L I N K O V I...

crwena
ante
moj braco tomo
moa drooljka

pjesme

SeKa ALekSiĆ --AsPiRiN--
glaw0b0lja 0d wina,
a nigde aspirina,
sinoć bila sam sa t0b0m pijana,
na p0du p0steljina,
u s0bi pun0j dima,
slika p0znata t0 je prewara!!
....
n0ćas bih d0 grada,
idem negde sama dečk0 mi je zauzet!
kaže ide k0d drugara,
m0žda me i wara,
znam tu priču napamet!
u disk0teci praw0 ludil0,
i greh se sad pr0budio,
d0k ti snimaš me.
ma hajde priđi mi bezobrazn0,
jer ljubav to je pr0lazn0,
znaj ja pristajem na swe!!
....
glaw0b0lja 0d wina,
a nigde aspirina,
sin0ć bila sam sa t0b0m pijana,
na p0du p0steljina,
u sobi pun0j dima,
slika p0znata t0 je prewara! 2x
....
želim nešt0 wruće,
nemam t0 k0d kuće,
nisam ja 0d kamena,
a ti si tak0 sladak mali,
desetka na skali,
bit ćeš d0bra zamena.
u disk0teci praw0 ludil0,
i greh se sad pr0budi0,
d0k ti snimaš me!
ma hajde priđi mi bez0brazn0,
jer ljubav t0 je pr0lazn0,
znaj ja pristajem na swe!!
....
glaw0b0lja 0d wina... 2x
....
ne znam ti ni ime,
al ne kajem se,nee,
ajde z0wi taksi,
ja m0žda jawit ću ti se!!
....
glaw0b0lja 0d wina... 2x

by: ninachaaa:)

e0 neke slikice

by:crwena ( moj braco i moji frendovi)

moj zbunjeni braco
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

opet on....kad je sladak
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

braco & knedla (moj bivši)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

bjaco & šilakis & knedla
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

crwena & knedla
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

grga & hala
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Evo malo smjesnih stihova..

Vjerujes li u ljubav na prvi pogled?
...ili da jos jednom prodjem pokraj tebe...



Otiso si,e pa nek si
da si barem bio sexy!
Jebat ti je svaka dala,
e pa ja sam te zajebala!
Bas je ljepo sad bez tebe
i na kraju:KO TE JEBE!



Muskarci,komarci ubodu pa odu..


Kad places,nitko ne primjecuje
tvoje suze,kad si sretan nitko,
ne primjecuje tvoj osmjeh....
Probaj: PRDNUTI...


Svaka cigareta skracuje život 11 minuta, svaki orgazam produžuje život za 15 minuta, znaci pušači jebite se da bi preživjeli

Volim da te diram, da te gledam, da te nerviram, da ti mozak ispiram. Volim da te mazim, pazim, razmazim, da te zarazim, ne volim da te molim, ali VOLIM DA TE VOLIM!!!

Tako male stvari cine život moj, ali ono sto mi fali poljubac je tvoj, tako male stvari cine život moj, daj ponekad se javi-isti mi je broj!!!!


< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (4)
Listopad 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by Me(N)TaLkA :)

Opis bloga

ovo je nas blog...samo komajte...ovdje ćemo pisati o našim životima...bit će tužnih i sretnih situacija...nadam se da će biti više sretnih...zanači mi smo tri opičene malle ekonomistice koje su odlučili vama prenjeti dio svog života...nadamo se da vam se sviđa naš blog...
molimo vas da komate...i anonimcima koji misle ostavljati glupe i uvredljive komove poručujemo da ohlade i odrastu...pusaaa svima...
vole vas:
crwena
&
plawusha
&
malla crwena...
pozzzz...

eo nešto više o nama...

EVO NESTO O MENI...(kad vec ja moram prva..hehe)

IME : Dajana
DATUM RODJENJA : 18.01.1992.
NADIMAK : Malla crvena,tweety,maca,daca,tockica itd.
CM / KG : 160 / 44
BOJA KOSE : Crvena mad
MJESTO : Bilje
HOROSKOP : Jarac
MOB : 0917202046
SKOLA : Ekonomsko upravna srednja skola
NAJ BOJA : Zelena
NAJ PREDMET : Matematika..ps.(nisam streberlud)
NAJ STVAR : Moj mali medo od decka
NAJ JELO: SPAGETE
NAJ PICE : PIVO
VOLIM : Najvise volim svog decka pa...legice,izlaske,cugu,ples...
MRZIM : Dvolicne ljude,tracanje,umisljene glupace,preseravanje....
SLUSAM : Cajke naravno...dead
DECKI : Imam decka,zove se Aleksandar...a inace volim visoke,zgodne,slatke (iako mi nije bitan izgled)... iskrene...ne umisljene i zabavne decke...nut
NAJ LEGICE : Matea (crvena cool) & Nikolina ( plavusha smokin )
NAJ LEGA : Ivan Kesegi ( Keso nut )
SEKE : Ivana (17) & Maja ( 6 )
STARCI : Ljubo & Snjezana
KAKVA SAM JA : Nazalost bolno iskrena iako ja mislim da je to super...zujo jakoooooooo zabavna,ne dvolicna,ne umisljena i smatram dobra...dead
OBOZAVAM : Sprdat ljude iz zajebancije,sprdat sebe i obozavam se smijat hehe nut
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


crwen@


eo nešto i o crwenoj....
zovem se matea i živim u prigradskom naselju osijeka; tenja
visoka sam 169cm...za kg se ne pita...
nadimci su mi: crwen@, patka, asanka, tekica, teea, teica, kujche...itd...
iam crvenu kosu...oči boje kestena...
u horoskopu sam djevica...hh
rođena sam 27.8.1992....a to znači da sam stara 15 dugih godina...
iem u ekonomsku i upravnu školu u osijeku...
za ekonomista...
osobe koje jako volim su...malla crvena, plawusha, moa tenchy ili droolja, moj braco (obožavam ga) i drugi braco...i naravno moa simpa
iam dva brata...vedran (9) i tomislav (18)...
volim sve što mladi vole...izlaziti, družiti se, upoznavati nove ljude, partye i t d . . .
ne volim ljude koji su umišljeni, ogovaraju, misle da su centar svijeta...
uvijek sam iskrena i svima kažem u facu ono što mislim...neki kažu da mie to mana a neki da je vrlina...volim puno brbljati...kad počnem pričati ne stajem više...obožavam se smijati i sprdati...kad ne mogu nikoga sprdati onda sprdam sama sebe....i uvijek foru skontam zadnja...hhhh


I na kraju PLAWUSHA

IME: Nikolina
DATUM RODJENJA: 24.2.1993
HOROSKOPSKI ZNAK: Riba
ŠKOLA: Ekonomska i upravna škola Osijek
SLUŠAM:cajke (otkad znam za sebe)
VOLIM: sve što vole mladi,jednog dečka....
MRZIM: starce i neke ljudove...
IMAM: brata (Nebojša-23g) i sestru (Nataša-26g)
HOBI: spavanje, slušanje mjuze, svađanje sa starcima, smijanje...
toliko od mene...

četvrtak, 08.11.2007.

nakon dugih tjedana....

TI sto vrijedas ako ti bas toliko smetamo sta onda posjecujes nas blog, komas nas i sl. zasto ne budes faca pa ne kazes tj. ne napises ko si.. de prekini.....nisi ni ti nest bolja... e da moje ludice bas mi zao sto nisam mogla s vama ic onda van.... al iemo ovaj vikend... jubnem vas...pa papa...

plawusha

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.