naughty-girl_blog

10.08.2006., četvrtak

PoVrAtAk

Ej ljudi! Evo vratila sam se sa mora i da znate bilo mi je super. Kupala sam se i izlazila. Vratili smo se malo ranije zbog lošeg vremena. Samo je padala kiša i bilo je dosta hladno. Pošto sam rekla da ću nešto smisliti da vam napišem i jesam. Evo vam par viceva, pa uživajte i komentirajte !!!
nutdeadnut


Bio Peroprvi put u kazalištupa ga pita prijatelj:
-i, Pero kako je bilo?
-ma ne pitaj. Dosadno,jedva sam izdržao. Jedino je bilo dobro kad su na kraju dijelili kapute, uzeo ja 3 komada lud


-moj pas igra šah samnom.
-pa to je nevjerojatno) Očito je to natprosjećno inteligentan pas!
-pa i nije bas.... Ovog popodneva rezultat je bio 3:2 za mene.smijeh


-zašto ste uvijek na prozoru kad vaša supruga pjeva?-pita susjed susjeda
-ne bih htio da ljudi pomisle kako je tučem...namcor


-i, kako se sad osjećate? -pita liječnik pacijenta
-ah, loše doktore! Dišem sve teže i teže....
-ne sekirajte se, pobrinut cemo se mi da i to prestane...dead


Trće dva magarca prema doma.
-obraća se prvi magarac drugom. -ko zadnji magarac!zaliven

Eto to bi bilo to, ostatak čuvam za sljedeći put.
Pozzzzzzzzzzz wavezujowave




- 23:22 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< kolovoz, 2006  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Moja mala abeceda
A-Angelina Jolie-moja najdraza glumica
B-Blog-evo imam ga =)
C-Cool-mislim da imam cool zivot zbog frendovacool
D-Drustvo-neznam sta bih bez njega,obozavam se druziti
E-Ekran-nalazi se na televiziji i poludjela bi da ga nemaheadbang
F-Filmovi-obozavam sjediti pred televizijom i gledati neki dobar film
G-Glamur-svaka zvijezda ga posjedujewave
H-Hrabrost-treba imati hrabrosti za puno stvari jer bez nje si nitko i nista
I-Iskrenost-volim kad su ljudi iskreni, ali takvih ima jako malo
J-Jutro-ja ga prespavamzijev
K-Kaka-meni najzgodniji nogometas
L-Luzeri-svi decki iz moje ulice he he
LJ-LJubav-bez nje nema zivota,najljepse je kad neki trenutak provedes sa osobom koju voliskiss
M-Mp3-nigdje nejdem bez njega
N-Narukvice-uvijek imam nekakve narukvice na ruci
O-Ogledalo-nisam tip cure koja stoji 2 sata pred ogledalom i licka se.uopce ne koristim sminku jedino za posebne prigode
P-Pas-imam malu pekinezericu i nebi je dala nizasto na ovom svijetu
R-Rat-grozan plod ljudske zloce
S-Shakira-meni najdraza pjevacica
T-Tetovaza-obozavam tetovaze stalno imam neku tetovazu na ruci ili ledima
U-Ucenje-da bi zavrsila dobru skolu moram dobro zagrijat stolicuburninmad
V-Vanzemaljci-oduvijek me zanimalo dali postoje
Z-Zagreb-tu zivim i nadam se da cu u buducnosti ostati ovdje u Zagreburolleyes
Ž-Život-zivim ga thumbup