nove vijesti iz nesvijesti

24.08.2011., srijeda

...



Došao Mujo kod Hase da ga upita za savjet:

Mujo: Znaš što Haso, čuo sam, da se u gradu otvaraju neke banke i nekakvi fondovi, pa tamo staviš svoju lovu, te ti isplaćuju neke pare, a onda kao novac na veliko raste ... Pa sad reci ti meni, kao pametan čovjek, što ti misliš o tome ?

Haso: Znaš šta Mujo, koliko ja znam, a vjeruj mi da znam, u tuđoj ruci samo kurac raste.

update: ajme, ljudi dragi, kad vidim što sve ukucavate u google ne bi li me našli,
doslovno se upišam od smijeha ! thumbup

- 12:00 - Pomiluj me nježno (21) - Išpricaj na papir - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

vijestiiznesvijesti@gmail.com

* Free Web Site Counters
Online Users


Free Clock

PUT DO ...


eXTReMe Tracker
*****