nove vijesti iz nesvijesti

13.03.2011., nedjelja

Dragi Tideovci !



Pišem Vam kako bih Vam rekla da imate sjajan proizvod. Koristim ga od kad sam se udala, jer je mama uvijek govorila da je on najbolji. Sad, kad sam u svojim pedesetima, rekla bih da je još bolji.
U biti, prije mjesec dana, prolila sam crveno vino na svoju novu bijelu bluzu. Moj bezobzirni muž me počeo zezati kako sam nespretna i postajao je sve iritantniji.




Jedna stvar vodila je k drugoj i nekako je njegova krv također završila na mojoj novoj bluzi. Uzela sam Tide sa izbjeljivačem i na moje iznenađenje i zadovoljstvo sve mrlje su nestale. U stvari, mrlje su toliko dobro izišle da su mi jučer detektivi rekli da je DNK test na mojoj bluzi negativan. Tada je nazvao moj odvjetnik i rekao da više nisam osumnjičena u slučaju nestanka mog supruga. Kakvo olakšanje! Prolazak kroz menopauzu je težak sam po sebi i kad niste osumnjičeni za ubojstvo.
Zahvaljujem Vam još jednom.
Sad moram ići napisati pismo ljudima koji proizvode Hefty crne vreće za smeće.



- 07:00 - Pomiluj me nježno (18) - Išpricaj na papir - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

vijestiiznesvijesti@gmail.com

* Free Web Site Counters
Online Users


Free Clock

PUT DO ...


eXTReMe Tracker
*****