nove vijesti iz nesvijesti

13.02.2012., ponedjeljak

" Postala si Nata - internacionale ! "

... tako, ove vrijedne ručice, i ovaj krasni miš, na tipkovnici lapa, svakodnevno sklapaju postiće da vas uvesele.
( usput se malo divite mojim novim noktićima ! ) naughty



Nego, što sam ono htjela ... da !
Ima jedna net prijateljica, koja mi svakodnevno, iz daaaaaaaleke Jamerike, šalje šale za ovaj moj blog. Već nekoliko mjeseci. kiss
Kaže da uživa fotke s bloga slati zakonitom. To mi je, pak, najdraže. cerek
I tako ona šalje i šalje, kad, sinoć dobijem od nje ovo, skupa sa slikom:


Plavuša, brineta i crvenokosa rade zajedno kod šefice koja uvijek ide ranije s posla.
" Hej, cure, " reče brineta, " idemo i mi danas ranije kući, šefica neće saznati ! "
I tako one odu. Brineta ode u grad i završi neke poslove.
Crvenokosa ode na piće, a plavuša ode kući i nađe muža sa svojom šeficom u krevetu.
Ona se polako iskrade da je ne čuju, vrati se na posao i ode kući u uobičajeno vrijeme.
" Stvarno je bilo super, " reče brineta sutradan.
" Slažem se." kaže crvenokosa, " trebamo to ponoviti još koji put. "
" Nema šanse, " reče plavuša, " mene je zamalo uhvatila ! "


Dobro, kažem ja njoj ... koka, pa znam što na blogu imam, bar onako, odoka, ne moraš mi slati viceve i slike koje sam već jednom objavila ...
Čudi se žena, kaže: HAHAHA ...Vidiš li da si popularna ??!!! Poslao mi nedavno prijatelj koji je trenutno u Banatu !!!
Postala si Nata - internacionale !

Zbilja ? čudim se.
Kažem, pogledaj 28.02.2008. !
Tek toliko, da znaš da te ne zezam !

To sam se sad malo hvalila ... smijeh
Za kraj, da vas ne iznevjerim ...


- 07:00 - Pomiluj me nježno (18) - Išpricaj na papir - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

vijestiiznesvijesti@gmail.com

* Free Web Site Counters
Online Users


Free Clock

PUT DO ...


eXTReMe Tracker
*****