ponedjeljak | 17.07.2006.

...sweet dreams...he,he...

...išla ća jučer leć u 3 ure(a do tad bila na chatu) i mislila da ću se lipo naspavat(jer ovih proteklih dana sam po cile dane bila u nekom movementu,i legla ja,zaspala ka da me neko zakla...i oko neke ure počea užasni san,koji će me pratit još par dana,i neću ga tako lako zaboravit...daj da vam ispričam...ovako...bili ja i neki lik(ne znam koliko će imat godina,ali neki stariji od mene...nisam mu vidila baš facu) i tribali preć cestu di nema zebre i to blizu Autohrvatske ,točno prije tunela,i iša se pravit on pametan,i iša preć cestu kad ono...pokupi ga auto i ostane zakaćen ispod auta,a,normalno,auto je voziloeekeekeek...i auto nastavilo vozit do još dvi raskrsnice,i odjedanput,priko puta ceste(di sam ja bila),vidim Jelu...maše mi i pokazuje na auto...i ja i ona uvatile šprint da sustignemo auto,bar do slijedećeg semafora,i normalno,nismo stigle,auto je već bilo na 2. semaforu(a čovik ispod auta),i očito je čovik iz auta skužia da mu je osta lik zakaćen ispod auta,i najvjerojatnije mrtav,i lipo ti on na 2. semaforu(na 2. raskrsnici) otkačia čovika koji mu je bia ispod auta,odvea ga u šumicu mračnu koja je bila odma do raskrsnice,i secira ga...dijelovi tijela tog (valjda)mrtvog čovika su bili svugdi u parku,ali malo više uvučeni unutar(parka) da to nebi ko sinja dok bi se šeta,i ja kontala da je čovik odmaglia sa autom i da nije skonta da mu čovik ispod auta visi,i kad sam se od silnog trčanja,sa svojom prijom,htjela odmorit,i došli mi do tog parka da sidnemo 5 minuti,i ja osijećala da je nešto smrdilo...ka da je nešto krepalo,i ja vidila secirane dijelove tijela...puno krvi...eekeekeekeek...užas...koji prizoreekeek...

- 13:56 - Spit it (2) - Don't need this - # -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.