nove vijesti iz nesvijesti

12.03.2008., srijeda

...

PRIJE VJENČANJA:

ONA: Ciao DRAGI !

ON: Ma konačno, tako dugo čekam !

ONA: Želiš li da odem ?

ON: NE ! Kako ti pada napamet ? Već sama pomisao na to me plaši !

ONA: Voliš li me ?

ON: Naravno ! U svako doba dana i noći !

ONA: Jesi li me ikada prevario ??

ON: NE ! Nikada ! Zašto to uopće pitaš ?

ONA: Hoćeš li me poljubiti ?

ON: Da, svaki put kad mi se samo pruži prilika za to !

ONA: Hoćeš li me ikada udariti ?

ON: Jesi li poludjela ? Pa znaš dobro kakav sam !

ONA: Mogu li ti u potpunosti vjerovati ?

ON: Da.

ONA: Ljubavi ...

SEDAM GODINA NAKON VJENČANJA:
Tekst jednostavno pročitati odozdo prema gore ... !


- 20:50 - Pomiluj me nježno (10) - Išpricaj na papir - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

vijestiiznesvijesti@gmail.com

* Free Web Site Counters
Online Users


Free Clock

PUT DO ...


eXTReMe Tracker
*****