Nikad ne placi za onim sto nemas,vec ostavi druge da placu sto nemaju tebe,za svijet si samo neko,a za nekog si cijeli svijet

srijeda, 09.05.2007.

VeBevizija

Pozzz svima
Meni je danas bolje pa sam išla u školu....bilo je ok,ispravila sam kemijuthumbupjoš engleski i sve će biti dobronohehe

Sada da se vratim na Big Brother
Jučer je bila ta VeBevizija ,bile su 4 pjesme

Ludi letnji ples-Flamingosi.....
Zauvijek moja-No Name....
Brazil-Bebi Dol......
In the disco-Deen

Danijel je pjevao pjesmu In the disco a Goga i Emina su bile plesačice,meni su oni bili najbolji,evo da kažem nešto o glasanju
Sve 4 grupe su glasale i najviše glasova dobio je Deen...tj.Danijel i kad su već svi mislili da je on pobjedio........Danijela koja je glumila voditeljicu je rekla da i ona ima pravo glasati i da se onda na kraju zbrajaju glasovi......i tako je ona najmanje bodova dala Danijelu i na kraju je pobjedila Bebi Dol tj, Olja Karleuša,Emina koja je plesala sa Dakijem je rekla je to neregularno jer Danijela svoje glasove nije napisala prije ,nego kad je već vidjela ostale....to je istina....Ali Veliki Brat je priznao glasove i pobjednikom proglasio pjesmu "Brazil".....
Iako je to sve samo igra bilo mi je krivo...jer je Danijel trebao pobjediti.....zato što je od ukućana dobio najviše glasova......mislim da je to sve namješteno i ali šta je bilo,bilo je.....




- 20:13 - Komentari (8) - Isprintaj - #