nove vijesti iz nesvijesti

26.10.2010., utorak

mujc, mujc, maco mala ...



... dođi meni da te malo mazim ! cerekcerekcerek


***
Bok srce moje, tata je na telefonu.... Možeš mi dati mamu ?

Ne mogu, na katu je u sobi sa uj'kom Davidom.

Kratka šutnja ...

Ali zlato moje, ti nemaš ujaka Davida ...

Imam, imam, u sobi je sa mamom!

Dobro, OK, onda, evo što ćeš napraviti: spusti telefon, otrči gore, pokucaj na vrata sobe i vikni mami i ujaku Davidu, da je tatin auto upravo ušao u garažu ...

Dobro tata.

Par sekundi kasnije, curica se vrati na telefon.

Napravila sam što si rekao, tata.

I šta se dogodilo ?

Pa, mama je počela vikati, skočila je iz kreveta sva gola, počela je svugdje trčati, poskliznula se na tepih, pala je kroz prozor, i sada je skroz mrtva !

Isuse Bože ! Bože ! Bože ! ... A ujak David ?

Pa, on je skočio iz kreveta skroz gol, počeo je svugdje trčati, i onda je skočio kroz stražnji prozor u bazen ... Ali je zaboravio da si prošli vikend ispraznio bazen da ga očistiš, i sada je i on skroz mrtav ...

Duga tišina ... onda tata kaže:

Bazen ? Koji bazen ? Jel' sam ja dobio broj 6549 226 ? eek
- 16:39 - Pomiluj me nježno (15) - Išpricaj na papir - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

vijestiiznesvijesti@gmail.com

* Free Web Site Counters
Online Users


Free Clock

PUT DO ...


eXTReMe Tracker
*****