Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Design © Morrigan Komentari On/Off

$vE & $v@šT@

MySpace images

MySpace images



layout for myspace

layout for myspace



layout for myspace

layout for myspace



Bigoo

Bigoo




Bigoo

Bigoo




Bigoo

Bigoo




Image hosting

Image hosting



Image hosting

Image hosting



Friendster images

Friendster images



Friendster images

Friendster images



Myspace

Myspace



Friendster

Friendster



Friendster

Friendster



Image hosting

Image hosting



Image hosting

Image hosting



Image hosting

Image hosting



Image hosting

Image hosting



Image hosting

Image hosting



Blog images

Blog images



MySpace images

MySpace images



MySpace images

MySpace images



image hosting file

image hosting file



image hosting file

image hosting file



Myspace layouts

Myspace layouts



Bigoo

Bigoo



Friendster

Friendster



Myspace

Myspace



image hosting for myspace

image hosting for myspace



image hosting for myspace

image hosting for myspace



MySpace

MySpace



MySpace

MySpace



MySpace

MySpace



Friendster

Friendster



Image hosting

Image hosting



free image hosting

free image hosting



MySpace images

MySpace images




















O meni...

Blog images

Blog images



Ime:Natalie
Prezime:...nije važno...
Datum rođenja:16.09.1992
Mjesto rođenja:Stuttgart,Njemačka
Godina:14 i dva mjeseca
Škola:Ivan Cankar
Razred:8c
Mjesto stanovanja:Hrvatska,Zagreb,Črnomerec
Ljubimac/ci:
:pas(kuja) Lola

VOLIM
-cucka
-žvakaće gume
-papatinjami
-svoj komp
-dečke(zgodne naravno)
-frendice i frendove
-music
-ljeto
-more
-snijeg
-grudanje
-skijanje
-putovati
-el. gitare
-crnu boju
-VANS
-čokoladu
-svoj blog
-ljude
-živcirati ljude
-Cinestar
-McDonalds
-paregreedy
-crnce
-spavati
-prat zubemouthwash
-Hrvatskuhrvatska
-snimati i slikati
-televiziju
-živine
-i to je to zasad

NEVOLIM:
-sebe
-školu
-profače
-zadaće
-ljubav(jer uvijek loš završi)
-zaljubljenost
-svoj dnevnik
-svoje ribice(koje će uskoro uginut,yeee)
-učiti
-reći riječ MOLI* TE ili OPROS** Mi
-nacizam
-svoje nokte(a i nemam ih)
-dlakave noge
-potkošulje
-narodnjake
-kišu
-bezobrezne i okrutno bahate ljude
-i to je to zasad

*ludacha ili glupacha* kaj god...

srijeda, 24.05.2006.

....njema nasljova....

Heljo...kak ste mi??? Menji je boring...danas pišemo hrvatski...al to je ka neka provjer...moš si ga mislit
I možda me pita kemiju...al ja ću se nekak izvuć...jadna je ta profa...povraća mi se od njezalivenzaliven

Ja sam lonely & nonono.....

Jedva ćekan lito...hehe...i skoulu da završi...ide mi na mozak...!!!

Lito...lito...i samo lito...stalno razmišljam o litu...ke da radim???
Tamo me neko čeka...

I on se tamooo kupaaa & iuživa dok mi tu idemu u popišani bazen

fulj...bljakkknamcornamcornamcor

Danas baš i nisam dobe volje...užasno mi se pajki...buuuzijevzijev

Evo da čestitam rodjendann...jednoj curii....s moraaaa

VEjika pusica Za Moju malju Kikicuuuu....partypartypartypartypartypartyparty!!!!

E,da i ovim klincima iz 5...jeben ti mater ustašku...kako ću te izlemat...
iscurit će ti gnoj iz očiju...je*** ti onog tvog psa usranog...
mrš...govno jednooo...prestani mi slat fucking poruke i non-stop me zvat...

On mene pita dal ćemo bit frendovi...Budi si s mamom frend...klinjo malii

Ubit ću te....puknucupuknucupuknucu

Poludit ću zbog tih malih fucking klinaca....fuj...gade mi se

Ta mala derišta znaju sam zajebavat...nađi si nekog drugog pa
ga zajebavajjj

Govno jedno partizansko....killnut ću te...vidjet ćeš


A sad idemo dalje...

E da lola mi je postala cura...dobila je onu crvenu stvar...

mengicu...fuj...rolleyes

a jadna cuica moja malja....punjo je voljimsmijehcereksmijehcerek

Eto ja sad idem malo učit malo sljušat HARD ROCK HALELUJAH....

E da predomislila sam se....pjesma jeee ZAaaaaaaaaKKKOOOOOONNNNNN

LORD&&&&&&&&& RULEZZZZzzzzzzzzZZZZZZZ

YEAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

uhuuuuu!!!!

go lordi,...go,go go lordi....lordiiiiiiiiii----you are the besttttttttttttt

uhhhhhuuuuuuuuu.........

Malo sam bolje slušala pjesmu i baš je zakooonnnnnn....smokin

YEAAAAAAAAHHH!!!!!!!!!!!!1

LORDIIIIIIIII LORDIIIIIIIIIIIIII partysmokinthumbuppartysmokinthumbuppartysmokinthumbuppartysmokinthumbup


yuhuuuu.....!!!!!!!!

yebote,ja sam poljudilja...hehe

BAš me briga... UŽIVAJ ŽIVOT DOK JOŠ MOŽEŠ !!!!!!!!!!!!!!!!!

wuuu hoooo!!!!!!!!!!!!!!!!!

ajde sve vas kissam & lolimmmm...pišite ,mi komentare....

KIzZzZZZZzzzzzzZ................ wavewavewavewave

|11:48| Komentari 61| Isprintaj| #| Na Vrh|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.