< veljača, 2006  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

MALO O MENI..(boooring!) :)

IME:nastasja
RODENA:9.travnja 1988. (znaci,skoro 18.god)
ZIVIM:u zagrebu
SPAVAM:svugdje:)
IMAM/VOLIM:decka,ljubav,iam puno tenisica(obozavam ih),iam naviku provesti po 2h dnevno na netu(kad dobim adsl ta ce se brojka znatno povecati),volim mamu,seku i bracu,iam 3 ribice koje su od nedavno postale novi clanovi obitelji,jos uvijek iam bor u stanu jer kod nas je normalno ga imat do uskrsa:),iam zelju otvoriti jednoga dana privatni vrtic za strance(narocito male kineze),zaljubljena sam u angelinu jolie,od nedavno iam i tibu jer sam veliki gurman pa sam se napapala za bozic(al u uskoro cu se i toga rijesiti),iam tolerancije prema ljudima i volju za slusanjem drugih,iam kulju iz kemije,volim svijece,etericna ulja i takva sranja,fotografije,volim i sama fotkat i crtat,volim aktove(al bas fotke,najvise crno-bijele verzije),volim airwaves zvake,kinesku kulturu i znakove,volim iskrene ljude(bez dlake na jeziku)...ITD.
NEMAM/NE VOLIM:auto,neam ni pomisao na slusanje narodnjaka,neam pretjeranu zelju za gledanjem filmova,ne volim zimu i snijeg,neam osobnog batlera,vikendicu na moru(ali bih ju rado imala),osobnu jos nisam izvadila,a pokaz neam od svoje 12.godine(svaki dan se vozim tramvajem i busom),ne volim nakit,ne volim napuhane i umisljene osobe,opako mi se zgadi zivot kad vidim gumb ili konac(pogotovo na stolu gdje jedem),ne volim psovat al mi tu i tamo pobjegne,karfiol i dinju,ne volim NE VOLIT ,jer je zivot prekrasan i meni je casa uvijek napola puna..osim kad sam u PMS-u :)

04.02.2006., subota

BRIJEM SI DA SAM ŠEJN!:)

kakav je to fakin izraz jebo ti pas mater kad jadan pes nema mater,majku,mamu...je ga jadna odbaci nakon mjesec dana..heh..brijem da sam zakljucala..izraz se drugacije treba protumacit..mislim-...da...DJECO,NEMOJTE KORISTIT TAJ NAZIV jer je pogrdan(ajme fuj rijeci)i nnije lijepo to reci nekome za njegovu majcicu milu..mislim,nikada to nije dobro..cujte,zabrij fakat da ti pas j*** majku..ma daj...necu to ni zamisljat...pogrdne misli(LOL)...uglavnom..sam ja uopce dosla da nes pametno izjavim..il sam se dosla sam zajebavat...u lijepom smislu..(se pise lijepom ili ljepom...haha...brijem da je lijepom..samo vas cimam)..koga jebate??koga ja to cimam..ko ce citat uopce...sam mi jos treba neki debil koji e doc..joj,kjaraprestani,prestani govorit za ljude koje neznas da su debili...kreten!..da nastavim,kreten da mi dode i ...izgubila sam misao...pocela je 'bistra voda' pa sam sad jos sretnija...al ne napuseno sretnija(ps.ja ne pusim,da nebi bilo,neg sam tolko sretna da bi netko pomislio da sam pusila..ja samo pisam..ni to...PISKIM)...di sam ono stala...sam stala uopce..tu brijem ko luda a nisam nis ni pocela..najvjerojatnije necu imat ni sa cime zavrsit...hehe...osjecam se haj..fuj,to je tako isfurano..da ponovim..osjecam se za 5...ma 6...ma osamdeset sest(LICH!!...kuis?:)..uglavnom..di sam stala..jesam uopce stala...hmm..jel nekog pere deja vu??....:) :) :)...ok...zalim sve koji su imali zivaca citat ovo stanje..jer je to stanje definitivno..nis drugo..kaj ne>?...nas kaj mi je sad proslo mozgom...ono kaj pustaju na euro sportu..one debele gadne gole njemice..zeks zeks nul zibn aht...loool...fuj...nebi ni stapom onoga koji se na to napali...bar na onu debelu medicinsku sestru..fuj..ajtibosne koje naslage!!...ok,ok..jara..pretjerala si..one isto imaju prava..gdje ono?...zaboravila sam koja sjebana drzava ima taj zakon!..uglavnom..BOK!