NBA i razno

10.12.2005., subota

najgori predmeti...i gluposti u petak!!!

U četvrtak sam cijelo jutro radio glupe modele za kemiju. Radio sam butan koji ima 14 kuglica. To sam smeće radio cijelo jutro. Kad sam došao u školu vidio sam da (sva sreća) nisam jedini napravio modele. Napreavio j eto i lasić nekim čudom. Pod kemijom samo joj to dali na kraju sata. Svi koji su to donijeli su dobili pet. U petak smo imali pretsat infu. Pisali smo TEST!!! Pola ih zato nije ni došlo. Bilo je pet zadataka i svako je dobio po jedan. Na mene je ispao zadnji, peti najteži zadatak. Sva sreća jedva sam ga riješio. I to nekim čudom prvi sam riješio svoj zadatak. Još je riješio svoj zadatak Forjan, Ana, Matea i Ocvirek. Forjan je dobio peti. Ana i Matea su dobile četiri. Ocvijek je dobio pet jer je otvorio već riješen zadatak, a profesor nije znao. I ja sam dobio.....pet!!! Jedva čekam sljedeći sat infe kad će profesor ove pitat, a mi koji smo dobili ocjenu ćemo se igrat. Bit će im se gušt smijat. Pod fizikom nas je ova krava pitala oba sata. Imali smo blok sat. Ja sam dobio 3 i 4. A to je ok.
To je sve o meni.

Daj mi pišite komentare.
1.) Kak ste vi?
2.) Kaj radite?
3.) S kolko ćete proći?
4.) Kolko ćete imati infu?
5.) Hoćete ići na skijanje? Gdje?
6.) Kaj mislite o uhićenju Gotovine?
(ja sam za njega. on bi trebao dobiti pohvalu, a ne kaznu!)

Skoro sam vam zaboravio reći nešt najvažnije!!! TO je da smo se pošorali pod likovnim.
Las je zašlato Patku, a Curka je uhvatila "yellow minute". Lasića je povukao za uši i srušio na pod. Las ga je uspio koljenom u trbuh. Onda smo se ih rastavili. Bara se pravio i dobio šamar od Curka. Onda ih je Jerec razdvajao i dok ih je razdvajao Bara je njemu dao šamar. Onda smo se svi umiješali i onda se Curk smirio, jer bi inače najebao. Vidjet ćemo što će biti kod raske.
I to je konačno to.
Evo za keaj pjesma


GREEN DAY

Minority



I want to be the minority
I don't need your authority
Down with the moral majority
'Cause I want to be the minority


I pledge allegiance to the underworld
One nation under dog
There of which I stand alone
A face in the crowd
Unsung, against the mold
Without a doubt
Singled out
The only way I know


'Cause I want to be the minority
I don't need your authority
Down with the moral majority
'Cause I want to be the minority

Stepped out of the line
Like a sheep runs from the herd
Marching out of time
To my own beat now
The only way I know

One light, one mind
Flashing in the dark
Blinded by the silence of a thousand broken hearts
For crying out loud she screamed unto me
A free for all
Fuck 'em all
You are at your own sight

'Cause I want to be the minority
I don't need your authority
Down with the moral majority
'Cause I want to be the minority, hey!
(Insert guitar solo here)


One light, one mind
Flashing in the dark
Blinded by the silence of a thousand broken hearts
For crying out loud she screamed unto me
A free for all
Fuck 'em all
You are at your own sight

'Cause I want to be the minority
I don't need your authority
Down with the moral majority
'Cause I want to be the minority
(I wanna be...) the minority (x4)


Peace
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
or war
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



- 11:04 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< prosinac, 2005  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Nešto o meni:

Image Hosted by ImageShack.us

-zovem se Josip Hrabar;
-živim u Wrapchu;
-idem u 8a. OŠ grofa J.Draškovića;
-rođen sam 25.3.1991 i po horoskopu sam Ovan;
-slušam sve osim narodnjaka;
-navijam za Dinamo i Lakerse...
Mislim da bi to bilo sve o meni.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Evo vam kviz:

Take the quiz: Which Green Day Song Are You?


Cursors



JJudicial
OOutrageous
SSexy
IInspirational
PPlain

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

Web stranice i blogovi!

Quiz kako ćeš umrijeti!
Take the quiz: How Will You Die(Brutal Pics)

Murdered
you will probably be killed because you fuck with peaple

Ovoliko ste puta bili na mom blogu:
Free Website Counter

Free Web Site Counter
Hvala ljudi!








Am I cool or uncool? [CLICK]
You are Super-Cool!
Woah! Step back - the future's so bright for you it's blinding me! You are the coolest of the cool. Everyone looks up to you as the benchmark for being coooool. The fonze was your grandfather. Any cooler and you'd freeze! WOO it's chilly in here.
Cool quizzes at Go-Quiz.com







Najbolji frendovi i frendice:
Las,Gogo, Luky, Aco, Bara, JerKec, Zoki, Munđerka, Tin, Tina, Miso, Patka, Katarina S., Dino, Sox, Kika, Hrc, Danijel, Lara, Laura, Tamara, Cica...
Nemojte mi zamjerit ako sam nekog izostavio.










Evo moje najdraže pjesme od Green Daya


"Boulevard Of Broken Dreams"


I walk a lonely road
The only one that I have ever known
Don't know where it goes
But it's home to me and I walk alone

I walk this empty street
On the Boulevard of Broken Dreams
Where the city sleeps
and I'm the only one and I walk alone

I walk alone
I walk alone

I walk alone
I walk a...

My shadow's the only one that walks beside me
My shallow heart's the only thing that's beating
Sometimes I wish someone out there will find me
'Til then I walk alone

Ah-ah, Ah-ah, Ah-ah, Aaah-ah,
Ah-ah, Ah-ah, Ah-ah

I'm walking down the line
That divides me somewhere in my mind
On the border line
Of the edge and where I walk alone

Read between the lines
What's fucked up and everything's alright
Check my vital signs
To know I'm still alive and I walk alone

I walk alone
I walk alone

I walk alone
I walk a...

My shadow's the only one that walks beside me
My shallow heart's the only thing that's beating
Sometimes I wish someone out there will find me
'Til then I walk alone

Ah-ah, Ah-ah, Ah-ah, Aaah-ah
Ah-ah, Ah-ah

I walk alone
I walk a...

I walk this empty street
On the Boulevard of Broken Dreams
Where the city sleeps
And I'm the only one and I walk a...

My shadow's the only one that walks beside me
My shallow heart's the only thing that's beating
Sometimes I wish someone out there will find me
'Til then I walk alone...