PRAZNICIIIIIIIIIIIIII


Napokon su došli ti praznici!!!coolcoolcoolstvarno više nisam mogla čekat...kako mi je falilo spavanje do 11,cijelodnevno izležavanje,rolanje,telka...sve za što baš i nisam imala nekog vremena u proteklih mjesec dana...uz to je još i predobro vrijeme...opet se stvari vraćaju na mjesto...kako kaže moja anyLy,kriza je prošla,sa starcima sve super,a tulum...tulum i nije bio ništa posebno...u srijedu sam izašla van s društvom iz osnovne i baš mi je bilo fora vidjet neke od njih i popričat s njima...yesyeskikica,hvala kaj si me nagovorila...volim ja nju,da,da.
Kad već toliko gluposti tu pišem,onda bi mogla napisat i da sam se počela ozbiljno(lol)bavit pjevanjem,hehe.ma to je onak...ne baš iz dosade,nego da jednom mogu reć da sam se kao nečim bavila...ah,da,ja sam velika blesacha...smijeh
Prijeteljica mi se napokon vratila iz bolnice,i dobro je,i baš sam happyyyy!!!to mi je dodatno uljepšalo praznike!!!!
Jučer sam bila s dragim vani,i gledam u njega i razmišljam kako je lijepo bit zaljubljen...ja njega toliko volim..previše...
Ovih 10 dana treba iskoristit...o daaaaa...jučer je igyju i mateji bilo mjesec dana...morala sam ovo napisat.hmmm,falit će mi par ljudi iz razreda...joj,ma ja sve njih vojim...ljudi,iskoristite praznike!!!!!vojim vas...pusach


07.04.2007. | 10:07 | 8 K | P | # | ^

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Kolovoz 2007 (1)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (6)
Ožujak 2007 (9)
Veljača 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?


O MENI...

Ćiao,ljudi!zovem se daria i imam 15 godina.idem u 16.gimnaziju...scary!jedino što me u životu zanima je pjevanje i crtanje.nadam se da ću bit arhitektica...ako prvo uopće završim srednju...rolleyesdane obično provodim sa svojom best frendicom ana marijom ili s dečkom.mislim da je život jedna velika sapunica...
Moja najdraža slika...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
MOJA BEST FRENDICA ANY
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Opet AniLy i ja...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Moja kovrčava matea!preslatka,otkačena,jedna od najluđih cura koje znam!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Matejicha...moja B.F.F...koju jako volim...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
KAJ NIJE PREKRASNA?
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Kety & mona
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ekipa iz vukovog...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Matea i Veky...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Moja najslađa maca Lena...ajme nadam se da se sad jelena neće naljutit:))
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Any i pic...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
DVA LUĐAKA...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Moja luda kikica i ja...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Jedan od frendova iz osnovne koji mi dosta fali...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
DVIJE CARICEEEEEE
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Jedan od mojih best frendova...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Dva komada...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us