Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Design © Morrigan Komentari On/Off

$vE & $v@šT@

MySpace images

MySpace images



layout for myspace

layout for myspace



layout for myspace

layout for myspace



Bigoo

Bigoo




Bigoo

Bigoo




Bigoo

Bigoo




Image hosting

Image hosting



Image hosting

Image hosting



Friendster images

Friendster images



Friendster images

Friendster images



Myspace

Myspace



Friendster

Friendster



Friendster

Friendster



Image hosting

Image hosting



Image hosting

Image hosting



Image hosting

Image hosting



Image hosting

Image hosting



Image hosting

Image hosting



Blog images

Blog images



MySpace images

MySpace images



MySpace images

MySpace images



image hosting file

image hosting file



image hosting file

image hosting file



Myspace layouts

Myspace layouts



Bigoo

Bigoo



Friendster

Friendster



Myspace

Myspace



image hosting for myspace

image hosting for myspace



image hosting for myspace

image hosting for myspace



MySpace

MySpace



MySpace

MySpace



MySpace

MySpace



Friendster

Friendster



Image hosting

Image hosting



free image hosting

free image hosting



MySpace images

MySpace images




















O meni...

Blog images

Blog images



Ime:Natalie
Prezime:...nije važno...
Datum rođenja:16.09.1992
Mjesto rođenja:Stuttgart,Njemačka
Godina:14 i dva mjeseca
Škola:Ivan Cankar
Razred:8c
Mjesto stanovanja:Hrvatska,Zagreb,Črnomerec
Ljubimac/ci:
:pas(kuja) Lola

VOLIM
-cucka
-žvakaće gume
-papatinjami
-svoj komp
-dečke(zgodne naravno)
-frendice i frendove
-music
-ljeto
-more
-snijeg
-grudanje
-skijanje
-putovati
-el. gitare
-crnu boju
-VANS
-čokoladu
-svoj blog
-ljude
-živcirati ljude
-Cinestar
-McDonalds
-paregreedy
-crnce
-spavati
-prat zubemouthwash
-Hrvatskuhrvatska
-snimati i slikati
-televiziju
-živine
-i to je to zasad

NEVOLIM:
-sebe
-školu
-profače
-zadaće
-ljubav(jer uvijek loš završi)
-zaljubljenost
-svoj dnevnik
-svoje ribice(koje će uskoro uginut,yeee)
-učiti
-reći riječ MOLI* TE ili OPROS** Mi
-nacizam
-svoje nokte(a i nemam ih)
-dlakave noge
-potkošulje
-narodnjake
-kišu
-bezobrezne i okrutno bahate ljude
-i to je to zasad

*ludacha ili glupacha* kaj god...

srijeda, 28.06.2006.

Nis od tog...

Jesus,ovo je 10 put kaj brisem post i pisem drugi
Vekyca,haha
Ma eto nis od toga
Bili smo juce u luna-parku
Super se proveli
al malo su mi dosasni
non-stop pricaju o nogometu
Boring...tipicno za deckenut
lol
A dobro barem smo se super smo se
proveli
al kaj ces
hehe
Danas idemo na bazen
juhuu!!
Kupila sam si Brazil bikini
bas je zakon
htjela sam si germany
al nekak mi je glup

Eto ja sam heppy
jako heppy

Teich,ja ti ljetujem u
Rogoznici
(blizu Sibenika)

jedva cekam da vas sve vidim,a
pogotovo moju Irmicu
lol

I dajte mi neku inspiraciju
za sljedeci post

Ja neznam vise kaj da pisem
lolsmijeh

Nina,ja te volim!!! party

Irmica,jedva cekam da te vidimcerek

Tama,saljem ti punoo kisseva smijeh

LOLIM VAS SVE...
lol
lol
lol

I odite na Ninin blog
i procitat cete nesto jakoo scary
buu

Eto,Nina sad i ja tebe reklamiram

I tako...

Napisem vam novi post u nedjelju
jer prije nemam vremena
KIss
svima
koji
...
lol
lol
lol

smijehsmijehsmijehsmijeh

PozZz & KisSs

Irmici
Nini
Copi
Tei
Vekyci
Jeleneku
ma svima

lol


What do you love? Click here to make your own.

|13:38| Komentari 37| Isprintaj| #| Na Vrh|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.