M#R#E#Ž#A#

utorak, 04.01.2005.

04,01,2205,

e danas necu biti doma pa nesto na brzinu da stavim.. to je greska aleto mozda i bude dobro. dakle
banka 1
bonn(-3,5) - napoli tip 2 ulog 15 kuna LOSSSEER
jebiga.. 4 poena.... pas mater!!!
banka 2

manch utd totenham tip 1 LOSEEER
aresenal manch city tip 1 LOSEEER
rusija kanada tip x2
ulog 20 kn tecaj 2,28...
ih ,imam los predosjecaj za united... nadam se da je samo predosjecaj...

E JEBI GA .. REKA JA DA SE NE VALJA KLADIT SAMO DA BI SE KLADIO.. BILO JE PUNO SIGURNIJIH UTAKMICA.. IAKO I ARSENAL I UNITED STOJE NERJESENO I IMA JOS 10 MIN DO KRAJA ARSENALA ZNAM DA NECE BITI PREOKRETA NIKAD JA NISAM DOBIO U ZADNJIM MINUTAMA.. TEK GUBIO ZATO LOSSER PISEM UNAPRED.IPAK SRECOM DOBILO SE STOTINJAK KUNA NA HOKEJU AL TO SE NE RACUNA ZA OVAJ SAJT I AKO TOTENHAM NE DA GOL A NA TEKMI MINESOTA PHOENIX BUDE MANJE OD 213 POENA..ONDA BI SE DIGLO 630 KUNA...ALI DALEKO JE JOS DO TOG..TOTENHAM JE TEK NA 73.MINUTI...evo 81. minuta...pa sad bi bila tragdija da united primi gol....joj nadam se da nece i da pucaci u minesoti i phoenixu nece imati svoj dan....83.minuta.. totenham jos na nuli....evo 88.minuta.. jos je nula nula...uf uf tako bi mi dobro doslo tih 630 kn....taaako dobroo ..pocela je sudacka nadoknada....jebate ja strepim za 630 kuna i necu spavat do peet ujutro.. koji sam ja bolesnik....a sta cu kad triba love meni je ovih 600 kao nekome 60 000.... daj jebate zavrsiiiiiiiii viseee. ovo je vec 4 minute da je u nadoknadi pratim preko live scores...sudac pa nisi ti maksimovic i nije manchester ljubljana pa da se igra dok partizan pardon dok totenham ne da gol!!! sviraj kraj!!!a sta sam reka jebem ti milu mater upa gol... nula jedan... adio mare...jebate sad opet svitli nula nula nista vise ne razumim listic sam vec iskida i bacija na pod..... sad ga trazim u hrpi smeca(citaj promasenih tiketa od cijelog tjedna) srecom otisao je samo u tri cetri komada...jebem im mater koliko zivaaacaaaaa... evo je zavrsija nula nula ajme meni kako me samo srce strefilo kad je zasvitlilo da je totenham da gol...ma jos nisam siguran da opet nece ispravit .. u svakom slucaju nasa sam tiket i lipim ga.. ajooj ..sad me jos i glava boli...nista cekam minesotu i phoenixa.. dabogda ostali nula nula i oni..sad mi samo triba da naprave kosijadu od 250 koseva..a kakve sam srice pogadjace i iz svlacionice... BAS KAKO SAM I REKAO CAK SU I GLEDAOCI POGADJALI IZ SEDMOG REDA TRICE.....SKORO 240 KOSEVA.. NISAM IMAO SANSI....

A OVO JE TAJ CUVENI TIKET KOJI SE VRATIO IZ PAKLA...I OTISAO U PAKAO...

MINNESOTA - PHOENIX (-213+) TIP 1 LOSEEER :((((((((((
RUMUNJSKA -SLOVENIJA (+2,5) TIP 1 WINN
HRVATSKA-BJELORUSIJA(-15,5+) TIP 2 WINN
MEDVESCAK-AC JESENICE TIP 2 WINN
ZM OLIMPIJA- DAC (-5,5+) TIP 2 WINN
VIENNA-SALZBURG (5,5+) TIP 2 WINN
SLAVIA- LITVINOV TIP 1 WINN
TOTENHAM-DA/NE DA GOL TIP 2 WINN

ulog je bio 10 kn tecaj 66,24 dobitak 630,60 kn... daj Bože.......

- 10:06 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< siječanj, 2005 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

start 27.08.2005.

  • mail: mreza1000@net.hr


    AKO STE OD 27.08.2005. PRATILI OVE PAROVE SA BANKOM OD 100 EURA DANAS IMATE 1074 EURA
    (ovdje u statistiku ulaze samo tekme objavljene na nbsport.. (ovaj blog)




    SVE INFORMACIJE NA INFO MAIL mreza1000@net.hr