siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

MALO O MENI..(boooring!) :)

IME:nastasja
RODENA:9.travnja 1988. (znaci,skoro 18.god)
ZIVIM:u zagrebu
SPAVAM:svugdje:)
IMAM/VOLIM:decka,ljubav,iam puno tenisica(obozavam ih),iam naviku provesti po 2h dnevno na netu(kad dobim adsl ta ce se brojka znatno povecati),volim mamu,seku i bracu,iam 3 ribice koje su od nedavno postale novi clanovi obitelji,jos uvijek iam bor u stanu jer kod nas je normalno ga imat do uskrsa:),iam zelju otvoriti jednoga dana privatni vrtic za strance(narocito male kineze),zaljubljena sam u angelinu jolie,od nedavno iam i tibu jer sam veliki gurman pa sam se napapala za bozic(al u uskoro cu se i toga rijesiti),iam tolerancije prema ljudima i volju za slusanjem drugih,iam kulju iz kemije,volim svijece,etericna ulja i takva sranja,fotografije,volim i sama fotkat i crtat,volim aktove(al bas fotke,najvise crno-bijele verzije),volim airwaves zvake,kinesku kulturu i znakove,volim iskrene ljude(bez dlake na jeziku)...ITD.
NEMAM/NE VOLIM:auto,neam ni pomisao na slusanje narodnjaka,neam pretjeranu zelju za gledanjem filmova,ne volim zimu i snijeg,neam osobnog batlera,vikendicu na moru(ali bih ju rado imala),osobnu jos nisam izvadila,a pokaz neam od svoje 12.godine(svaki dan se vozim tramvajem i busom),ne volim nakit,ne volim napuhane i umisljene osobe,opako mi se zgadi zivot kad vidim gumb ili konac(pogotovo na stolu gdje jedem),ne volim psovat al mi tu i tamo pobjegne,karfiol i dinju,ne volim NE VOLIT ,jer je zivot prekrasan i meni je casa uvijek napola puna..osim kad sam u PMS-u :)

29.01.2006., nedjelja

@

kuis..i zakaj ja sad placem?..zakaj sam ja sad skoro dusu isplakala??..zakaj??...kaj je najbolje ,neam uopce blage zakaj..mislim,nije da sam i prije znala zakaj placem,al sad fakat neam blage!em mi se nis nije dogodilo,em mi se nis nece dogodit..NISTA!..valjda me srce boli,al opet NEZNAM zakaj!..pa kad bi se nasao neki dobar razlog,bi li mi bilo bolje?..mozda...mozda sam usamljena..trenutno jesam,bez sumnje..bas se osjecam nekako prazno i sama..i jos me ubija kaj iam neke obaveze(za skolu)..al on je sad otisao..i stvarno sam htjela da ode jer se isao vozit i neam nis protiv toga,al sam ja sad sama..i idem doma,napokon..naravno..neznam..osjecaj je nedefiniran..osjecaj je @...al ne zelim se tako sada osjecat...kaj je @@@????sad prenosis svoje crno na mene...kaj to kod nas ko domino ide..??bolest,pa crni dani..jebate!!..ja to ne shvacam?zar bi trebala?..jel to uopce potrebno..danas?ne zelim znati...ako ne postoji pravo ni krivo onda ne zelim znati..ja sad idem obrisati nos,pa si ti sad misli..!... :(


17.17h>vratila sam se..malo mi je bolje..frend je podijelio jedan citat samnom..nazalos,na moj nagovor,al ok...paznja se racuna;)


Coming from the wastelands
Full of reason, common sense
Where their principles are blocking minds
And you don't understand
Giving you belief,
You never touch, you never see
But if you dare to try to grip it
you're accused for heresy
Inc.Lich says:
Here I stand to find the truth
and for ought I know
You're the one to show me
You can tell my spirit how to grow

Here I stand to find the truth
and for ought I know
You're the one to show me
You can tell my spirit how to grow

No, the more I try
The more confusion on my mind
And no matter how I try
I feel my eyes seem to stay blind

TNX,INCH!;)