nove vijesti iz nesvijesti

16.02.2011., srijeda

USHIĆENA SAM !

Jesam, da !
Spoznajom da su ljudi spremni pomoći čak i ako ne poznaju osobu kojoj je pomoć potrebna !
Da mi je netko rekao, kad sam počela blogati, da će mi se na blogu dogoditi prelijepe stvari, nisam sigurna bih li vjerovala ili samo nehajno odmahnula rukom i pomislila : što god ! lud

Sad tu petljam i pišem i brišem, a sve u želji da vam kažem kako sam izlajala problem jedne drage prijateljice blogerice koja mi se povjerila.
Kriva sam po svim točkama optužnice ! yes

Ona se već duže vrijeme borila s administracijom, papirima i uzaludnim telefonskim pozivima, nejasnoćama i nebulozama.
E, ondak sam si ja uzela za pravo da problem izlajem jednom drugom, dragom blogeru, jer sam pomislila da bi on možda mogao pomoći.
I znate što ? Pomogao je ! To je tako dobro zakotrljao da se sve riješilo za manje od mjesec dana !

Nju sam već izljubila kad smo se srele, a Tebe ću možda, jednom, negdje ... kiss kiss kiss kiss kiss kiss kiss kiss kiss kiss

Danas je ovdje cenzura ! cerek
- 11:00 - Pomiluj me nježno (10) - Išpricaj na papir - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

vijestiiznesvijesti@gmail.com

* Free Web Site Counters
Online Users


Free Clock

PUT DO ...


eXTReMe Tracker
*****