ponedjeljak | 21.08.2006.

...prošla sam!!!...

...uglavnom...da vam priopćim veliku vijest...PROŠLA SAM GEOGRAFIJU!!!...a bokte...a je me ispilala...da nije bilo profesorice iz likovnog koja mi je bila svjedok, ova bi me bacila i na 2. rok...počela me zajebavat, pa onda ne čuje šta sam rekla, pa kaže da nisam rekla nešto šta jesam...a Bože...šta reć vezano za to...srića šta ću je dogodine gledat samo 1 sat tjedno...kaže ona meni, kad sam odgovarala: AJDE TI RECI MENI, VEĆ KAD ZNAŠ SVE IZ KNJIGE, NEŠTO IZ OPĆEG ZNANJA (koje ujedno ne piše ništa u knjizi), A PITANJE GLASI: KOJA JE RELIGIJA NAJBLIŽA KRŠĆANSTVU?...a ja ono stala, razmišljam rolleyes, i mislim se...po čemu najsličnija?!?!?!...i ova 2. profa koja je također bila iz geografije mi kaže: SLIČNA PO NAČINU PREHRANE...a ja razmišljam i razmišljam i neman pojma...ima još 4 vjere glavne koje mogu usporedit sa krščanstvom, a samo je 1 od tih točan odgovor...i kako nisam znala koja je...kaže mi moja profa (koja je bolesna u glavu inače, a da ne izostavimo da je i senilna...zaboravi nešto šta si joj reka nakon 5 sekundi) ...kao asocijaciju na to da pogodim koja je to vjera slična kršćanstvu, U NJEMAČKOJ SE JEDE RIŽA...a ja se mislim...jes' ti to malo zamijenila Kinu i Njemačku...i ja nju gledan blido...a ona meni: PA KAKO NE ZNAŠ...BUDIZAM, BUDIZAM...a ja njoj: PA U KINI SE JEDE RIŽA...a ona meni: JE, JE I TAMO ISTO, ALI PRVENSTVENO U NEMAČKOJ headbanglud...a ja ono: AJ, DOBRO...VIDIM JA DA TI NISI SASVIM PRISEBNA...a kaže joj ova iz likovnoga: PA NEMOJ MALU VIŠE PILAT S TIM PITANJIMA, VIŠ DA JE SVE IZ KNJIGE ŠTA SI JE PITALA, ZNALA...PUSTI JE NEKA IDE KUĆI...MORAN I JA, AJDE...i ta me iz likovnjoga inače spasila...da nije bilo nje...pala bi i na 2. roku, a na 1. roku mi je razrednica bila svjedok umisto ove iz lik...a ova bolesna razrednica me nije niti slušala prošli put...uopće je nije bilo briga šta je i kako odgovaram...pisala je porukice na mob. i pokupila se prije nego šta sam ja završila odgovarat lud...i normalno...pala sam...jer mi nije dala bod (a sve sam odgovorila...možda od 10 postavljenih pitanja nisam na jedno)...

- 13:40 - Spit it (1) - Don't need this - # -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.