NBA 4 €v€r

  svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


komentari on/off

Opis bloga

...na owom blogu pisat ću sve što mi se događa u žiwotu...

O meni !!!

TEST O MENI

IME:Jurica
NADIMAK:Jure,King James...
ROĐEN:21.4.1994.
GODINA:13
ŽIVIM:U Jakšiću
RAZRED:6.b
MJUZA: uglavnom sve al većinom Hip-hop
NAJ PJEVAČI:Sean Paul,Eminem,50 cent,Akon
NAJ KLUB:Clevelan"Cavaliers"
NEVOLIM:ljude koji su umišljeni i koji vole drogu i alk.pića
VOLIM: ljude koji su iskreni,vole se zajefrkavat i uvijek spremni za akciju
TRENIRAM:Rukomet
MANA:Nikad ne jebi sam...
MSN:king___james@hotmail.com

Music Video:21 QUESTIONS (by 50 Cent)

Music Video Code provided by Video Code Zone



click to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own text

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Pocass
Joka
Stoja
"Mini"Stoje
Seka Niki
Seka Mickey
Seka PelčČč
Bruna

Kolko vas je trenutro na
mom blogachu???


Created by Crazyprofile.com

free web counter

free web counter

My friendzz

Stoja:Ma to je carthumbup...susjed,zakon je frendnaughtypartysam
što zna nekda zajebavatwinkal sve u svemu zakon je on pozzzzmahwavethumbupsmokinparty
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Joka:On je isto car,uvijek pozdravimahpartyheh
prije mi malo dosađivo al je sad zakon,puno se družimoyeswinkmahobožava NBA i LeBrona kao i ja
to care...partywinkyesr3sp3ct
Image Hosted by ImageShack.us

Mateo:On se malo pravi glup,ide s njim istothumbupal kad treba pomoć pomaže
bez problemayesživiopartymah

Ante a.k.a. Japanac(Kinez):Njega svi zajefrkavaju pa mi ga malo žaozaliven
al zakon je frend on kad počne pričat o glupostima svi popadamo(LoL)
k'o njega nije upozno nezna šta jew smijeh:Dmahpartywink
pozzzz

Juka:on je čisto car samo car i legendathumbupparty
voli pomagat i davat savjete oko svegamouthwashmahaj
care uživajwavewinksmijeh
Image Hosted by ImageShack.us

Gipsy:Moj kum,hehethumbupwinkma zakon je on
care uživaj pozzz p.s.naš bikersmijehpartyyesmah
Image Hosted by ImageShack.us

Dino:On je baš prava žirafanutnjem hormoni rasta rade k'o ludismijeh
najveći je dečko u raz i voli prepisivatsmijehal i pomoćyeswinkwinkmah

Mihael a.k.a.Miki:On je zakon je onthumbuppartybest friend
voli zajebavat a nasmijat zna bolje od japanca tak darofldalje nemoram više
sve 5 o njemuroflsmijehwinkthumbup
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Girlzzz

PelčČčČčČ:to je moja seka...cura je predobra prava legendaroflwink
sve 5 o njoj...osto' sam bez teksta hehkiss
Image Hosted by ImageShack.us

Niki:Isto moja seka...zakon cura voli o svem pričat i dava savjete hehroflpartysmijeh
sam što je sad potrgala kabal...smlcnononamcoral sve u svemu super je ona
Image Hosted by ImageShack.us

Iwana a.k.a. Pocass:Super je curasmijehusput prezgodna jecerekcerekvoli pomoć i voli se zajefrkavat
sam joj se nekad neda...kisskiss
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Mihaela a.k.a. Mickey:To je moja mawla sekakisssuper je cura voli se zajefrkavat i tak...
ma sve 5 o njojroflwink
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Monika a.k.a.Moky :Od vrata do nogu sve pet a faca ružna k'oorofldobra je cura i voli se zezzat malo je djetinjasta i lijena tak dawinkheh al sve 5 o njoj...thumbup

Valentina a.k.a.ĆavoOoOo :cura je super,dobra prijeteljica i voli druge ugrožavat(LoL)winkzezam se
heh ma super je ona sve 5,5 o njojkiss

Iva a.k.a.Karlovačkoo :ona je malo luda al šta se možeroflroflzezamo je da se sexala s vasco da gamom,krisoforom kolumbom i bartolomeom dijazom...ima staklenku i u staklneci čuva spermu od da game...smijehwinkwinkroflroflpa dali smo joj novi nick...staklenka i Kolumbo da Diaz...heheh

RockYou FunNote - Get Your Own

petak, 18.05.2007. at 16:45

yesss

ey ljudi obožavam ovaj blog ona dva prije su bila dosadna kooooooooooooo proljev hhhmahkisswinkpartysmokinsmijehmouthwashwavewavemah



/ Say what you got (5) / Print this post / ### /

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.