Erotske sexy priče - Pronađite djevojku

ponedjeljak , 24.12.2018.

Erotske priče od lika sa puno jebačkog iskustva










Click here: Erotske sexy priče






Ceo odmor mi je bilo lep, ali posebno jedan dan na plazi. Posao bolnicarki je ponekad stvarno sranje.



erotske sexy priče

Malo sam podigao Anđu i shvatio da je kuma ugurala vibrator u guzu. Nasao sam lokal u novoj zgradi u kojoj sam bio medju prvim stanarima. Na njima sam se zadržao par minuta a ona je samo tiho uzdahnula i nesto mrmljala.



erotske sexy priče

Erotske priče | Nasađena na kitu - Malo sam podigao Anđu i shvatio da je kuma ugurala vibrator u guzu.



erotske sexy priče

Samo moja pička Nedjeljno popodne. Sjedim zavaljena u fotelju i ne razmišljajući uvlačim prste pod pamučnu haljinu. Dok buljim u neki glup program na televizoru, drugom rukom napipam bradavicu i počinjem je milovati slinavim dlanom. Odjednom se prestrašeno trgnem. Netko zvoni na ulaznim vratima. Prinosim prste i osjećam miris uspaljene pičke, koja je već počela željno drhturiti. Razočarano ustajem i otvaram vrata. Zaključala sam vrata i pogledala svoje grudi. Bradavice su još uvijek napaljeno strčali u zrak, a ja nisam mogla skinuti pogled s njene stražnjice. Kroz lagani materijal nazirale su se minijaturne gaćice. Ovdje je tako ugodno svežeo, a znaš da mene uzbuđuje ova polutama zbog spuštenih roleta. Daj uključi taj ventilator da dođem sebi — dok je Danijela tako pričala, svalila se u moju fotelju i raširila noge, a tada podigla suknju i počela njom hladiti svoju vruću pičku. Najradije bi pojebala sama sebe da mogu — promrmljala sam uključujući ventilator. Na njihovoj crnoj, pamučnoj tkanini nazirala se tamnija mrlja. Znala sam da je to od znoja, ali sam htjela vjerovati da je to znak uspaljenosti i duboko sam udahnula. Zatvori oči i zamisli nabrekli kurac osut rosom znoja … pulsira … frajer leži na leđima, a kurac mu se ustremio put neba. Dlakava prsa, dlakav kurac, napeta stražnjica … Jebo te, da me sad probode, svršila bih u sekundi — Danijela je maštala i oblizivala usne, a ja sam osjećala potrebu da gurnem prste u gaćice i da se pojebem. Neće ti smetati ako skinem topić? Crći ću od ove sparine. Osjećam da mi se znoj sliva duž bradavica. Kako bi bilo zamisliti kako me to liže jedan podantan, mesnati jezik, a frajerčina dahće i svršava mi po trbuhu? Nisam je više mogla slušati, a stid mi nije dozvoljavao da se pomazim. Bolje da šutiš, a ne da me potpaljuješ sve više … — promrmljala sam i jedva čekala da stanem pod tuš i prihvatim se svog uspaljenog brežuljčića i nabreklih bradavica.



Seksi priča sa TS3 - Osmakinja
Osjećao sam se kao glupi klinac koji bi da jebe medicinsku sestru i svrsi joj po sisama. Nije bila previse kratka. U ovoj priči ja ću se zvati Janko, a ona Ceca. Pohvalila me i rekla da dolazim slobodno i cesce na pregled. Znate kako je, nocne smjene, rasne medicinske sestre, iako sam srecno ozenjen, nikada do sada nisam odolio. Rekoh što da ne pa šta može loše da bude. Čitajući priče na internetu pomislila sam pa zašto ne bi i ja...

[Gaj chat srbija|Srpski poenici|Srodne duse u islamu]






Oznake: golač, picka, naš, plazi

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.