Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Design © Morrigan Komentari On/Off

$vE & $v@šT@

MySpace images

MySpace images



layout for myspace

layout for myspace



layout for myspace

layout for myspace



Bigoo

Bigoo




Bigoo

Bigoo




Bigoo

Bigoo




Image hosting

Image hosting



Image hosting

Image hosting



Friendster images

Friendster images



Friendster images

Friendster images



Myspace

Myspace



Friendster

Friendster



Friendster

Friendster



Image hosting

Image hosting



Image hosting

Image hosting



Image hosting

Image hosting



Image hosting

Image hosting



Image hosting

Image hosting



Blog images

Blog images



MySpace images

MySpace images



MySpace images

MySpace images



image hosting file

image hosting file



image hosting file

image hosting file



Myspace layouts

Myspace layouts



Bigoo

Bigoo



Friendster

Friendster



Myspace

Myspace



image hosting for myspace

image hosting for myspace



image hosting for myspace

image hosting for myspace



MySpace

MySpace



MySpace

MySpace



MySpace

MySpace



Friendster

Friendster



Image hosting

Image hosting



free image hosting

free image hosting



MySpace images

MySpace images




















O meni...

Blog images

Blog images



Ime:Natalie
Prezime:...nije važno...
Datum rođenja:16.09.1992
Mjesto rođenja:Stuttgart,Njemačka
Godina:14 i dva mjeseca
Škola:Ivan Cankar
Razred:8c
Mjesto stanovanja:Hrvatska,Zagreb,Črnomerec
Ljubimac/ci:
:pas(kuja) Lola

VOLIM
-cucka
-žvakaće gume
-papatinjami
-svoj komp
-dečke(zgodne naravno)
-frendice i frendove
-music
-ljeto
-more
-snijeg
-grudanje
-skijanje
-putovati
-el. gitare
-crnu boju
-VANS
-čokoladu
-svoj blog
-ljude
-živcirati ljude
-Cinestar
-McDonalds
-paregreedy
-crnce
-spavati
-prat zubemouthwash
-Hrvatskuhrvatska
-snimati i slikati
-televiziju
-živine
-i to je to zasad

NEVOLIM:
-sebe
-školu
-profače
-zadaće
-ljubav(jer uvijek loš završi)
-zaljubljenost
-svoj dnevnik
-svoje ribice(koje će uskoro uginut,yeee)
-učiti
-reći riječ MOLI* TE ili OPROS** Mi
-nacizam
-svoje nokte(a i nemam ih)
-dlakave noge
-potkošulje
-narodnjake
-kišu
-bezobrezne i okrutno bahate ljude
-i to je to zasad

*ludacha ili glupacha* kaj god...

četvrtak, 19.10.2006.

Posekkkcerek

STAKLENA LJUBAV

da li ikada razmišljaš o nama? o meni?
o onome što smo imali?
o onome što zovem staklena ljubav..
ako je to uopće i bila ljubav....
puno mi je trebalo da te prebolim,
ali ne i zaboravim..
jer zaboravit te neću nikad,
jer od nas je ostala jedna lijepa uspomena
koja nikad neće biti zaboravljena..
uspomena za koju kažem da je samo moja
samo moja i tvoja,
iako tebe više nema... ali ja sam tu..
daleko od tvog pogleda, tvog staklenog pogleda..
i strah me priznati da je sve što smo imali bilo stakleno
jer tako je lako puklo.. i to me boli.. jako
sjećam se tvojih riječi, tvog pogleda, dodira
i sve me to još uvijek boli iako sam te preboljela..
život mi ide bez tebe dalje, već odavno nisi moj,
i ja nisam više tvoja, ali uspomena je trajna..
jer sve ono što smo nekad imali još u meni postoji.
ali i to je stakleno, pa pomalo nestaje..
nestaje zbog zaborava.
i samo te jedno molim,
svrati ponekad na naše mjesto,
ali se ne sjeti mene, ne sjeti se nas..
jer više ne postojimo..
moja staklena ljubavi..




TKO SI TI....

Bezlična pojava
koja hoda gradom
skrivajući se pod
lažnom maskom...

govorio si volim te
ali si bio samo
opsjednut ljubomorom
bolestan i ovisan
da držiš me pod kontrolom
da budem tvoja vječna
zatočenica....

tko si ti tko ja više ne znam
mislio si da možeš vječno
skrivat se iza lažne maske
ali si svoje pravo lice pokazao
očito tebi ne po volji ,nisi
mog’o izdržat više
postalo ti je tijesno u vlastitoj
koži...

držao si me k’o kap
vode na dlanu ali
to je samo bilo u tvom
repertoaru poput scene
koju izvodiš na
kazališnom podiju...

voljela sam te istinski
srce ti na dlanu dala
prvi si i posljednji
kojem sam rekla dvije
riječi volim te
a tebi nisu očito ništa
značile....

i možda ću poželjet
tvoje zagrljaje
tvoje dodire tvoje
poljupce tvoje oči
ali to će kratko trajat
i uskoro ću te
izbrisat....

suze tvog oka
lažljivog nisu me
nimalo dirnule
jer znam
da je već druga
pala na tvoje lažne
riječi i "ljubav" do
neba koju si ne tako
davno meni davao....

samo što ću ja te
pratit k’o sjena
i meni ćeš se vraćat
jer jedino ja
nisam dopustila
da budem tvoja
zatočenica...

tko si ti
mislio si
vječno ću se skrivat
iza ove maske
ali prevario si se
sam se na kraju
otkriješ ti ne znaš
što je ljubav
i nikad sretan nećeš biti..

a ja sam već otišla
s prvim vjetrom od kojeg
ti se vene zalede
s noću koju mjesec
nije krasio
a zvijezde su se skrile
ne govori više nikome
volim te....

jer bacaš vrijedne
riječi uzalud
kojih nisi dostojan
ti ne cijeniš
ne vidiš
ne voliš
ne osjećaš
ali spretno to lažeš...

ne volim te i ne moli me
tvojim suzama više ne
vjerujem uopće te ne čujem
hladna sam poput kamena
i za kraj tvoja "najdraža"
riječ
ZBOGOMMMMMMMMMM!!!!



Nikad više oko mi zasjati neće,
a padat će hladne kiše
na grobu moje sreće.

Nikad više nećete čuti moj glas,
jer moja duša u zemlji
sad nalazi spas.

Nikad više mojih pjesama neće biti,
jer posljednju gorku suzu
na ovu pjesmu ću sliti.

Umirem noćas noseći posljednju
ljubav sa sobom.
Umirem, a ostavljam samo
jednu riječ:
-ZBOGOM-


ZBOG TEBE

Noćas su zvijezde zasjale
samo za tebe i mene.
Noćas mi je vjetar tvoje ime šapnuo,
bol u srcu probudio.
Zbog tebe sam noćas zaplakala i
stare uspomene probudila.
Noćas sam shvatila
da te nisam preboljela

ZIVIM A OSJECAM DA NISAM ZIVA...
JEDNE SAM NOCI TVOJA BILA,
I UMJESTO DA SE KAJEM POLA ZIVOTA DAJEM
DA BIH TE NEKAKO VRATILA,
AL SVAKIM DANOM SVE SAM TI DALJE...
TRUDILA SE,POKUSAVALA SE MAKNUTI,
NEMOGU MA I MOGU BITI S DRUGIMA AL TADA
KADA SHVATIM I OTVORIM OCI,
ON ME POLJUBI,
NE TO NISU TVOJI POLJUBCI,
NE TO NISU TVOJI DODIRI,
NE TO NISI TI...
ZIVIM A OSJECAM DA NISAM ZIVA
ZELIM POBIJECI I VRATITI SE PROSLOSTI MA KAKVA ONA
BILA AL ZNAM DA SAM BAR TADA S TOBOM BILA...cerek


Ne mogu zaustaviti
ove suze sto teku..
Ne mogu reci bolu
da prestane da boli,
ne mogu reci mislima
da prestanu da misle...
Mogu te voljeti
i voljeti
i voljeti...
Jednom kada odem s ovoga svijeta
dali ces doci katkad na grob
djevojci koja je umrla
jer te je voljela,
oces li tada prvi put
suzu pustiti zbog mene...
Gledati cu te s neba,
slati cu ti kise suza,
gromove da ti kazu sto ja nisam stigla,
opet cu ti mozda nekada reci
da volim te,
iako sam andjeo
kojem je srce uzeto.
Znam ti ces se tada samo
nasmjesiti
okrenuti
otici....
A ja cu te jos
neprimjetno sljediti,
cuvati
i voljeti
i voljeti
i voljeti......


Pogledaj me,
reci mi sto vidiš?
Slušaj me,
reci mi sto čujes...
Poželi me,
ali to mi nemoj reci,
samo se okreni,
i otiđi,
otiđi di si bio kad sam
te ja zeljela,
kada sam te trebala.
Teško mi je ,
ali proči ce,
voljela sam te
volim te,
ali s tobom,
nikada vise...
Neka suze teku
ovu vece,
neka srce boli još
100 veceri,
izdrzat cu ja to..
al stobom nikada VISE...

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service


Why ???


Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

...
Nastavlja se....cerek

Kissek svima...
Ovaj post nema veze s mojim raspoloženjima da
ne biste shvatili krivo...

Hvala svima na komentarima...

cerek

|20:31| Komentari 14| Isprintaj| #| Na Vrh|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.