nove vijesti iz nesvijesti

17.05.2010., ponedjeljak

molba za frustrirane na poslu



Daj mi smirenosti da prihvatim stvari koje ne mogu promijeniti,
hrabrosti da promijenim stvari koje ne mogu prihvatiti,
i mudrosti da sakrijem tijela onih koje sam danas
morala ubiti jer su me raspizdili.

Također, pomozi mi da pazim čije ću prste danas gaziti,
jer oni mogu biti povezani s guzicama koje ću sutra
možda morati ljubiti.

Pomozi mi da uvijek dajem 100% na poslu:
12% ponedjeljkom
23% utorkom
40% srijedom
20% četvrtkom
5% petkom

Kad imam stvarno loš dan
i kad mi se čini da me svi samo žele raspizditi,
pomozi mi da ne zaboravim da su
potrebna čak 42 mišića da se namrštim,
a samo 4 da im pokažem srednji prst.

Amen
- 07:30 - Pomiluj me nježno (8) - Išpricaj na papir - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

vijestiiznesvijesti@gmail.com

* Free Web Site Counters
Online Users


Free Clock

PUT DO ...


eXTReMe Tracker
*****