navalni

nedjelja, 14.09.2008.

Nisan ja ....

Ma nisan ja kriv.............a sta cu kad ne virujete...crkla mi je kaseta,ma sta crkla,raspala se.
Kad smo dosli "doma" od kuce (a jesan ovo lipo napisa,a?) i kad san upalija kasetu,tj. usteka je i kad san pritisnija botun za postu, prima je postu dok nije crka...bolji je od Sime postara..bilo je negdi oko 200.000 poruka, ma i vise, a kako je i prije nego sta smo krenili na put zaje...nije ni cudo da je crka. I kako fala Bogu nisan ima vrimena za popravit ga odma, tako se nisan ni javlja.
I evo sad smo nesto skupusili, pa cemo vidit dokle ce radit, a kad crkne onda cemo odma nabavit novega.
Eto jesan li se bar malo opra?
I ka sta nevolja nikad ne dolazi sama, tako se i meni dogodilo, nije samo kaseta crkla, nego i obe dvi aute. Kako su lezale 2 miseca, tako su se diskovi na kocnican iskrivili i mora san sve minjat, a moga san slobodno kupit kartu za vratit se kuci, koliko me kostalo, a i manje zivac bi me stajalo. A tek kad san vidija kolika mi je trava iza kuce.....cilu jednu subotu san je kosija i sisa. Ma bar da san moga nac koju kravu ili kozu.....I tako san se polako poceja vracat u ovaj ritam..rad, rad, rad i samo rad, a je gren diko i lec koju uru..i kad mi onda komentirate da san se razlinija..
A ove ce slike potvrdit da san i kuci radija, a manje se kupa, iako su mi neki govorili da san lud, da sta radin, sta ne uzivan sad kad san dosa kuci. E, volija bi ja da san moga sve cetiri u ariju, ali....a vidite kako je izgledalo prije par godina

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


a evo je sad.....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Eto lipi moji di san ja proveja vecinu moga dvogodisnjega odmora. A jesmo se malo i okupali,malo prodjirali i koji lipi bokun poili i dobru kapljicu popili. Malo se i do Korcule zaletili, fala dragoj blogerici Slatkoj. Nadan se da cemo drugi put i do nje skoknit, to dugujen Sucurackin blogericama( pripoznat ce du se One ).

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Posli ovoliko vrimena nejavljanja i nepisanja, cisto me straj da ova kaseta opet ne prigori od prevelikog pisanja.
Za kraj da kazen da je bilo lipo, samo kratko trajalo....nikad dosta vrimena za sve obavit, svugdi stic..bice bolje drugi put...pozdrav svima, ma gdje god bili, pa makar i u Canadi...

- 04:23 - Komentari (11) - Isprintaj - #