Nikad ne placi za onim sto nemas,vec ostavi druge da placu sto nemaju tebe,za svijet si samo neko,a za nekog si cijeli svijet

srijeda, 16.05.2007.

.......Uvijek kad ti bude tesko, sjeti me se i ne plači, jer onaj ko se smeje, ljepsi je i mnogo jači.....

P00Z
Ja sad malo prije došla iz škole pa evo da nešto napišem...jučer i danas su nam bili skraćeni sati nemam pojma zašto ali bilo je super sat je trajao 30min...hehe........e bar da je tako svaki danyesa dobro izdržaćemo još mjesec dana i onda..............ljetoooooyes...obožavam ga.
O No Name-u ne znam ništa novo....ali bar je Danijel u Big Brother-u....pa mi je to super...svaki dan jedva čekam 22h da gledam a nekad mi se nevidi B92....ajoj onda budem tako ljutaheadbang......jel neko gledao onda kad je Danijel pod satom u bilježnnicu iz srpskog pisao nešto Emini...hehe on mislio da Veliki Brat do ne vidi i na kraju je u ispovjedaonici morao čitat od riječi do riječi sve što je napisao....smijeh.....


Evo jedne pjesme koju ja jako volim....podsjeća me na prošlo ljeto

Lejla Hot

Kako da ti kažem

tekst:Danijel Alibabić
muzika:Marko Prentić


Gledam na sat i sedim pored ognjišta
kasna večer a ja ne znam gde si sad
pijem vino mislim da sam prokleta
od tuge ponovo sam slomljena.

Ustajem na noge lagano,
gledam kroz prozor i vidim dosadno
isti ljudi sve se isto dešava
samo tebe nema kao nekada.

Kako da ti kažem sad
da shvatam šta sam izgubila
moje srce ne može ovu bol da podnese
nemoj da mi radiš to,samo stvaraš veću bol
zar ne vidiš da sam te
i više nego volela.

- 13:11 - Komentari (7) - Isprintaj - #