Nikad ne placi za onim sto nemas,vec ostavi druge da placu sto nemaju tebe,za svijet si samo neko,a za nekog si cijeli svijet

srijeda, 02.05.2007.

....devojka sa polja zelenih....super pjesma

Hy
Meni danas bio ok dan....nisam danas išla kod zubara već sutra trebam...baš sam bila sretna što nisam danas morala ali isto mi je sad moram sutranosutra imam 8 sati u školi.mrzim taj četvrtak,jedino dobro je informatika....to baš volim....

evo malo slikica




Ovo je jedna meni super pjesma

Devojka
Željko Joksimović

Odavno ne idem za životom
Za ljubav lenj sam, o tom potom
jer znam, tu negde postojiš ti.
Još tvojom bodriš me lepotom
Za druge slep sam, o tom potom
jer znam, zauvek blizu si.

Ref
I sve je kao pre… još si moj anđeo
U srcu devojka sa polja zelenih, koju sam voleo
I vraća mi se sve... daleki, mali grad
I moja devojka sa polja zelenih, što ne znam gde je sad

Još tvojom bodriš me lepotom
Za druge slep sam, o tom potom
jer znam, zauvek blizu si

Ref
I sve je kao pre… još si moj anđeo
U srcu devojka sa polja zelenih, koju sam voleo
I vraća mi se sve... daleki, mali grad
I moja devojka sa polja zelenih, što ne znam gde je sad


P O Z Z Z Z svima

- 20:00 - Komentari (9) - Isprintaj - #