http://rapidshare.com/files/13265762/APACA_SPAZ.part01.rar.html O BOZE....KOJA LUDOST!!! - crazy naty12 - Blog.hr

< travanj, 2007  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Travanj 2007 (24)
Ožujak 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

sve i svasta

Create your own at BlingyBlob.com
Images for your blog

Images for your blog

Blog images src="http://images.bigoo.ws/content/gif/horror/horror_45.gif">

MySpace images

MySpace<
src="http://images.bigoo.ws/content/gif/love/love_494.gif">

MySpace

Images for your blog

Images for your blog

Friendster

Friendster

blog layouts

blog layouts


Linkovi

gothic world
luda metalka-nice blog
metalka martina
junkee girl
Storm
bloody black rose
Samo za taj osijecaj
Dead world
mala blesa
Diabolic filth
Get a grip
Just wish to live
nocturnal kiss
darkchest....666
OCULT-ko zeli da sazna vise o ocultizmu...

More then words
Friendster images

Friendster images

Nesto o meni

Ime:Natalija
Naj boja/broj:crna,crvena,pink/3 i 5
Naj glumica/glumac:Angelina Jolie,Sandra Bulok/Brad Pitt,Tom Cruise
Naj pjevacica/pjevac:Avril Lavigne
Naj grupa:Evanescence,metallica,iron maiden,nightwish,him,apocalyptica,cradle of filth,the 69 eyes,children of bodom,the rasmus,slipknot,black sabbat,theatres des vampires....








Free Hit Counter
Free Hit Counter

Metallica-Nothing Else Matters

So close,no matter how far,
couldn't be much more from the heart,
forever trust in who we are,
and nothing else matters.

Never opened my self this way,
life is ours,we live it our way,
all these words I don't just say,
and nothing else matters.

Trust I seek and I find in you,
every day for us something new,
open mind for a different view,
and nothing else matters.

Never cared for what they do,
never cared for what they know,
but i know...

...............

IRON MAIDEN-NUMBER OF THE BEAST

I left alone,my mind was blank,
I needed time to think to get the
memories from my mind.

What did I see can I belive,that
what I saw that night was real
and not just fantasy.

Just what I saw in my old dreams,
were they reflections of my warped
mind staring back at me.

Cos in my dreams it's always there,
the evil face that twist my mind
and bring me to despair.

The night was black,was no use
holding back,cos I just had to see
was someone watching me.
In the mist dark figures move and twist,
was all this for real or some kond of hell.

666 The Number Of The Beast
Hell and fire was spawned to be released
Torches blazed and scared chants were
praised as they start to cry hends help in the sky.

In the night the fires burning bright,the ritual
has begun Satan's work is done.
666 The Number Of The Beast,sacrifice is going on tonight.
.........................


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

subota, 21.04.2007.

O BOZE....KOJA LUDOST!!!

O je...Ja ne mogu da verujem...Imam jednu prijateljicu,osmi je razred a drogira se...E,ona se drogira....boze...to je bila jedna toliko dobra cura,pa odakle sad ovo...Da mi je neko to rekao,ja bih ga ubila...rekla bi mu,jesil ti normalan!!!...ali sama sam se uverila tj. videla je stvarno tako...auu,kakva je bila,sva naduvana,opijena,sjebana ma ko zna sta je jos radila...A za sve to kriv je njen decko...on je navukao na te stvari....ona njega jednostavno obozava,i sve bi uradila kad joj on kaze...i On je taj koji ima to lose drustvo...A svi su pricali da je on dobar decko...niko nije verovao...A pogledaj kakav je debil!!!....Bas sam pre nekoliko dana pricala s ovom curom i taman kad je htela sve da mi isprica pojavio se njen decko i reko joj da podje s njim...ona je momentalno potrcala ne rekavsi mi ni cao!!!mislim,verovato bi poceli svadju da nije posla...on nije normalan,radi s njom sta pozeli,a ona je pa zaljubljena....i sve je sjebano...a isto tako,ne znam kada je bilo,mada znam da nije odavno...vracale smo se zajedno kuci...ona je brojala novac i onako saputala,ovo mi je za picu,a ovo za vutru(drogu)...I primetila je da sam je cula..i pitala:"jesi li cula sto sam upravo rekla?"A ja razmisljajuci sta da kazem..rekoh da...Samo me je pogledala i rakla mi,molim te nemoj nikom reci...i sta sam ja mogla reci nego ok...Tada je zvala majka i rekla joj da se vrati kuci podhitno...i kad je prekinula vezu,rekla je meni,sad ce biti tuche...verovato su joj se drali kad se vratila kuci...Ali eto,opet posle toga sto je rekla,pojavio se njen decko,i rekao joj da podje s nijm,ali tad je znala da ne sme,i samo rekla ne mogu...on je onako ljutito pogledao i okrenuo se i otisao...A videlo se da je bio sav naduvan...verovato je zvao da i ona duva ili da se opiju...boze,boze...e Onda mi je ona pocela pricati kako se ona drogirala na nekim zurkama,kako se opijala s njim,i kako joj je bilo super...MA STA JE TU SUPER!???toliko mi je zao...ono bas...zasto je to sve moralo njoj da se desi,pa zasto!?Cime je to zasluzila!?oh....ma mozda bi sve to prestalo da ona nije zaljubljena u njega,i da sme da raskine s njim...ali ona ne sme ne samo iz razloga sto ga voli nego i zato sto bi joj naudio nekako a i ne bi imala od koga uzeti drogu...vec su jedanput raskidali pa se svasta izdesavalo...morala da mu se vrati,da tako kazem...on se ponasa prema njoj kao da su u braku,je...vice na nju,zabranjuje joj da se druzi sa njenim prijateljicama itd. ...o..boze..boze..
A naj naj gore je sto niko nece da kaze njenim matorcima...svi znaju a oni ne...jadni oni..sta li bi uradili kada bi saznali...mozda oni sumljaju ali nikako ne mogu da otkriju.....Jes da nije moj problem al ja bih im rekla...nije u redu da se ovako truje...i kasnije da pati...
I ja jos uvek ne mogu da verujem... ma kuda ide ova danasnja omladina....zar je to neko resenje i zabava!?

- 15:44 - Komentari (0) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.