M#R#E#Ž#A#

ponedjeljak, 04.04.2005.

pa eto danas je nekakvo zatisje u kladionici a ja nisam htio da dan prodje bez kladjenja pa sam bacio 30 kuna.. mozda i prodje al sumnjam jer je previse ako... mozda da sam igrao sistem 5 od 6 bi proslo 5 parova.. takoda bi vratio ulog... da malo oprravdamo listic..
. illionis- n carolina tip 2

mozda malo previse vjerujem carolini malo navijacki pick...jer ipak najboli u toku lige je bio illionois sa skorom od cak 37-1 !!!! al opet bas taj jedan poraz koji imaju me uvjerio da ipak nisu vanzemaljci vec obicni mali crncici koji ce veceras popusit poraz.

charlton- waatford tip 1

pa ovdje je rijec o rezervnim postavama ove dvije ekipe cisto onako prema intuiciji mislim da ce biti jedinica... watford je tuga ziva...

monthiari - del colle tip 1
taranto-trentino tip 2

talijanska odbojka mislim da bi ovdje drukciji ishodi bila cista senzacija... ali senzacije se dogadjaju...


slavia jablanec tip 1x

mislim da ce to slavija rijesiti u svoju korist al eto u cast istocnjackim ligama i jedan mali iksic....pogotovo sta je bio jedan od favorita dana tako da ima veci tecaj pa cak i 1x vrijedi 1,17...

detroit- kansas city tip 1

e ovo je bejzbol.. a tu svako svakoga kerebechi... doslovno osim hokeja naj zajebaniji sport za pogoditi... dzabe vi znali pichere bakrace ili bacace sve je to zakujac ako nemate srice .. ovo je sport za kladionice...ali u ponediljak sam prisiljen staviti jedan bejzbol par ja se nadam da sam imao dobaar odabir.....

sve u svemu os jedan listic bez emocija...onaj prosli je prosao donio zgoditak.. valjda mozda nadam se i ovaj ce... hehehe pozdraaf.



- 14:15 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

start 27.08.2005.

  • mail: mreza1000@net.hr


    AKO STE OD 27.08.2005. PRATILI OVE PAROVE SA BANKOM OD 100 EURA DANAS IMATE 1074 EURA
    (ovdje u statistiku ulaze samo tekme objavljene na nbsport.. (ovaj blog)




    SVE INFORMACIJE NA INFO MAIL mreza1000@net.hr