utorak | 18.07.2006.

...mojih prvih, golim rukama zarađenih, 50 kuna (i još nešto osim toga...crni humor...pročitajte do kraja...)

...nekidan bila prija kod mene i sinjala mi na noktima dobru pedikuru...i pita me u koji sam to salon išla, a ja kažem da sam to ja napravila...a ona ono stala, i pita me bili joj ja mogla napravit nešto tako, a ja kažem: NO PROBLEM, KAD BUDEŠ BILA SLOBODNA, JAVI SE...i javi se ona meni jutros, i pita jeli može doć...a ja njoj: NO PROBLEM...i došla ona, ja joj počela radit manikuru, pa pedikuru...i stvarno...prelipo je ispalo...pa mi je rekla da bi ona ovako češće mogla kod mene dolazit,i da bi mi mogla još koga poslat...a ja ono: GREAT!...SAMO DAJ...i to sam joj radila puna 3 sata (jer bi ona svako malo usrala koji prst,taman nakon šta bi joj lakiralaheadbang,ali never majnd)...i tako smo se usput lipo napričale i...(sinjajte sad ovo...)...kaže ona meni: AJ MI DODAJ TU SLOBODNU DA JE PROČITAM MALO DOK MI BUDEŠ TO RADILA...ja ono dala, i kaže ona: JESI LI VIDILA NA ZADNJU STRANICU SLOBODNE...a ja kažem da nisam...a ona: POGLEDAJ...i ja pogledala...koji prizor šokantnieek...ženska model...kose ka u Shakire, stoji i montira se da je slikaju, a poviše te slike se jasno vidi eek kako se lipo "smjestila" ...daj da vam predočim tu sliku...uglavnom...tribali su je slikat kako jaše na konju, a ona...pala s njega...a kako je bila u neodoljivoj veštici, malo se otkrilo sta ima ispod i kako to izgleda...hm,hm...ne želim o tome...pogledajte i vi...pa se uvjerite...a zašto u biti ovo pišem? ...jeli se sijećate, dragi moji ko je Marjan (Andonov)? (naš slavni kvartaški nogometaš i propuh u tome svome poslu...yes)...ta cura na slici zadnjoj je upravo njegova cura...kako ona kaže da joj je on bivši, da su prekinili prije dan...a ZAŠTO? (sinjajte sad odgovornaughty) ...JER JE ON JE BIA LJUBOMORAN NA TO DA JE ONA MODEL, A ON NIJE yesheadbanglud...da dragi moji...to je tako izjavila njegova cura...yes...i da se ja vratim na to o meni i priji kojoj sam dodala SLOBODNU, i kojoj sam radila 3 ure to šta sam radila,i nakon šta sam joj završila,ona je tribala ić...ja je otpratila do vrata od kuće,i kad sam se vratila u sobu...vidila sam manciu (nešto love koju mi je ostavila) na krevetu...od 50 kngreedy...baš sam bila hepi...a još više kad je rekla da će mi opet doć...
b.t.w. ko hoće na pedikuru ili manikuru kod mene...samo dajte...ali naplaćujem...(ovo je samo za one koji me poznajuwink)

b.t.w. kliknite na slikewinkyeseeknaughtynut (obratite dobro pozornost na njih),pročitajte članakyesyesthumbupthumbup...


Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us

- 23:32 - Spit it (1) - Don't need this - # -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.