ponedjeljak | 24.07.2006.

...volite li životinje...?

...znate kad ste bili mali i kad bi vidjeli nekog malog pasića, i rekli: MAMA I JA BI JEDNOG TAKVOGyes...da...i sad ste već narasli, a mama vam ga nije kupila...razočarani ste?...i ne bi baš rekla...pa uglavnom, svi patimo za tim životinjicama, pogotovo kad su još male bebe, pa su male šeprtlje, pletu im se noge jedna među druge, ližu sve šta vide, gledaju ljude milim pogledom i samo šta ne kažu: IGRAJ SE SA MNOM, ZAR ME NE RAZUMIJEŠ ŠTO TI GOVORIM...?...to su mala sweet creatures...kad sam bila mala stalno sam govorila da bi jednog psića, pa sam ga i dobila, kao poklon od roditelja za odličan uspjeh u školi...ali, problem je bia taj šta sam ja te male životinjice volila samo mazit, a nije mi se dalo bavit se s njima kad je njima tribalo, već kad je meni odgovaralonono...evo...ima 3 godine da sam dobila pasa, i još ga ne poštujem, jer mi se jednostavno ne da, znam ja da je to wrong, ali ima dana kad se ja jednostavno brinem za njega kao što bi trebala, a ima dana kad je pas po cili dan prepušten sebi....to je žalosno...pitam se katkad zašto sam takva prema njemu, kad on nije kriv ni za što, on je samo jedna moja želja koju sam zaželila dok sam bila mala, a ispunila mi se kad sam već, navodno, bila zrela da preuzmem tu odgovornost...gledam svog malog maltezerića, tako umiljatog, koji samo šta ne prozbori: VODI ME VANKA ili DAJ MI NEŠTO ZA JEST...moramo se podsjetiti da sve životinje imaju feelings...yes...
...psi se ponašaju kao i ljudi, tj. uče od njih kako se ponašat...to je istina...yes...a također ima istine i u rečenici: PAS SLIČI GAZDI...s tim se potpuno slažem, jer znam da je tako, iman slučaj takav kod kuće...yes....
...volite li životinje? ...kao 1. razmislite dali poštujete svog kućnog ljubimca, jeli poštujete njegov način života, jeli mu se prilagođavate, jeli poštujete jegov režim, jeli ga vodite u šetnju svaki dan oko iste ure, jeli mu dajete više puta na dan jesti...zapitajte se to...ako sve to radite, onda vas pas jednostavno obožava, a vi ga nikada naćete "pustit" s lanca, a ako ne, jadan taj pas (kao moj) s vamano...

- 01:12 - Spit it (1) - Don't need this - # -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.