petak | 21.07.2006.

...tatto vs. piercing...DA ili NE...?

...moram reć da kad se priča, ili kad čujem da neko govori o piercingu ili tattou, da sam 1. koja će se uključit u razgovoruyessmijeh...ja sam se prije 3 god. protivila svemu tome...ali kako je u osnovnoj, u 8. razredu krenila navala na piercanje, rekla sam samoj sebi: PA ZAŠTO I JA NE BI PROVALA, DA VIDIM KAKO MI STOJI, PA LAKO ĆU TO SKINIT AKO MI SE NE BUDE SVIĐALOsmijeh...i išla ja u zlatarnu, i ja kažem ženskoj da želim hrskavicu probušit, i ona meni 1. održala bukvicu kako to nije zdravo, da mi se može nešto dogodit, da mi se može nešto zakomplicirat i da mogu završit na operaciju, da je bilo takvih slučajeva, i još mi je toga govorila, a ja sam njoj na to samo rekla: BUŽAJ!...i ona potegla okidač na pištolju...malo zabolilo, zacrvenilo se, i sutradan ok, ali me malo bolilo...više peklo, ali je to bila sasvim normalna reakcija, i prolazili dani, mjeseci i godine, a ja ću sada 3. i još mi to nije zaraslo, još me katkad boli i to pogotovo ako spavam na stranu di mi je taj piercing...ali never majnd...šta ću...ipak ne želim skinit naušnicu...znate kako se kaže: ZA LJEPOTU SE TRPI ...ali da vam kažem...nije samo da sam ja hrskavicu probušila... ja sam rekla...meni je piercanje ok...ja sam se tjedan dana nakon tog na hrskavici pojavila u istog zlatara i uletila ženskoj da oću 7 rupa na tom uhueekeek...a ono...ona samo šta se nije onesvijestila...mislim...ženska mi obilježila flomićem još 5 točaka (resice sam još u 3. osnovne probušila), i ja tako svaki tjedan dolazila po jednu rupu, a moram priznat da je najbolnija bila zadnja rupa koja je bila po sredini uha, i taman je dodirivala hrskavicu, ali me danas najmanje boliyes...i još sam joj došla za jednu rupu, na 2. uhu da mi probuši za jednu naušnicu (još razmišljam da napravin koju na livom uhu di su mi samo 2 rupe...tila bi imat 7 i s jedne i s 2. straneyeswink(kao Firgieyes))...i kad sam napokon za sada završila sa ušima, krenila na nešto 2...na nos...morala sam i ja to imat, jer su sviludwinkyes...i di sam išla...opet u zlatarnu, jer sam se puno bojala igle koja bi mi na trenutak virila iz nosa kao antenanoeek...i mama išla sa mnom u zlatarnu (jer treba pratnja roditelja)...i, normalno, samo šta se nije srušila...ali moram priznat da nakon toga je više nije bilo briga šta ću bužat, tako da skoro da joj i ne moram reć da mislin išta probužat...ona mi na to sve kaže: AJDE DUŠO...I TAKO TO RADIŠ SVE SEBI...A NE MENI...BUŽAJ ŠTA TE VOLJA, ČAK I GUZICU AKO OĆEŠwinkyes...NIJE ME BRIGAnononono...kad sam to probušila, bolilo me tjedan dana nakon toga, a i kasnije, a evo i 1 savjet ljudima koji to namjeravaju napravit: PAZITE KAD PROBUŠITE NOS DA SLUČAJNO NE ZABORAVITE DA IMATE TU PIERCING, PA SE POČEŠETE ILI ZAPNE VAM NAUŠNICA NEGDI SLUČAJNO...JER TO ĆE JAAAAAAAAAAKO BOLIT (znam to iz iskustvayes)...
b.t.w. maloprije sam rekla za antenu u nosu...i to sam isprobala, jer sam na žalost 2 puta probušila nos...1. put u zlatara,i onda kad sam išla u piercing studio da mi stan+ve neku normalnu naušnicu,ženska mi nije mogla stavit jer mi je rupa bila premala,pa mi ju je morala proširivat,tako da sam ipak iskusila tu ogavnu antenu koja mi je virila iz nosa,i samo šta se nisam onesvijestila,ali,dobro...proširila mi ženska rupu,i stavila naušnicu koju sam ja odabrala,i šta...kad mi je ispa cirkon od te naušnice,morala opet skoknit do piercing studija da mi stave novu,i šta...nije mi moga izvadit tu naušnicu,pa ju je mora prepolovot,a prethodno mi je ČUPA iz nosa,ne da mi je pa šećer u krvi i da mi se snizia tlak,nego ono...ja legla na krevet, čovik mi donia vode,i tu stala po ure tako,da se oporavin,jer nisam mogla hodat koliko mi je bilo loše...i ništa na kraju...presjeka na pola naušnicu,da mi je za uspomenu u kutijici,onako presječenu po pola,i stavia mi novu,normalniju s kojon neću imat takve problemeyes...
...savjet onima koji oće probušit nos: PAZITE DOBRO GDJE ĆETE I U KOGA RADIT PIERCINGE, I KOJU NAUŠNICU ODABIRETEyes...

...a šta se tiče tattoa...to je zakon, ali samo za one koji imaju deeeeeeeeeeep džepove...lako je nama svima govorit: NAPRAVIT ĆU TETOVAŽU-COOL (a imate oko 15-16- god.)...nije to baš cool...možda vam se samo tada čini, kad ste u pubertetu i sve biste htjeli probat...ali, jeli se zapitate kako će to na vama izgledat kad budete stari, pa vam se koža smežura i počme visit, ili za par godina (nakon šta ste to napravili)...možda vam se ta tetovaža ne bude više sviđala...ja sam rekla...ja sam 1. koja voli tattoe i piercinge,ali kad bolje razmislim...dali mi se isplati stavit tatto...šta ako ne bude ispalo onako kako sam ja tila ili nešto slično...kako ću je skinit kad mi bude dosadila...kako sam već rekla...moraš imat deep-deep džepove da si napraviš neku tetovažu, jer onda kad ti dopizdi, ideš na lasersko, i sve bude ok, iako ti malo i ostane, ne izbriše se skroz, ali glavno da više nije toliko upadljivayes...a piercing uvik moš skinit, i zarast će ti ta rupa, i to je to...
...moram priznat da sam dite koje je svita vidilo...bila sam u razne države, vidila razne kulture, sinjala razne ljude, i to je sve tako čudno...kad si kući, svijet ti se čini kao da je svugdi isti, ali kad pogledaš van svog prozora, van svog grada, van svoje države...vidit ćeš da je skroz nešto drugačije to vani šta vidiš...bila sam u Italiji...tamo su svi šminkeri...svi muški nose roze majice sa potpisom D&G (ali i remene), NIKE-ice (sa čepovima) i imaju probušene noseve ili obrve (a neko i jedno i 2.), a ženske(mislim na one od 15,16,17 god.)...dali nose štiklice i dali oblače neke toalete...NE...one se furaju također na NIKE-ice, na remene sa potpisom D&G, tu i tamo nabace malo make-up-a i to je to, ali također sve imaju probušene noseveyes...dok npr. u Njemačkoj...ljudi godina 15,16,17 se svi oblače kao reperi...furaju se na sve široko, muški imaju probušene resice i BLING-BLING naušnice ogromne, i tu i tamo moš nać i piercing na usta (sa strane), dok sve ženske imaju probuseni nos ili pak poviše usta sa strane (to bi ja tila)...to vrijedi i za Francusku,u kojoj se i muški i ženske furaju na to poviše usta...
...kao što vidite, ljudi...u svakoj zemlji vlada drugačiji način života, i svaka zemlja,tj. svaki čovjek u njoj ima neko specifično mjesto di će bužat rupu na sebi smijehsmijehyesyes


...evo par sličica za one koje interesiraju piercingi i tattoi...


Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us

- 01:12 - Spit it (1) - Don't need this - # -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.