje price... uplatio ja taj listic reka par parova prijatelju(a ne mogu mu se sjetiti imena sad...ustvari kolega iz kladionice sa kojim palamudim za tecajnicom) i nadje on listic na podu , komad papira na kojem je 15 parova i sve dvojke... kaze ajmo ovo uplatiti... iz zahebancije i uplatimo i odigramo sistem 13,14 i 15 od 15 za 10 kn dobitak maksimalni 9756 kuna... i sve bili zbroj golova na hokeju.. i gle cuda.. od 15 praova 13 pogodili jedan odgodjen a falili samo trencin martin bilo 1-3... samo jedan gol falio da dignemo i kad se odbije odgodjeni .. nekih 5000 kuna na 10 kn uloga!!! ipak s obzirom na sistem bice nekih 400 kuna.....pola meni pola frendu naravno..malo falilo da dobijemo lijepu lovu...naravn ako se ova odgodjena ne odigra sutra bice 400 kuna...ako se odigra i prodje bice i duplo vise skoro jer je kvota 1,90...poprad kosice.. nocas imam jos clivlenda na svom listicu i miami...od nba...na drugom cekam samo miami i to obicnu pobjedu...
eto toliko u ovom broju.. do citanja.
NASTAVLJA SE

- 23:09 - Komentari (0) - Isprintaj - #

NOVOSTI

OVAJ CE BLOG IMATI ZA ZADATAK DA OSIM SVOJE PRAKTICNOSTI ZA CLANOVE(KORISNI TIPOVI) BUDE I CITLJIV TO JEST BICE NEKE NOVE RUBRIKE OVDJE.. PRVA KOJA KRECE ZVATI CE SE
***************dan je(a)dnog luzera********
da, odmah ce te pomisliti odnosno asocirat ce vas na psk tjednik i dnevnik jednog luzera..i tocno ce tako i izgledati ta rubrika... danas ide prvi broj al u njemu nije jadikovanje naprotiv u prvom broju je happy end :))))))))))))

- 22:25 - Komentari (0) - Isprintaj - #

***DAN JE(a)DNOG LUZERA*** ep 001

evo pocelo je i ovo.. dnevnik je(a)dnog luzera
prva prica je sa happy zavrsetkom. sjedimo u kladionici(favoritu) i ja i moj prijatelj jozo i kaze on meni ajd sastavi sta od rukometa, kazem ja njemu ma ne znam to to ce moj prijatelj sinko(nas clan) on ima rukomet u malom prstu i zaduzen je ovdje za rukomet. i posaljem ja sinku sms i cekamo mi odgovor(stigao je za 2 sata)
i kad dosadi cekanje kazem ja ajd ispunicemo nesto ovako napamet..
i stavim ja dva listica na prvom padnemo na aek i ulker a na drugom koji je bio dobitan i tema je ovog broja.. odigram sljedece

ZAMBIJA - GVINEJA TIP 2
-5,5 HRVATSKA- PORTUGAL TIP 2
-6,5 FRANCUSKA - SLOVAČKA TIP 1
+3,5 NJEMACKA SPANJOLSKA TIP 1
-2,5 RUSIJA- NORVESKA TIP 1
i uz ulog od 30 kn imamo dobitak od 620 kuna

i stvarno sve krene od njemaca koji iksiraju sa spanjolcima a gvineja okrene 0-1 i u zadnjoj minuti da gol za 2-1.. super!!
onda krenu nasi i povedu 7 razlike... kazem gotovo je.. kraj bajke... a onda ipak samo 3 razlike.. super.. u tom trenutku su francuzi vec gazili slovake i ostali su samo rusi!! ZBORNAJA KOMANDA!!!!
poluvrijeme je dva razlike za ruse.. imali su rusi i 4 u prvom dijelu.. al ne bi to bilo to da mi ne zagorcaju zivot... dva razlike ide drugi dio a ja moram na trening ne mogu vise gledat.. uzas to mrzim....ajmo rusi ljubim vas u celo .. kad ste mogli kod staljingrada mozete i ovdje!!!! i dodjem na trening i trazim domara i velim mu ajd vidi kolko su rusi pa mi javi.. ocu kaze covjek i ode.. evo ga sa gornje tribine mi vice nakon 5 minuta a koji rusi????? hebate....a mene vec trese adrenalin.. kako koji rusi ebiga??? RUSI!!! rukomet evropsko prvensto!! aha idem kaze .. ode... cekam evo ga opet... a na kojoj stranici je to?? ajoj.. pa okreni 657 hebiga, kazem mu.. podigne on palac gore kao ok.. i ode.. ja vec nestrpljiv da mi je ko dodao loptu napucao bih je preko Urala! evo ga! dolazi a u meni roje pitanja a sta ako ne zna da na toj stranici ima vise podstrana i sad dodje i kaze da nema rusa... ma idem gore briga me za trening! al evo ga i kaze dobili su ti rusi! i ode... eeej al koliko su dobili vicem za njim.. treba mi tri razlike najmanje! a kaze on aha 24-21! jel za ruse pitam ja sumnjicavo? kaze da ! rusi dobili.. a jel rezultat crvenom bojom napisan pitam?(strah me da se jos igralo zato ga to pitam?) a on ce meni daj ne zahebaji.. sad ako su rusi i ako su komunisti ne mora bas sve da bude crvenom bojom napisano! nije crvenom !!! onda mi olaksalo sve... kakav osjecaj!!! yess! em sam dobio.. em sam omogucio drugom da dobije.. znas ono slavodobitan ulazak u kladionicu, ono kao al bundy(jel se tako pise) sa hodom johnom wayna(jel se tako piseeee) i sa rukom u hlacama hehehehe. a ono se svi klanjaju bogu kladione koji ulazi i prosipa pamet u stilu a sta sam vam rekao.... :))))
a onda novi crv sumnje... A STA AKO ON NIJE VIDIO TAJ REZULTAT NEGO ONAJ NAS HRVATSKA PORTUGAL KOJI JE ISTO BIO 24-21??????UZAS!! NARAVNO PRVO KAD SAM DOSAO DOMA JE BILO TTX I DA VIDIM REZU!!! YESSS DOBITAN!!!!!!!!!!

to be continued

- 22:24 - Komentari (0) - Isprintaj - #

CHARLOTTE MIAMI TIP 2 WINN

CHARLOTE MIAMI TIP 2 1,25 WINN
CHARLOTE MIAMI(-9,5) TIP 2 1,80 LOSSER

DVA PIKA OVDJE.. PREPORUCENO NA MAIL CLANOVIMA..
DVOJKA KAO POTPUNO SIGURNA A HENDIKEP KAO NAJVJEROJATNIJI ISHOD..

- 22:22 - Komentari (0) - Isprintaj - #

indiana clivlend tip 2 1,80 WINNN

(PREPORUCENO NA MAIL CLANOVIMA) WINNN
prema svim mjerodavnim informacijama ova tekma ce zavrsiti pobjedom gosta..idem leci pa necu puno o njoj trabunjat , uglavnom tip 2 WINNN

- 21:41 - Komentari (0) - Isprintaj - #

četvrtak, 26.01.2006.

zambija - gvineja tip 2 2,20 WINN

ha, ovo uz malo srece moze proci.. pa cak i hendikep na kojeg se daje mislim od 4,00 pa do 5,00 cak ......
doduse u sigurnoj okladi ovo sam igrao u opciji x2... ali na solo lsiticu igram cistu pobjedu gvineje... WINNNNN

- 16:05 - Komentari (0) - Isprintaj - #

(-8,5)ulker partizan tip 2 1,80 LOSSER

he... prvo domacima nema turcana... definitivno a i da su kompletni nisu nekio stroj bas neka se igra u turskoj.. ma nije niti partizan to al bice jaci za novog stranca amreikanca cije kvalitete ne znam dodouse ali ipak mislim da domaci ne mogu razbiti srbe sa vise od 8 razlike.. ja cu poksuati ovo.. tip 2...

- 16:02 - Komentari (0) - Isprintaj - #

aek - olimpija tip 1 1,50 LOSSER

kratkoreceno valjda danas nece bit neserece kao jucer kod olympiakosa.. ljubljancani dolaze bez 4 igraca i ne vidim kako ovo mogu dobiti... tip 1 moze i hendikep veci od 5 razlike..ja uzimam obicnu pobjedu..

- 16:00 - Komentari (0) - Isprintaj - #

srijeda, 25.01.2006.

houston charlottee tip 1 1,30 WINN i hendikep 1,80 WINNN

dva pika ovdje.. prvi pik je WINN
houston charlote tip 1 1,30 WINNNN

drugi je
(-8,5) houston charlote tip 1 1,80

i dalje tvrdim da ovakva charlote ne moze nikog dobiti... a kamoli kompletni houston McG je tu to znaci kompletni.)
KAO STO REKOH UREDNO WINN I OBICNA TEKMA I HENDIKEP...

- 17:26 - Komentari (0) - Isprintaj - #

kameron togo tip 1 WIINNN

ne treba ovdje mnogo rijeci trosit.. kamerun je ogromni favorit i sve osim sigurne pobjede je veliko iznenadjenje.. vjerojatno ce proci i hendikep ali eto... ja sam zadovaljan i sa obicnom pobjedom..
WINN 2-0.. PROSAO JE I HENDIKEP.. KOJI JE BIO PREPORUCEN NA MAILU....

- 17:05 - Komentari (0) - Isprintaj - #

prokom olympiakos tip2 1,60 79-77 LOSSER

grci su vec proslo kolo pokazali svoje ambicije dobivsi litvance.. nece to kompromitirati veceras porazom u poljskoj..
barca ce dobiti u zagrebu i ako grci izgube ostace sa istim brojem bodova sa cibonom i pobjedom vise od poljaka...a ko im garantira da c e izboriti onda i 6. mjesto?? iako ce najbolji sesti iz te grupe ici dalje...
LOSSER e nemam rijeci.. zbilja ovo terba zanti izgubiti... doduse mene ne pece savjest zbog ove oklade... sam rezultat pokazuje da je oklada ispravno postavljena.. i da sam se dobro kladio medjutim nazalost oklada je gubitna...ne bih rekao ovdje da je losser neg prije no winn...

- 11:59 - Komentari (0) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 23.01.2006.

DENVER TORONTO TIP 1 WINNN

KASNIJE CU STAVITI OPSIRNIJE AL OVO JE SIGURNA OKLADA.... TIP 1 KO KUCA ...

- 17:56 - Komentari (0) - Isprintaj - #

listic dana... skoro pa osudjen na dobitak...

giricek manje od 10 koseva 1,80 hehe dao gira 14 nemres bolivit nema veze vratit ce on to meni sljedecu tekmu
bastilja daje gol 1,25 WINNN
denver- toronto tip 1 1,30 WINNN

kvota malo manje od 3.....

bastilja ce dobiti ovu tekmu cvrsto vjerujem u to jer su valenc glavni im protivnici koji su na trecem mjestu zadnjem mjesu koji otvara pute u rpvu ligu a bastilja ce tamo ici vjerujte...
denver .. eklipa koja dopbije san antonio na njegovom terenu nece se muciti sa torontom ... vjerujem tu i u pobjedu u hendikepu...
giricek... joj pa ovo je opklada koja vecinom prolazi.. ako je igrate solo i padnete drugi put igrate dvostruki ulog i prolazi... gira je gubitnik.. samo slucajem mozee dati vise od 10 ksoeva a ja ne vjerujem da to moze netsima utakmica ce biti tvrda znaci nije za njega....

- 17:46 - Komentari (0) - Isprintaj - #

subota, 21.01.2006.

milwauke charlotte tip 1 winnnnn

ziher... tip 1... tolko o ovome..... WINNN NO PROBLEM NO COMMENT.. KAO STA SAM REKAO BILA JE CISTA JEDINICA..MA I JA BI OVAKO BEZ TRENINGA SA JOS 4 HAKLERA( SAMO DA JEDAN OD TA 4 NE BUDE GIRICEK JER ONDA NE ZNAM MOZDA I NE BI DOBILI) POBJEDIO OVAKVU CHARLOTE....EVO RECIMO JA, MIHAJLO,AIR ARMANDO,POPE I PETI NEKA BUDE NAS PRIJATELJ IVIĆ(KOJI CE OVO CITATI DANAS) I POBJEDILI BI OVU CHARLOTE KAMOLI IH NECE DOBITI MILWOKI... :))))) WINNN

- 20:47 - Komentari (0) - Isprintaj - #

petak, 20.01.2006.

winn

KOSEVI KOSEVI........HOCE LI I VECERAS LAKERSI BITI RASPOLOZENI ZA PUNJENJE KOSEVA... SUNSI HOCE TO ZNAM E ZATO MISLIM DA CE OVO ICI PREKO 210 POENA... A KOBE? JOS JEDNA BIG TEKMA........NA NJEGOVU ZALOST IPAK BEZ HAPPY ENDA PO NJEGOVU SKVADRU...kao sto rekoh bez happy enda po lakerse al i kobe dobar..

- 22:34 - Komentari (0) - Isprintaj - #

la clipers - dallas tip 2 1,70 winnn

vrlo izgledna opcija.... gosti su bolji , u boljoj formi i ne vidim kako ce ih clipersi zaustaviti.. inace su clipersi u silaznoj putanji i cim dodje neka jaca ekipa kleknu( phoenix) slicno bi trebalo biti i nocas.. cijena solidnih 1,70.. tip 2 winnn rasturacina na sto nacina u reziji dallasa... uredna pobjeda..

- 22:29 - Komentari (0) - Isprintaj - #

četvrtak, 19.01.2006.

brayan preko 36 koseva...1,80 WINNN

hm.. velika cifra velika...al mislim da bi trebalo ici.. nema ga ko cuvat kvalitetno veceras. prolaznost ovoga nije preko 65 posto.. uz manji ulog probati... COVJEK UVALIO PEDESETICU.. WINNN

- 19:04 - Komentari (0) - Isprintaj - #

montepashi - unicaja tip 1 1,65 LOSSER

isto kao i tekma jucer olimpiakos litva... jedinica bi morala proci... domacimaje ovo zadnji vlak.. gosti neoptereceni... ne treba sumnjati u motiv domacih igraca... ja uzimam po ovoj cijeni... tip 1 STETA.. BILO JE DOBRO VECIM DIJELOM ALI SU SAGORJELI... OVA TEKMA I POGOTOVO ONA U BG PANATEINAKOS IPAK POKAZUJE NEKU VRST POSTENJA U EURO LIGI...

- 18:51 - Komentari (0) - Isprintaj - #

srijeda, 18.01.2006.

olimpiakos litva tip 1 1,65 winn

(objavljeno samo na mail)
tekma koju domaci jednostavno moraju dobiti.. a gosti dolaze bez dva igraca i neoptereceni skoro na izlet.. iako je ostalo samo 2 razlike.. ipak je to odluceno mnogo prije.. prije i samog pocetka...WINNN

- 23:57 - Komentari (0) - Isprintaj - #

utorak, 17.01.2006.

sacramento phoenix tip 2 1,75 loser

vrlo izgledan par.. mislim da nema dileme tu . jedina dilema je bila igrati ovo ili na zbroj koseva.. pa sam ju prelomio igrat cu oboje! :))))
naravno solo.. dvojka na tekmu i dvojka na zbroj koseva preko 205...veci ulog na tekmu...losser tekma...
e cudo jedno ovo.. phoenix jeimao postotak suta samo 33 posto... dok su domaci debelo prebacili 50 psoto tocnije oko 56 posto... cak pet igraca 18 i vise koseva domacih dok kod gostiju je jedan da ga sad ne gadim igrao 25 minuta sa nula poena i samo dva skoka... sut nula tri pa nije ni cudo rezultat igrali su sa giracem manje vise od pola tekme... u svakom slucaju domaci bez dva igraca bez pedje stojakovica gosti kompltni i ponizeni...katastrofa dana..

- 18:51 - Komentari (1) - Isprintaj - #

wloclavek-panionis tip 2 tecaj 4,0 !! losser

uleb kup... ovako da se razumijemo odmah.. ne kazem da ce ovo biti dvojka ali da je tecaj na domace od 1,2 a na goste 4,0 nesrazmjeran e to kazem....dapace kazem da je u najmanju ruku bezobrazno staviti na grke tecaj 4..... realni tecaj ovdje negdje oko 1,9....
ni domacim ni gostima ovdje utakmcia ne zanci nista... al to ne znaci da ce grci doci sa spustenim gacama... cujte .. ja cu za manji ulog ovo uzeti... vi kako ocete.... tip 2...loser
ali ispravan tip rezultat od sedam razlike opravdava ovaj ulog...

- 14:59 - Komentari (1) - Isprintaj - #

nedjelja, 15.01.2006.

liverpool totenham 1-0 (nagradna igra)

od 31 pristiglog maila sa tocnim rezultatima niti jedan jedini nije bio sa ovim tipom....ipak jedan glasac ce dobiti nagradu a to cu veceras obaviti cim se vratim sa svoje utakmice....sretnom dobitnuiku ce biti poslan mail sa obavjestenjem... pozdrav.

- 12:47 - Komentari (1) - Isprintaj - #

2.portugalska. ovarense- vizela tip 2 2,45

ovo je tip prije svega zbog slabosti domacih igraca a ne toliko zbog kvalitgete gosta koji ipak ruku na srce iako je u sredini tablice ipak je peti gost lige... domaci su blago receno jedna jadna skupina da ne kazem amatera... ovo bi trebalo zavrsiti pobjedom gosta iako uz manju ogradu na iks...neke informacije govore da je ovdje dvica sigurna ko kuca.. da ne trazite ovaj par odmah da vam kazem da ga vise necete naci u favorita i supersporta.. vjerojatno niti u psk koji su mnogo oprezniji od drugih ako je negdje jos ostao to ce biti u derbija.... sretno..losser bio iks... jedan jedan

- 12:35 - Komentari (0) - Isprintaj - #

s obzirom na vise mailova u kojima pise da zelite i pokoji listic ovdje a ne samo jedan par evo donosim listic iz jedne ipak egzoticne lige.. hokej .. njemacka druga liga..
ima u super sportu ne znam za druge kladionice... u favorita nema.. u lutrije mislim da ima..

eislowen dresd.-wolsfburg tip 1 1,85
eis.regensburg- lausiter f tip 1 1,55
landshzt- wolfe freiburg tip 1 1,80

tecaj 5,16 ulog : manji.

ponavljam ovo nisu dojave nego recimo razmisaljnja da bi moglo proci....


- 12:27 - Komentari (0) - Isprintaj - #

olimpija larissa -kolosos rodos hendikep 1 tecaj 1,8

kolosos je jedna od najlosijih ekipa u grckoj kosarci.. i nije previsoka ova kvota od 8 i pol poena.. olimpija je cisto domacinska ekipa jos nikoga nije dobila ove godine kao gosti..ako zele ostati u ligi jednotavno kao domacini moraju dobivati.. to su uglavnom i cinili do sada ,posljednji je stradao veliki aris... 88-83... uglavnom jedinica ovdje je neupitna a ja se nadam i preko ove granice od osam poena jer ponavljam ona nie previsoka jer gosti su stvarno ocajna skupina do sada u gostima imaju skor 0-4 i razliku minus 44.. dakle i tu je prosjek od 11 poena... u svakom slucaju pokusat cu sa ovim .. moja prognoza je 85-64 za domace... :))))) tip 1..

- 09:02 - Komentari (0) - Isprintaj - #

subota, 14.01.2006.

aek atromitos vise od 2,5 gola tecaj 2,0 WINNN I TOČAN REZULTAT I TIP..

e sad zasto ovo? pa ne znam mislim da je tecaj previsok za ovo.. aek prosjecno prima jedan gol doma.. gosti ih u gostima primaju dva bez problema... zasto danas ne bi zavrsilo 2-1 za domace??? igram ovo za srednji ulog...WINNNN 2-1 ZA AEK..

- 14:15 - Komentari (1) - Isprintaj - #

petak, 13.01.2006.

iverson 33 poena i vise..TOCNO 33 JE DAO...

e sad.. ovo bi trebalo proci i proci ce..doduse uvjek kod ovakvih oklada postoji visa sila ozljeda potreba na terenu al ako se sve slozi moralo bi proci...ja sam osobno klepnio vecu lovu na ovaj par plus jos jedan na isti listic... objavljeno na mailu....

- 23:09 - Komentari (0) - Isprintaj - #

opa.. dobar odaziv!

vrlo sam iznenadjen nisam ocekivao da cu dobiti cak 17 mailova samo jedan dan nakon postavljanja nagradne igre!
najcesci rezultati su 2-0 i 2-1 do sada u korist liverpoola...glasujte i dalje....
igra petica je kod clanova dobro primljena iako ne tako dobro kao ova gadjanje rezultata kod posjetitelja! pisite i dalje! mreža

- 14:50 - Komentari (0) - Isprintaj - #

četvrtak, 12.01.2006.

samo za clanove i korisnike mreže

dva puta tjedno imat cemo ovdje pet parova iz pet sportova...pogodi svih pet!
vodicemo evidenciju ,svoja predvidjanja saljite na nas mail ne na ovaj info mail objavljen ovdje na blogu nego na nas s kojim komuniciramo.

pet za ovaj vikend su:(NEMA MOGUĆNOSTI DVOZNAKA)

1.nogomet: PARMA vs LAZIO 1 X 2
2.košarka: BOSNA vs CIBONA 1 X 2
3. hokej: KLAGENFURT vs LINZ 1 X 2
4.amer.nogomet: DENVER vs NEW ENGLAND 1 X 2
5.vaterpolo : SPANDAU 04 vs HONVED 1 X 2

nakon pocetka prvog para nema vise glasovanja.... lista najuspjesnijih ce biti objavljenja na blogu MREŽA.

- 22:42 - Komentari (0) - Isprintaj - #

novo! nagradna igra! LIVERPOOL- TOTENHAM ?

pogodite tocan rezultat utakmice LIVERPOOL - TOTENHAM
nagrada za dvojicukoja to pogode je 7 DANA BESPLATNO DOBIVANJE NA MAIL SVIH PREPORUKA SA BLOGA MREŽE.
rezultat utakmice mozete poslat na info blog mreže mreza1000@net.hr
najkasnije 5 minuta prije pocetka istog.
sa jedne mail adrese uvazit ce se samo 1 rezultat i to prvi .
clanovi i korisnici mreže nemaju pravo ucesca u igri.
ukoliko bude više od dva tacna odgovora tada ce slucajnim odabirom biti izvucena dvojica dobitnika.

- 22:26 - Komentari (0) - Isprintaj - #

cibona macabi manje od 160 koseva tecaj 1,80

dosta izgledna opcija.. po meni barem.. sigurna bi trebala biti i dvojka pobjeda macabija.. poraz koji su im dali zagrepcani u tel avivu jos pece i sigurno ce to oprati....ovdje uzimam koseve....loseer palo je tocno 160.....ipak utjehu imam u piobjdi gostiju koju sam tocno pogodio na drugom listicu..odnosno na preporuci na mail za clanove...

- 20:18 - Komentari (0) - Isprintaj - #

srijeda, 11.01.2006.

ORLANDO MANJE OD 101,5 KOSEVA TECAJ 1,80

PO MENI 99 POSTO SIGURNA OPCIJA.. TESKO CE MAGICARI PRECI OVU GRANICU JAKO TESKO.. CUJTE CUDA SE DOGADJAJU AL JA MISLIM NE VECERAS,,,,,,eto cudo se dogodilo pao sam za samo 1,5 po.... 103.. ebiga losseererrrr

- 21:03 - Komentari (0) - Isprintaj - #

mons deinze tip 1 prvo poluvrijeme 1,90 WINN

jedna netipicna oklada za mene.. al mislim da se isplati probat... za ovu cijenu i srednju ulog ja uzimam... domaci ce ovo dobiti al mi se nije uzimalo 1,45 pokusat cu ovo ...WINNN jedan nula al dovoljno
usput pogledajte svoje mailove imate dosta velik izborr preporuka na njima. ako bude uspjesno kao sinoc bice love .:)))))) pozdrav.

- 18:57 - Komentari (0) - Isprintaj - #

utorak, 10.01.2006.

sinatra alicaante tip 2 1,60 WINNNN

domaci igraci su jedna vrlo prosjecna ekipa i protiv bilo koga iz spanjolske ne bi smjeli niti primirisati pobjedu... treba vidjeti koliko su gosti motivirani na pobjedu .. ili su ipak vise u mislima na domace prvenstvo gdje su popusili pet zaredom... i legli na predzadnje mjesto.. a opet mozda ce dans ici lijeciti frustracie.. sintra je ko stvorena za to..kolko znam idu u najjacem sastavu i ja cu uzeti ovih 1,60 pa kako bude.. manji ulog.. WIINN BEZ PROBLEMA 30 RAZLIKE..

- 20:54 - Komentari (0) - Isprintaj - #

zbog kvara na blog funkciji neke parove danas nisam mogao staviti ovdje..uglavnom ono sta je islo na mail je i pogodjeno do sada.. preporuka je bila na LA MANS KOJI VODI NA POLUVREMENU SA 46-29 WINNNN
NA ROMU PROTIV ZVEZDE TRENUTNO JE 34-17 ZA ROMU(daleko od toga da je gotovo tu sve) WINNNN
NA HAPOEL PROTIV DINAMA HAPOEL JE DOBIO 87-83 WINNN
četvrti par je bio da ce clipersi veceras dati zajdno vise od 196 koseva sa orlandom... ako tako bude nstavlja se uspjesna serija prognoza mislim vec zadnjih 10 sa ovim danas je tocno....ne uzmite me za rijec jer nsiam bas brojio... pozdrav...

- 20:21 - Komentari (0) - Isprintaj - #

OBAVJEST I POJAŠNJENJE..

MREŽA OD DANAS POCINJE FUNKCIONIRATI PO DRUGOM NACINU U ODNOSU NA ONO PRIJE ŠTO SE TICE BLOGA TU SE MALO MJENJA JEDINO VIŠE NEĆE BITI OBJAVLJEN NITI JEDAN PAR KOJI BUDE OBJVALJEN NA MAILU... ALI NITI OVI STA CE BITI TU NECE BITI MNOGO LOSIJI..IPAK I NA NJIH CU STAVLJAT SVOJU LOVU.
STO SE TICE MREZE KORISNIKA NJIHOV BROJ JE VRLO OGRANICEN ZBOG MOJIH TEHNICKIH I VREMENSKIH MOGUCNOSTI I ON NECE BITI VECI OD 20 DO 30.SVE PREKO TOGA ODUZIMALO BI MI PREVISE VREMENA.SVE INFO MOŽETE DOBITI NA MAIL MREZA1000@NET.HR

- 10:48 - Komentari (0) - Isprintaj - #

USPJESNO...

EVO I JUCER USPJESNO... TO JEST NOCAS..BOSTON DALAS I IVERSON PREKO ZADANOG ROJA KOSEVA..USPUT POGODIO SAM I RTRECU TEKMU TO JE BIO CHICAGO WINN I OVER..MEDJUTIM TE PREPORUKE NISAM DAVAO SVIMA JER NISAM BIO PRETERANO SIGURAN U NJIH ALI PROSLI SU. SVI ONI KOJI SU I JUCER PRATILI MREZU DIGLI SU LOVU. IDEMO DALJE :)))
OD DANAS NA MREŽI VIŠE NECE BITI OBJAVLJEN NITI JEDAN PAR KOJI IDE NA MAIL....JEDINO NAKON NJEGOVOG POCETKA.NARAVNO DA CE OVDJE I DALJE BITI PAROVA U REALNOM VREMENU I TO OPET VECINOM DOBITNI NADAM SE. AL NECE BITI ONI KOJE JA SMATRAM NAJSIGURNIJIM TI IDU NA MAIL ( TO SU PAROVI OD NOCAS RECIMO IVERSON, BOSTON DALAS .. ITD..) ALI CE BITI ONI MANJE SIGURNI PO MENI AL OPET VRLO VJEROJATNI RECIMO NOCAS WINN CHICAGA ILI OVER NA CHICAGO... OPET KVOTE OKO 1,85...ZNACI NISTA LOSIJE TEKME I NARAVNO DA CU POKUSATI DA I ONE BUDU DOBITNE JER IPAK JA I NA NJIH ULAZEM SVOJU LOVU.. POZDRAV SVIMA.

- 10:35 - Komentari (0) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 09.01.2006.

boston dallas 205 i vise koseva WINNNN

vrlo izgledna opcija....iako po meni ne 90 posto neg samo 70 posto al igram uz manji ulog WINNN TOCNO 206 POENA SLATKO ,SLATKO.. I DOBITNO! :))

IVERSON VISE OD 31 KOŠ WINNN

OVA OPCIJA JE PO MENI PREKO 90 POSTO SIGURNA! ISPLATI SE OVO ODIGRATI UZ CIJENU 1,85...... STANDARDAN ULOG... kao sta sam rekao sigurna oklada...covjek je ubacio preko 40 komada... WINNN

- 22:16 - Komentari (0) - Isprintaj - #

nedjelja, 08.01.2006.

toronto new jersy OVER 200,5 WIINNN

ovdje ipak oprez za razliku od prijasnjih nba prognoza ovdje ne dajem 90 posto sanse u prolaz vec samo 65 do 70 posto.. al ipak vjerujem da bi trebalo proci...da sead ne pricam o ovom ili o onom da ne pametujem ocekujem tekmu oko 200 poena e sad poen gore dolje.. ja sam igrao za manji ulog...
UTAKMICA KOJA JE VUKLA CIJELIM TOKOM NA TIH 200 POENA..NA POLUVREMENU 99 NAKON TRI CETVRTINE 149... MINUTI SEKUND PRIJE KRAJA REZA JE BILA 101- 95 ZA DOMACE I ONDA U ZADNJIH 60 SEKUNDI CAK 10-3 ZA GOSTE?? REZA NA KRAJU 104-105 UKUPNO 209 POENA DONOSI LOVU....

- 20:16 - Komentari (0) - Isprintaj - #

WERDER DORTMUND VISE OD 2,5 GOLA

E OVAJ PAR JE JOS NULA NULA NAKON SAT VREMENA IGRE.. DAKLE IPAK SAM BIO U PRAVU KAD SAM STAVIO OPREZ UZ OVAJ PAR JER SU SVE UTAKMICE NA OVOM TURNIRU BILE POD KISOM GOLOVA A KLADIONICE SU NA OVAJ PAR SMANJILE KVOTE DRASTICNO .. KAO DA SUGERIRAJU AJD IGRAJTE IGRAJTE NA GOLOVE SIGURNO JE... MOZDA SE I VARAM ALI......
ovaj par je objavljen samo na mailu...

- 20:13 - Komentari (0) - Isprintaj - #

LIVORNO - BENETON TIP 2 TECAJ 1,60 WINNN

OVAJ PAR JE BIO OBJAVLJEN SAMO NA MAILU....
DVOJKA JE OVDJE USPRKOS SVIM PROBLEMIMA KOJE IMA BENETON IPAK BILA OCEKIVANA ZBOG SLABOSTI DOMACIH..LIVORNO SE DANAS MORAO VADITI AL IPAK TESKO JE TO PROTIV "SVIH BOJA" BEZ OBZIRA STA FALI NEKOLIKO BOJA.. REZULTAT 72-79 ZA BENETON JE REALAN AL KVOTA JE TREBALA BITI OKO 1,25 NA OVU TEKMU FAVORIT JE DAVAO 1,60 NARAVNO DA SMO TO UZELI. :)))

- 20:07 - Komentari (0) - Isprintaj - #

subota, 07.01.2006.

danasnji parovi na mailovima

ceski hokej /2.liga

ponudjeno 5 parova,pogodjeno 3 (joža)

godyear liga
ponudjeno 3 para pogodjeno 3 para (neba) partizan, zadar i slovan sva tri winn

evropska liga hokej ( joža)
ponudjeno 1 par pogodjeno 1 par

nhl liga (joža)
ponudjeno 1 par pramasaj colorado je vodio 2-0 ipak 2-2...


nba liga (neba)
ponudjeno 1 par jos nije poceo....

danas je bilo super vecina je uletila a kvote su bile od 1,5 do 1,9...steta je samo sta nisam stigao da dojavim raicha skijanje...to dojavim nisam mislio da je dojava nego preporuka...od naseg clana iz slovenije..on je glavni "krivac" za ove hokeje iz ceske :))))))))))))
pozdrav!

- 19:55 - Komentari (0) - Isprintaj - #

lasko slovan tip 2 tecaj 1,45 WINN

slovenski basket.. bez mnogo price lasko nije doraslo niti slovanu... tip 2 WINN
OVAJ PAR NIJE OBJAVLJEN NA BLOGU NEGO NA MAILU...

- 19:50 - Komentari (0) - Isprintaj - #

OLIMPIJA- ZADAR (+6) TIP 2 1,80 WINNN

OLIMPIJA ZADAR TIP 2 NA HENDI.. PO MENI JE BIO DOBAR POTEZ.. ALI JA SAM GA MORAM PRIZNATI IGRAO NE ZBOG KVALITETE ZADRA NEGO ZBOG MANA OLIMPIJE I POGODIO... winnn
ovaj par nije bio predstavljen ovde na blogu nego samo na mail...

- 19:49 - Komentari (0) - Isprintaj - #

partizan bosna (+9) tip 2 tecaj 1,80 WINNN

partizan bosna (+9) tip 2 tecaj 1,80
ovaj par je bio predodredjen na uspjeh iako je konacan rezultat tijesan ( sa hendikepom 79-80) ipak je zato jos i sladji WINNN
OVAJ PAR NIJE BIO PREDSTAVLJEN NA BLOGU NEGO SAMO NA MAIL )

- 19:43 - Komentari (0) - Isprintaj - #

četvrtak, 05.01.2006.

beneton daje 82 i vise koseva protiv strasbura tecaj 1,80
*
*
*
*
*
*
davis b. daje 17 i vise koseva golden state.... tecaj 1,80
*
*
*
*
*

hingins peneta tip 1 1,37
*
*
*
*
golden state inidiana tip 1 1,45
*
*
*
*
*
*
beneton strasbur hendikep 1x (+11) tecaj 1,80
pobjeda benetona 11 i vise razlike
*
*
*
barcelona efes pilsen tip 1 1,65

*
*
*
danas bez mnogo komentara.. nedostatak vremena sve solo naravno...
hokej je dobro prosao... sparta vodi, helsinki dobio prvu treciu, comet vodi hamenlina dobila....pozdraf svima!

- 20:37 - Komentari (2) - Isprintaj - #

srijeda, 04.01.2006.

n orlean miami tip 2

miami ovo mora dobiti bolji su i mislim da ce ovde ici i hendikep od 5 poena al eto ja uzimami ovih 1,50 tip 2

- 23:48 - Komentari (1) - Isprintaj - #

kazan alicante- KAZAN daje 80 koseva i vise

sve doadasnje protivnike su ispracali sa mnoog vise poena pa ne vidim zasto ne bi i alicanteu dali porciju koji i ne briljira bas ove godine .. uglavnom to je to..

- 15:51 - Komentari (0) - Isprintaj - #

MILWOKI CLEVLAND ZBROJ KOSEVA TIP 2

U FAVORITA JE OPCIJA 203,5 KOSEVA. JA CU SKOKNITI DO LUTRIJE DA VIDIM TAMO KOLIKO JE.. U VAKOM SLUCAJU OVDJE CE BITI KOSEVA .. OBA PREKO STO...PA KAK BUDE.. POZDRAV.

- 13:15 - Komentari (2) - Isprintaj - #

utorak, 03.01.2006.

MALI NOCNI LISTIC

WASHINGTON TIP 1 1,55
DALLAS TIP 2 NA HENDIKEP 1,85
ATLANTA TIP 2 NA ZBROJ KOSEVA 1,85
DETROIT TIP 2 NA ZBROJ KOSEVA 1,85

3 EURA ZA 29......

- 23:13 - Komentari (0) - Isprintaj - #

listic dana loser

vsetin budejovice tip 2 loser
frolunda leksand tip 1 winn

manji ulog zbog hokeja... samo 12 eura..duplo manej nego jucer kad je bio dobitni,, nema veze gre se dalje.. bio je manji ulog..

- 15:02 - Komentari (1) - Isprintaj - #

crvena zvezda frankfurt tip 1 preko 16 razlike WINNN

domaci su toliko bolji a sad oce li toliko i dobiti vidjecemo.....WINNN 34 RAZLIKE,,, KOSARKA JE ZAKON.. :)))

- 14:59 - Komentari (0) - Isprintaj - #

winn

ATLANTA TORONTO PREKO 205 KOSEVA... iako sam pogodio prevec parova do ad sad se nadam da necu bs dans to prekiniti.. vjerujem u ovu dvojku.. WINN
E OVDJE JE PALO TOCNO 205 POENA ALI MOJ LISTIC JE WINN JER SAM GA IGRAO U LUTRIJE A TAMO UVJEK IGRAM X2... 205 I VISE... NECU GA OVDJE UVRSTITI U STATISTIKU JER ETO PO NAPISANANOM NIJE DOBITAN AL IPAK JE DOBITAN U STVARNOSTI..PONEKAD I TAKVA SITNICA DONOSI IL ODNOSI LOVU..

- 14:58 - Komentari (0) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 02.01.2006.

listic dana WINNN

evo povratak na velika vrata(ili mala ) i listica dana..
west ham chelse tip 2 1,65 WINN
raperswil- kloten 1x 1,35 WINN

tecaj 2,23.... WINNN

- 13:51 - Komentari (0) - Isprintaj - #

new york phoenix 205 i vise poena tecaj 1,80 WINNN

ovo mi izgelda kao vrlo privlacna oklada.. mozda cak i 90 psoto prolaznosti ovom tipu..druge nsiam bas zagledao nisam imao vremena a ni volje jer pored svega sad sam i ja bolestan gripa kasalj fibra ma uzas. WIINNNNNN.
mozda da na tekmi denver boston nece biti vise od 210 koseva..

- 13:37 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

start 27.08.2005.

  • mail: mreza1000@net.hr


    AKO STE OD 27.08.2005. PRATILI OVE PAROVE SA BANKOM OD 100 EURA DANAS IMATE 1074 EURA
    (ovdje u statistiku ulaze samo tekme objavljene na nbsport.. (ovaj blog)




    SVE INFORMACIJE NA INFO MAIL mreza1000@net.hr