nastygirl13

srijeda, 06.09.2006.

...........First Day............

helou;),pocela dosadna skola,ufff........................
ja bi opet u 6.misec..............
dosadno je bilo i to jaaaako........
prvo jucer 2 sata biologije,neka stara dosadna profa,misli da je svima zanimljiva,a dosadna ka proliv,uffff,i danas opet 2 sata kemije s njon,UZAAS!!!!!!!!banglud
prvo je prisilila mene,lucu,elu i niku da idemo na dodatnu iz biologije i blablabla,drago mi je sta mi ostavljate komentare......HVALA VAM!!!
prominila san pozadinu,pa mi napisite koja je bolja vama.............kisscoolsmijeh
ajde,love ya.................thumbupwave

- 15:57 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2006  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Moj zivot,ja,ja,vicevi,zabava:)

Linkovi :)

......b.=.$.t f.r.i.=.n.d.$......

  • ....p.l.a.w.u.s.h.a....
    moja lipotica,luda,zakon,mrsavica,komicna,zajebantica,
    muski se na nju lipe samo tako,ZAKON JE,lipi zubi...


    ...r.¤.c.k.g.i.r.l...
    ...moja rokerica,ops.gunsima,zakon,mrsavica,lOOda 100%
    svin muskima je naj frendica,a i meeeni,love her...


    ...c.r.n.k.@...
    ...moja zgodnica,nije mrsavica nego ZGODNICA,lipe crne kose
    zakon bili zubi,lipa,super,ratoborna...

$t@r$ @re bl!nd

  • I don't mind spending some time
    Just hangig here with you
    Cuz I don't find too many guys
    That treat me like you do
    Those other guys all wanna
    take me for a ride
    But when I walk their talk is
    suicide
    Some people never get beyond their
    stupid pride
    Butt you can see the real me inside
    And I'm satisfied oh no


    Even though the guys are
    Even though stars are blind,
    if you show me real love baybe
    I'll show you mine


    I can make it nice and naughty
    Be the devil and angel too
    Got a heart and sould and body
    Let's see what this love can doo
    Maybe I'm perfect for you

    My love,ohh oh

    I could beyour confidante
    just one of your girlfriends,
    But I know that love's what you want
    If tomorrow the world ends
    Why shouldn't we be with the onewe
    really love,oh no,ohh

    Excuse me for feeling
    This moment is critical
    Might be me feeling
    It could be physical,oh no,no,no