naselje S.V.O.

24.01.2007., srijeda

danas ko i uvijek

danas je bilo dobro u naselju
Matija žalac marac i ja pjevali smo bećarce
evo neki pjesme

Moja draga nema predje zube
Moja draga nema predje zube
Kad ju ljubim propuh me ubije
Kad ju ljubim propuh me ubije

Popela se baba na banderu
Popela se baba na banderu
Jebe mater mome elektromodelu
Jebe mater mome elektromodelu

Popela se žaba na banderu
Popela se žaba na banderu
Čačka pičku trofaznom žico
Čačka pičku trofaznom žico


e draga kakva si u licu
e draga kakva si u licu
kao kada krava rastvori picu
kao kada krava rastvori picu


Idem šorom i sviram gitaru
Idem šorom i sviram gitaru
narod misli da sam elvis presley
narod misli da sam elvis presley










- 20:45 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Veljača 2007 (1)
Siječanj 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Pa pisat ću o naselju i o nekim ljudima koji izlaze u naselje





Free Website Counters
Get a Free Website Counters

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr




NNeglecteda
AAmazing
SSaintly
EExhausting
LLively
JJoyful
EExplosive

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com



SSecretive
VVain
OOrderly

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com