< veljača, 2006  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

MALO O MENI..(boooring!) :)

IME:nastasja
RODENA:9.travnja 1988. (znaci,skoro 18.god)
ZIVIM:u zagrebu
SPAVAM:svugdje:)
IMAM/VOLIM:decka,ljubav,iam puno tenisica(obozavam ih),iam naviku provesti po 2h dnevno na netu(kad dobim adsl ta ce se brojka znatno povecati),volim mamu,seku i bracu,iam 3 ribice koje su od nedavno postale novi clanovi obitelji,jos uvijek iam bor u stanu jer kod nas je normalno ga imat do uskrsa:),iam zelju otvoriti jednoga dana privatni vrtic za strance(narocito male kineze),zaljubljena sam u angelinu jolie,od nedavno iam i tibu jer sam veliki gurman pa sam se napapala za bozic(al u uskoro cu se i toga rijesiti),iam tolerancije prema ljudima i volju za slusanjem drugih,iam kulju iz kemije,volim svijece,etericna ulja i takva sranja,fotografije,volim i sama fotkat i crtat,volim aktove(al bas fotke,najvise crno-bijele verzije),volim airwaves zvake,kinesku kulturu i znakove,volim iskrene ljude(bez dlake na jeziku)...ITD.
NEMAM/NE VOLIM:auto,neam ni pomisao na slusanje narodnjaka,neam pretjeranu zelju za gledanjem filmova,ne volim zimu i snijeg,neam osobnog batlera,vikendicu na moru(ali bih ju rado imala),osobnu jos nisam izvadila,a pokaz neam od svoje 12.godine(svaki dan se vozim tramvajem i busom),ne volim nakit,ne volim napuhane i umisljene osobe,opako mi se zgadi zivot kad vidim gumb ili konac(pogotovo na stolu gdje jedem),ne volim psovat al mi tu i tamo pobjegne,karfiol i dinju,ne volim NE VOLIT ,jer je zivot prekrasan i meni je casa uvijek napola puna..osim kad sam u PMS-u :)

05.02.2006., nedjelja

SATISFY MY SOUL


Oh, please don't you rock my boat
'Cause I don't want my boat to be rockin'
Oh, please don't you rock my boat
'Cause I don't want my boat to be rockin'

I'm telling you that, oh, oh-ooh, wo-o-wo!
I like it - like it this
So keep it steady, like this.
And you should know - you should know by now:
I like it , I like it like this
I like it like this, ooh yeah!

(Satisfy my soul) You satisfy my soul (satisfy my soul)
You satisfy my soul (satisfy my soul).
Every little action (satisfy my soul),
there's a reaction (satisfy my soul).
Oh, can't you see what you've done for me, oh, yeah!
I am happy inside all - all of the time. Wo-oo-o-oo!

When we bend a new corner,
I feel like a sweepstake winner.
When I meet you around the corner ,
You make me feel like a sweepstake winner.
Whoa, child! Can't you see? You must believe me!
Oh darling, darling, I'm calling, calling:
Can't you see? Why won't you believe me?
Oh, darling, darling, I'm calling, calling


When I meet you around the corner,
Oh, I said, "Baby, never let me be a loner",
And then you hold me tight, you make me feel all right.
Yes, when you hold me tight, you made me feel all right.

Whoa, honey, can't you see? Don't you believe me?
Oh, darling, darling, I'm callin', callin':
Can't you see? Why won't you believe me?
Oh, darling, darling, I'm callin', callin'


Satisfy my soul - satisfy my soul - satisfy my soul - satisfy my soul:
That's all I want you to do, that's all I'll take from you:
Satisfy my soul, satisfy my soul.