M#R#E#Ž#A#

nedjelja, 09.10.2005.

OPET SMO BLIZU REKORDA BANKE.. REKORD JE JOS UVIJEK 446,90...
I STAR JE 3 DANA...PREKJUCE SE IZGUBILO 10 BODOVA NA INDEXU ( JEDAN BOD JEDAN EURO.. ALJUCER SE DOBILO 9 PA JE TRENUTNO SAMO 1,1 EURO DO NOVOG REKORDA.. JA SE NADAM DANAS..ZADNJIH DANA SE REZULTATI POKLAPAJU ASMO TAKO.. DA JE ONAJ NESRETNI KAMERUN DOBIO E ODNA BI VEC DANAS MOGAO OTICI 15 DANA NEGDJE NA ODMOR.... BRDO LOVE... DA KRENEMO ISPOCETKA...

kostarika sad pobjeda kostarike 2,9 ??????? kakva ludost kladionice.. a ja na to ukazivao jos od pocetka tjedna.. ukazivao i uplatio.. u listicu i solo tako da je lova sjela.. kasnije su kladare to skidale na 2,7 pa na 2,3 pa na 2,15 al jso uvjek super 2,15 i uredna pobjeda kostarike 3-0.... u cemu je caka? pa ameri su dosli sa drugim sastavom osigurani u prolaz odprije.. kostariki gorjelo.. i dobili i otisli na svjetsko... previd kladionice..

panama trinidad tip 2 2,2 kvota??????? heheh hvala kladionici...ista stvar...


pobjeda srba pa engleza isto...
angola i kamerun u afarici... pokloni od 1,6 i 1,4.. ali...

kamerun.. gledao sam tu utakamicu odnosno snimku..bilo je jadno gledati egipcane kako se pomicu i pustaju kamerunce da daju gol i odu na svjetsko prvenstvo.. ali kamerunci su gadjali golmana stative semafore suigrace sve zivo osim gola... pa onda su dobili i penal u 95. minuti.. i niti to nisu dalii.....debil pogodio stativu....i kamerun nije otisao na svjetsko a ja ostao bez brda love...naravno da sudac nije mogao produziti tekmu do jutra..
kasnije sam pogodio i hrvatsku i kostariku sve.. ali jebiga kamerun....ali budite uvjereni da je to trebala biti laka jedinica al dogodi se i takav dan kao prije par godina u sloveniji kad je mariboru trebala dvojka i kupila se uredno ta dvojka u slovenskom prvenstvu..i zaboravio sam gdje su gostovali al gledao sam na tv sloveniji tu tekmu i odmah povede domacin 1-0 kazu mi prijatelji kojima sam rekao tu dvojku a gledali su samnom ajde u kurac ti i maribor kog mi slusamo .. ja kazem bez brige dvojka je..i stvarno maribor izjednaci alodma 2-1 za domaace...i maribor 2-2 ma sta sam va ja reka sad ce maribor.. pocme drugo poluvreme i bum 3-2 za domace.. opet oni meni ajde debilu jedan koga mi slusamo...ja se crvenimi trpim ali kazem sad ce maribor ima jos 5 minuta.. i astvarno 88 minuta maribor 3-3... 90 minuta maribor vodi 3-4!!!! a ja se od debila pretvorio u boga.. svaka cast majstore al onda u 92. minuti trener domacih radi zamjenu uvodi nekog livaka koji nakon kornera zabioja gol za 4-4!!! i livak atrci kolegama da slavi gol a ovi mu jebu maater da stga je uradio???? i domaci igraci nose loptu na centar da maaribor ima vremena dati peti gol ali avaj sudac sudi kraj...... 4-4.. sto se zbilo?? kad se tekma kupuje ne kupe se svi igraci.. nego najvazniji...ovaj to nije bio niti u ludilu.. kupe se 6,7 igraca.. a ovaj lola zabije i ode lova...

primjer drugi.. jedna nasa tenisacica(necu je imenovat ali svi ce te je prepoznat) nasa velika nada dugo dugo broj jedan od nasih tenisacica ali je odjednom pala i nestala jos se bavi tenisom al nije to to.. igrala je turnir i kladionicarska mafija je namjestila da ona preda mec protiv tamo neke jadnice kvota je na nasu bila 1,o4,i nasa je primila lovu i trebala je predati mec..(to je bilo dok je jos predaja meca se tretirala kao poraz i kvota nije padala na nulu ...)
i nasa tuka se zajebavala nije tila predat odma nakon pocetka u prvom gemu da se ozljedila nego kao u drugomce ona predati i dobije ona prvi gem i sad ce se kao u drugom ozlijediti a ono u ova cura sa druge strane predala mec!!!!!!!!!ozljeda...e onda je nasa nestala... nie nastupala plaseci se osvete...to je tako.. nisu oni filmovi o gangsterima iz new yorka sta namistaju utakmice odnosno utrke konja i boksaca izmisljene.. to je zivot.. tako je i danas..mnogo je prljavstine...a ko vam kaze da i igraci kameruna se nisu kladili protiv sebe.....da ne idu na svjetsko prvenstvo.. svi su oni vise manje prodani u euro klubovima pa jedna dobra kvotica 5 koliko se davao remi ne bi lose dosla... ono cuj ja sam na kraju karijere pa cu staviti svojih 200 000 eura i dobiti milion cistih jedan dobar ugovor....
uzasvo znanje jako je potrebno biti "pametan" i imati svoj mali kolacic srece jer bez nje nema nista...

- 11:19 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< listopad, 2005 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

start 27.08.2005.

  • mail: mreza1000@net.hr


    AKO STE OD 27.08.2005. PRATILI OVE PAROVE SA BANKOM OD 100 EURA DANAS IMATE 1074 EURA
    (ovdje u statistiku ulaze samo tekme objavljene na nbsport.. (ovaj blog)




    SVE INFORMACIJE NA INFO MAIL mreza1000@net.hr