< veljača, 2006  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

MALO O MENI..(boooring!) :)

IME:nastasja
RODENA:9.travnja 1988. (znaci,skoro 18.god)
ZIVIM:u zagrebu
SPAVAM:svugdje:)
IMAM/VOLIM:decka,ljubav,iam puno tenisica(obozavam ih),iam naviku provesti po 2h dnevno na netu(kad dobim adsl ta ce se brojka znatno povecati),volim mamu,seku i bracu,iam 3 ribice koje su od nedavno postale novi clanovi obitelji,jos uvijek iam bor u stanu jer kod nas je normalno ga imat do uskrsa:),iam zelju otvoriti jednoga dana privatni vrtic za strance(narocito male kineze),zaljubljena sam u angelinu jolie,od nedavno iam i tibu jer sam veliki gurman pa sam se napapala za bozic(al u uskoro cu se i toga rijesiti),iam tolerancije prema ljudima i volju za slusanjem drugih,iam kulju iz kemije,volim svijece,etericna ulja i takva sranja,fotografije,volim i sama fotkat i crtat,volim aktove(al bas fotke,najvise crno-bijele verzije),volim airwaves zvake,kinesku kulturu i znakove,volim iskrene ljude(bez dlake na jeziku)...ITD.
NEMAM/NE VOLIM:auto,neam ni pomisao na slusanje narodnjaka,neam pretjeranu zelju za gledanjem filmova,ne volim zimu i snijeg,neam osobnog batlera,vikendicu na moru(ali bih ju rado imala),osobnu jos nisam izvadila,a pokaz neam od svoje 12.godine(svaki dan se vozim tramvajem i busom),ne volim nakit,ne volim napuhane i umisljene osobe,opako mi se zgadi zivot kad vidim gumb ili konac(pogotovo na stolu gdje jedem),ne volim psovat al mi tu i tamo pobjegne,karfiol i dinju,ne volim NE VOLIT ,jer je zivot prekrasan i meni je casa uvijek napola puna..osim kad sam u PMS-u :)

10.02.2006., petak

ajde dobro..nek ti bude..al fakat je cudno kaj vise ne pisem..neznam dal mi je zivot dosadio il mi se jednostavno neda..(hehe,ovo drugo)..ma stvar je u tome kaj me ne pucaju vise toliko osjecaji..ajde dobro za lose osjecaje,al ni dobri..mislim,uvijek sam ja super,i osjecaji rulaju,al nijedna me nije pukla(ko cigla u bulju!)

ma bolesna sam sva pa mi je zablokirano..heh..:)..sva sam zbedirana jer mi se pojavio pristic na ledjima!!..toga nije bilo 2godine!!!haha...al proci ce i on..kao sto ce proci danas,i sutra..i doci ce valentinovo,a sa valentinovim i moja prva godisnjica...mislim,moja prva godisnjica icega,al ova mi je najvise draga...vise se ni ne cudim kaj volim...kao sto sam znala mnogo mnogo davno;)ah..a ja volim vise nego ikada...oh kako volim!:) bas sam sretnica kaj iam ovu svoju savrsenu budalu pokraj sebe..on je moja puzzla..a viseod toga nejde...mislim,moze doc neki debil ili debilusa i pokusat opet slagat puzzle,sto znaci pri tom mora rastavit puzzle,al nedamo se mi..mi smo se zalijepili!;)

inace ne pisem ka radim trenutno al malo za promijenu...smrcem,i curi li ga curi,pa malo kasljucam,pa malo uvlacim..a tomek sad stavlja ves u masinu...ono,zenski posao,a ja tu chillam!hihi..cuj,pa ja sam rucak iz vrecice radila..:)

a da ja sad malo prokomentiram dogadaje koji se zbivaju oko mene...i koji mi pasu al ono..vecina bas i ne..moja draga frendica ima super decka..i decko ju voli,i drag je,i ima cute brata,i dobar je,i on je njoj 'moj tomek'..ali..rekoh ALI..ima sad tu jedan decec..mali slatki zlocesti decec kojem se svida moja draga prijateljica..i nije bas razuman..ja jesam rekla 'CEKAJ',al nisam rekla da u tom razdoblju cekanja nesto poduzimas!..jer nije to lako..njoj..kuis?jer si super i drag si i podrska si i to joj treba..ponekad..znas,nemre ona o svacemu samnom,mamom,drugim curama..heh..al joj ti moras bit frend..ili nista!...ja mislim da je to jah's will!kuis?u biti..rekla sam da se necu mjesat..al jebga..to je to od mene!that's all folks..trm trm tntttrm!!;)

brijala sam nes sad napisat..al se nemrem sjetit..ah da...ajd nemojte se ljutit na mene kaj sam ovo naspisala..necu vise..ovo je moja zadnja..neka stvari teku kako bi trebale..rekao stam da ne vjeruje u sudbinu..pa ok..al vjerujes u jah's will,kaj ne?..pa nekaj je!valjda bu tak i bilo kod svih!:)..


evo jedan citat za kraj:

"I have a problem that I can not explain
I have no reason why it should've been so plain
I have no questions but i sure have excuse
I lack the reason why I should be so confused
I know, how I feel when i'm around you
I don't know, how I feel when i'm around you"

nije neki dubokouman al je lijep..pogodi ciji je!... ;)


(soad)hihihih


budite pozdravljeni..do slusanja...