nedjelja | 16.07.2006.

...hello peoples...

...doša mi rođak iz Australije sa ženomyesyesyes...i to jučer navečer...i išli ća leć...i ja kontala da ću cili dan bit s njima,i jutros me budi otac i kaže UVATI SE KNJIGE IZ ZEMLJOPISA(kojeg sam,normalno pala na 1. roku i sada iden na 2. koji je oko 23.8.headbangheadbangheadbang...ma najrađe da se ubijenbangbang...al dobro...valjda ću preživit i taj popravni...i da se ja vratim tamo odakle sam počela...i ništa...rođak,žena mu,teta moja i dica joj otišli u grad,a ja doma ostala sidit na zemljopisu,ali nema veze-nadoknadila sam ja to propušteno vrijeme...išli smo vani na ručak,pa posli u bake na kolače,pa u grad i kao šlag na kraju...u Trogir(pun ljudi-stranaca...nemaš di sist,ali je predobro bilo...)i došli doma oko 11...tako da sam skroz krepanazijevzijev...i iden sad ća leć...

- 01:23 - Spit it (0) - Don't need this - # -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.