svinje!!!

...sve sto sam voljela atebe sam voljela, sve sto sam sanjala, a tebe sam sanjala...ma zar sam pogrijesila sto sam se smijala kad su mi govorili da svi su muske SVINJE...
yescast iznimkama, kojih ja jako, jako malo...yes






Image Hosted by ImageShack.us


MySpace

MySpace





Bigoo

Bigoo




blog layouts

blog layouts




blog layouts

blog layouts





Customize your blog

Customize your blog





Myspace layouts

Myspace layouts


e ovo je fora..............

evo i mackica....Blog images

Blog images






evo par FUNNY slikica...

Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

so sexy.......................MySpace images

MySpace images



SEXY.................MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM...................
Blog images

Blog images



Myspace

Myspace




Bigoo

Bigoo

hihihihihi..........mmmmmmmmmmmm

Friendster images

Friendster images




Myspace

Myspace

hajde..............

Images for your blog

Images for your blog




image hosting for myspace

image hosting for myspace





image hosting for myspace

image hosting for myspace




Bigoo

Bigoo




MySpace

MySpace




MySpace

MySpace




Friendster

Friendster


e to bi mogla biti ja ....zelena boja,plava cura,,,,,,,hihi sala,mala.........


Friendster

Friendster




Friendster

Friendster




Bigoo

Bigoo




Bigoo

Bigoo





< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Ožujak 2008 (1)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (10)
Srpanj 2007 (18)
Lipanj 2007 (26)
Svibanj 2007 (14)
Travanj 2007 (38)
Ožujak 2007 (5)
Veljača 2007 (29)
Siječanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KoMeNtArI YeS Or No

by SaRiTiCa

Image hosting

Image hosting


bigoo.ws - Text Note Generators




Animal Glitters

Animal Glitters






Create Your Own Countdown




Image Hosted by ImageShack.us


Ej ljudi...ja sam...njaminatalija....idem u srednju školu bedekovčinu...veoma sam zabavna osoba...pa cu sad napisati neke stvarcice o sebi...





Image Hosted by ImageShack.us







Myspace LayoutsContent from Coshed.com - Myspace Layouts

smijehwaveevo za pocetak ja sam NATALIJA...imam jadnih 15 godina...Medjimurje je mjesto mog stanovanja...da se pohvalim!?ja sam inace rodena U RUSIJI i tamo sam sam zivjela sve do 5 razrada..tj.ocu reci da sam vec tu 5 godina...sta da jos kazem..moje buduce zanimanje je FIZIOTERAPEUR...tipicna sam vodenjakica...zivlja sam od vraga..to cete s vremenom saznati...pa evo jos nesto o meni...ja da bih se morala opisati u par reci opisala bih se ovako: BRBLJAVA, KOMUNIKATIVNA, VESELA...da jos spomenem nesto u biti volim sve sto vole i mladi mislim da nema stvari koju nisam probala...imam jako mnogo prijatalja i prijateljica koje sve jako, jako volim..da i jos nekaj kad sam bila mala voljela sam gledati super cura jedna od najdrazih mi je ova..ali sam zaboravila kak se zove..hehe

Myspace LayoutsContent from Coshed.com - Myspace Layouts..wavezujonaughtynutsmijehnjamimahcerekzujozujozujozujozujozujozujozujozujozujozujozujozujozujozujozujozujokiss





Myspace LayoutsContent from Coshed.com - Myspace Layouts

Linkovi



Create a Lava Lamp

Blog.hr


Coshed . Ultimate Myspace Resource!


Forum.hr
Monitor.hr

Blog images codes

Blog images







Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

petak, 07.09.2007.

im back.....*

hello...i eto pocela je skola...sve me nervira...sa svih nekako blagih predmeta smo dobili losije,zahtjevnije profesore...ma kaj bus...inace da...doma sam jer sam bubana...imam vec 2 tjedna prehladu..ma sad to nije prehlada nek gripa...ma bu bolje...razmisljam o tome da izbrisem bloga..al neznam...u zadnje vrijeme mi se ne da pisati uopce...ah lijena sam vam ja..jaj...e jedino mi je jako lijepo da sam vidla svoje iz razreda i s doma....i tak...drustvo mi je falilo...danas je plesnjak...kao da su ga za mene prebacili na danas..ak se ne varam....ili???to nebum propustila ma da bum i puzala do onud.....hihi
;))sad sam sama s bakom i s bracekom doma....dosadno je...a ak bu mi se pogorsalo od plesnjaka onda nebum nikam mogla u subotu...al nadam se da ne bu...i tak izlezavam se pomalem...a vreme je za kurac...ma kaj bus drugo...sad idem u kadu se malo namakati...hihi...nebu me pak dugo van...jaj...ayde ljubim vas..i pozdrav svima...klari,eli,lani,vallery,ani,aniti,ivi,luciji,mateji,marceli,jeleni,zeljki(tj.mojim cimericama..)sashi,bendjiju........i jos puno...puno....njima...sve vas ljubim jako.....



| KomEnxY (33) | PriNtAj | !#! |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.