< veljača, 2006  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

MALO O MENI..(boooring!) :)

IME:nastasja
RODENA:9.travnja 1988. (znaci,skoro 18.god)
ZIVIM:u zagrebu
SPAVAM:svugdje:)
IMAM/VOLIM:decka,ljubav,iam puno tenisica(obozavam ih),iam naviku provesti po 2h dnevno na netu(kad dobim adsl ta ce se brojka znatno povecati),volim mamu,seku i bracu,iam 3 ribice koje su od nedavno postale novi clanovi obitelji,jos uvijek iam bor u stanu jer kod nas je normalno ga imat do uskrsa:),iam zelju otvoriti jednoga dana privatni vrtic za strance(narocito male kineze),zaljubljena sam u angelinu jolie,od nedavno iam i tibu jer sam veliki gurman pa sam se napapala za bozic(al u uskoro cu se i toga rijesiti),iam tolerancije prema ljudima i volju za slusanjem drugih,iam kulju iz kemije,volim svijece,etericna ulja i takva sranja,fotografije,volim i sama fotkat i crtat,volim aktove(al bas fotke,najvise crno-bijele verzije),volim airwaves zvake,kinesku kulturu i znakove,volim iskrene ljude(bez dlake na jeziku)...ITD.
NEMAM/NE VOLIM:auto,neam ni pomisao na slusanje narodnjaka,neam pretjeranu zelju za gledanjem filmova,ne volim zimu i snijeg,neam osobnog batlera,vikendicu na moru(ali bih ju rado imala),osobnu jos nisam izvadila,a pokaz neam od svoje 12.godine(svaki dan se vozim tramvajem i busom),ne volim nakit,ne volim napuhane i umisljene osobe,opako mi se zgadi zivot kad vidim gumb ili konac(pogotovo na stolu gdje jedem),ne volim psovat al mi tu i tamo pobjegne,karfiol i dinju,ne volim NE VOLIT ,jer je zivot prekrasan i meni je casa uvijek napola puna..osim kad sam u PMS-u :)

03.02.2006., petak

EFO MENE NATRAG,MILJENICI MOJI!

...tu se narodu svom obracam ko da ih ima puno..e ak troje ljudi sveukupno cita moj blog onda stvarnooo..hehe..ali ja volim svih troje!:)

ja sam hepi...STRASNO HEPI!i iam vise razloga..al ne da iam jedan razlog pa u njemu sto nego puno pojedniacnih..:)
1.zbog sutrasnjeg tribjuta tu marli!..al ne zbog marlija neg zbog FILINGA!!...
2.napokon sam sa svojom ljubavi...nisam ju vidla 5 dana!!...sad sam skroz hepi..nisam ni bila svijesna kolko mi je falio...cijelo to smijesno licheko..joooj...bebica moja mala...
3.moja draga kolegica mi je sada jos draza..bas mi je...SLATKISH!;)
4.a cetvrta..hehe...uskoro dobivam MAX fakin ADSL!..ma sad sam tolko fejki i povrsna..al jebga..imat cu vise vremena za sebe i voljenu mi ekipu..manje za skolu!:)
5.brijem da nema pete..u biti,nemrem se sjetit..ma ZIVOT JE LIJEP...pa kad sam tako hepi sve je super...i sve je za 5...ma 6!
6. :)
7. :)
8. :)
9. :)
10. :)

to je sve za veceras..TAKE CARE OF YOURSELF..AND EACH OTHER!(looool;)