Sat Razrednika 1 4r - Datiranje za seks

nedjelja , 30.12.2018.

Osnovna ąkola Rijeka










Click here: Sat Razrednika 1 4r






Međupredmetna tema Održivi razvoj prožima cjelokupni rad škole i prepoznatljiva je u kurikulumu škole. DVORIŠTE, VRT I VOĆNJAK RUJAN IZRADA HRANILICA I HRANJENJE PTICA ŠK. Priča je na pozornici djelovala čudesno, a tome je osim četvero glumaca pridonijela i scena od recikliranih materijala, kostimi i glazba. Za koordinaciju je zasluľna pedagoginja škole.



Sat Razrednika 1 4r

Naglasak je na zdravom i nemasnom, bez slatkiša, prľenog i pohanog mesa i krumpira, brze hrane i sl. Tko kaže da su roditelji dovoljno obrazovani i upućeni u sve ono što se uči u školi? Plakat,prezentacija,izložba, kuharica Potreban didaktički i potrošni materijal Namirnice i pribor za pripremanje hrane, sredstva za čišćenje,papir, ljepilo Troškovnik potreba za prijevozom učenika, pratnjom, radni materijal... Mentorica i u pratnji učeniku bila je profesorica Diana Javorek, dipl.



Sat Razrednika 1 4r

Osnovna ąkola Antun Davor - Njihov zadatak bio je da nauče kako se sluľiti raznim vrstama rječnika, školskim pravopisom i dječjom enciklopedijom.



Sat Razrednika 1 4r

REPUBLIKA HRVATSKA VIROVITIČKO-PODRAVSKA ŽUPANIJA CENTAR ZA ODGOJ, OBRAZOVANJE I REHABILITACIJA VIROVITICA Na temelju čl. Zakona o odgoju i obrazovanju, Školski odbor COOR Virovitica na sjednici održanoj 13. U VIROVITICI RUJNA 2010. PODACI O IZBORNOJ NASTAVI...................... PODACI O DOPUNSKOJ NASTAVI................... PODACI O IZVANNASTAVNIM AKTIVNOSTIMA. PODACI O IZVANUČIONIČKOJ NASTAVI I SOCIJALIZACIJA UČENIKA.................................... RAZVOJNI PLAN I PROGRAM RADA ŠKOLE..... Teme projekta u razrednim odjelima i odgojnim skupinama................................................... Teme projekta u izvannastavnim aktivnostima uključenim u Učeničku zadrugu........................... Teme projekta u izvannastavnim po ostalim izvannastavnim aktivnostima u školi........................ Teme projekta u izbornom predmetu-vjeronauku Teme projekta u Eko školi........................... Nastavni predmet: ODIJEVANJE Broj sati: 70 MJESEC TEME BROJ SATI KLJUČNI POJMOVI KORELACIJE NAPOMENE RUJAN Upoznavanje s nastavnim sadržajem Odijevanje - pojam Povijest odijevanja 8 -odijevanje -odjeća SRZ društvo Higijena odjeće-zdravlje projekt LISTOPAD Suvremeno odijevanje Vrste odjeće Održavanje odjeće Odlaganje čiste i prljave odjeće 8 - radna odjeća -sportska -svakodnevna Likovna kultura STUDENI Vrste odjeće Podjela odjeće po godišnjem dobu - namjena Posjeta modnom butiku 8 - donja odjeća -gornja odjeća Tehnička kultura PROSINAC Svečana odjeća Odjeća primjerena pojedinim prilikama Deklaracija na odjeći 8 -prikladno odijevanje -odjeća za proslave Likovna kultura Provjeriti znanje učenika SIJEČANJ Popravljanje odjeće Održavanje i čišćenje odjeće i obuće Našivanje dugmadi 6 -oštećena odjeća -čišćenje odjeće Tehnička kultura projekt- čistoća , zdravlje VELJAČA Ručno i strojno šivanje Pranje odjeće Vrste deterdženata 8 -šivači stroj -ravno šivanje Tehnička kultura OŽUJAK Čišćenje mrlja na odjeći Kemijsko čišćenje Šivanje , sastavljanje dijelova odjeće 10 -sredstva za čišćenje odjeće -suho i mokro čišćenje Društvo SRZ TRAVANJ Vrste tkanina Tkanine biljnog, životinjskog i sintetičkog podrijetla 6 -dobivanje tkanine SRZ SVIBANJ Posteljno rublje Intimno rublje Zavjese Tepisi 8 -pamučne tkanine -lanene tkanine Društvo SRZ Provjeriti znanje i usvojenost vještina LIPANJ Odijevanje nekada i danas Modna odjeća 6 -odijevanje -moda SRZ Likovna kultura Tehnička kultura Tablični prikaz podataka o izvannastavnim aktivnostima Dramska skupina Voditeljica: Manuela Miljak Tema projekta NE GLUMIM DA SAM ZDRAV Specifični ciljevi Ř steći samopouzdanje Ř razviti suradnički odnos u grupi,međusobno povjerenje i podršku, smisao za timski rad Ř socijalizacija Ř osloboditi se straha i treme Ř naučiti izražavati emocije Ř naučiti verbalno se i neverbalno izražavati po bontonu Ř razviti motoriku i osjetilnost sluh, dodir, propriocepciju Ř steći pozitivan stav prema novome Aktivnosti Ř gledanje snimki prošlogodišnjih nastupa Ř uvježbavanje praktičnih motoričkih vještina - gluma, imitacija, pantomima Ř igra Ř čitanje igrokaza Ř posjet Kazalištu Ř gledanje kazališne predstave Metode provođenja aktivnosti Ř demonstracija - gluma Ř slijeđenje uputa Ř kineziološke metode Ř igra Ř čitanje Ř slušanje Potreban materijal za provođenje projekta Ř video zapisi dramskih nastupa Ř kostimi - odjeća i obuća za glumu Ř rekviziti potrebni za glumu Ř materijal za izradu kostima i rekvizita Suradnici i vanjski suradnici na projektu Ř učiteljica tehničke kulture šivanje kostima Ř vanjski suradnici - glumci iz kazališta Period ostvarenja školska godina 2010. Ř evaluacijski listići za bilježenje inicijalnog i finalnog stanja Ř audicija za određenu ulogu Ř praćenje usvojenosti sadržaja Način prezentacije plakat, izložba.. Ř školske priredbe Ř razne manifestacije izvan škole - INKAZ, Priredba za Majčin dan Potreban didaktički i potrošni materijal Ř rekviziti potrebni za glumu Ř materijal za izradu kostima i rekvizita Troškovnik potreba za prijevozom učenika, pratnjom, radni materijal... Kako će se provesti evaluacija: Ř evaluacijski listići za bilježenje inicijalnog i finalnog stanja Ř praćenje usvojenosti sadržaja Način prezentiranja rezultata: Ř školske priredbe Ř razne manifestacije izvan škole - INKAZ, Priredba za Majčin dan Voditeljica skupine: Maja Hrgetić PROJEKT ŠŠK: RAZVIJANJE SOCIJALNIH I EMOCIONALNIH VJEŠTINA ŠK. Učiteljica: Marijana Strija Tema projekta Razvijanje socijalnih i emocionalnih vještina uključenje u projekt 6. Lista praćenja ponašanja Način prezentacije plakat, izložba.. Plakat Potreban didaktički i potrošni materijal Hamer papir, papir u boji, nagrade voće, sokovi, slatkiši Troškovnik potreba za prijevozom učenika, pratnjom, radni materijal... Praćenje ponašanja učenika Način prezentacije plakat, izložba.. Izložba, državna smotra Potreban didaktički i potrošni materijal Drvo, šperploča, platno, pribor za vezenje Troškovnik potreba za prijevozom učenika, pratnjom, radni materijal... PLAN IZVANUČIONIČKE NASTAVE ZA 2. RAZRED, DUBRAVKA PERIŠA OPIS SADRŽAJA MJESTO OSTVARENJA VRIJEME OSTVARENJA Jesen u parku, šumi, voćnjaku Gradski park, šuma, voćnjak Listopad Tjelesna i zdravstvena kultura Dječje igralište listopad Posjeta crkve sv. Roka prosinac Igra i druženje s djecom u dječjem vrtiću Cvrčak Dječji vrtić Prosinac proljeće Gradski park Ožujak Proljeće u seoskom dvorištu i voćnjaku Seosko dvorište ožujak Izložba «Uskrsni običaji» Gradski muzej ožujak Tjelesna i zdravstvena kultura Dječje igralište ožujak Posjeta gradske knjižnice Gradska knjižnica Virovitica travanj Tjelesna i zdravstvena kultura Dječje igralište travanj Učenik u prometu Gradsko središte travanj Kod liječnika Liječnička ordinacija travanj Kazališna predstava Gradsko kazalište svibanj Semafor središte Virovitice Svibanj Tjelesna i zdravstvena kultura Dječje igralište svibanj Kulturno ponašanje u slastičarnici i proslava slastičarnica lipanj Tjelesna i zdravstvena kultura Dječje igralište lipanj Poludnevni izlet Po naknadnom dogovoru lipanj Vjeronauk - posjeta crkvi sv. Roka Po potrebi veljača, travanj Napomene: po potrebi ću s učenicima povremeno izlaziti u kraće šetnje u okolicu škole u trajanju do 30 min. RAZRED AKTIVNOSTI MJESTO IZVOĐENJA VRIJEME IZVOĐENJA Šetnja okolicom naše škole Hrvatski olimpijski dan Okolica škole igralište rujan Jesen u gradu Jesen na selu Dan kruha Gradski park Selo Posjeta pekari, tržnici listopad Putujemo autobusom Putujemo vlakom Autobusni kolodvor Željeznički kolodvor studeni Ura ili sat Božić u mom zavičaju Grad , posjeta uraru Grad, Crkva Sv. Kombi je potrebno osigurati u slijedećim mjesecima: listopad, siječanj, ožujak, lipanj. Nositelj aktivnosti- razrednik PROGRAM SOCIJALIZACIJE RAZRED 3. RAZREDNIK: Margarita Kovačević SADRŽAJI 1. Hipoterapija CILJEVI Razvijati i primjenjivati pravila pristojnog ponašanja na javnom mjestu,osamostaljivanje prilikom donošenja odluka. Upoznati se s radom liječnika i poštara. Snalaženje u različitim situacijama. Privatni posjed u Milanovcu VRIJEME OSTVARIVANJA 1. Upoznavanje učenika sa sadržajima vezanim za temu, rješavanje listića 2. Priprema učenika, aktivnosti na temu 3. Dogovor s liječnikom, djelatnicima u pošti, vlasnikom posjeda u Milanovcu ZADACI ZA PRPREMU AKTIVNOSTI 1. Razgovor s učenicima o ponašanju pri posjeti pojedinih ustanova 2. Dogovor s djelatnicima u pojedinim ustanovama 3. Dogovor s vozačem kombija 5. Odlazak u pojedine ustanove NAPOMENE Za odlazak na privatno imanje u Milanovcu potrebno je osigurati prijevoz školskim kombijem. PROGRAM SOCIJALIZACIJE Razred: ČETVRTI Razrednik: Martina Mihalić, prof. Posjeta autobusnom i željezničkom kolodvoru 7. Slastičarna CILJEVI Poštivanje različitih zanimanja Usvojiti i primjenjivati pravila lijepog ponašanja pri posjeti frizerskom salonu,muzeju kazalištu, urarskoj radnji, zubarskoj ordinaciji, pošti, slastičarnici, te pravilnog ponašanja na autobusnom kolodvoru i željezničkoj stanici i posjedu u Milanovcu, Razvijanje samostalnosti Snalaženje u različitim situacijama Usvojiti osnovnu kulturu ponašanja u prometu, razvijati samostalnost pri korištenju usluga javnog prijevoza MJESTO OSTVARENJA 1. Autobusni i željeznički kolodvor 7. Privatni posjed Janus u Milanovcu 8. Slastičarnica VRIJEME OSTVARENJA 1. Lipanj NOSITELJ AKTIVNOSTI Razrednica PLAN ZA PROVOĐENJE AKTIVNOSTI Učenje priča po nizu slika vezanih uz temu Priprema učenika, igranje uloga vezanih uz temu Dogovor s frizerkom, zubarom, djelatnicima pošte, slastičarnice, vlasnikom posjeda u Milanovcu Odlazak u zubarsku ordinaciju, , poštu, slastičarnicu, na privatan posjed u Milanovcu. IZVANUČIONIČKA NASTAVA - 5. RAZRED NASTAVNIK: GRUBAN NEVENKA OPIS SADRŽAJA MJESTO OSTVARIVANJA VRIJEME OSTVARIVANJA VOZIM BICIKL, PROMET U GRADU RUJAN SUDJELOVANJE U HR. DANU TVINOVO I ŠKOLSKO IGRALIŠTE RUJAN PROMATRANJE I OPIS JESENI U VRTU, VOĆNJAKU I ŠK. DVORIŠTE, VRT I VOĆNJAK RUJAN IZRADA HRANILICA I HRANJENJE PTICA ŠK. DVORIŠTE, VRT I VOĆNJAK RUJAN PROSTORNO- VREMENSKA ORJENTACIJA GRADSKI PARK, LISTOPAD DANI KRUHA PEKARA LISTOPAD MOJ ZAVIČAJ ULICA,GRAD,ŽUPANIJA STUDENI PRIRODA ZIMI ULICE I PARK GRADA PROSINAC DJELATNOST BOLNICE, POSJET BOLESNOM PRIJATELJU GRADSKA BOLNICA SIJEČANJ ČISTOĆOM DO ZDRAVLJA GRADSKA BOLNICA SIJEČANJ NAHRANIMO PTICE ZIMI ŠKOLSKO DVORIŠTE SIJEČANJ PRIRODA NAS OKRUŽUJE RIJEKA, GRADSKI PARK VELJAČA VODE U MOM ZAVIČAJU RIJEKA OĐENICA OŽUJAK UPOZNAVANJE S DJELATNOŠĆU KNJIŽNICE GRADSKA KNJIŽNICA TRAVANJ PROMATRANJE ŠUME ŠUMA NA RIBNJACIMA SVIBANJ PROMATRANJE PRIRODE PAKR, RIBNJACI LIPANJ PROGRAM SOCIJALIZACIJE ZA 5. RAZRED Razrednik: Gruban Nevenka SADRŽAJI 1. Posjet gradskoj knjižnici 2. Zanimanje - cvjećar , vrtlar 3. Posjet dječjem odjelu bolnice 4. Sportska takmičenja s učenicima red. Upoznati sadržaj knjižnice,igraonica 2. Upoznati zanimanje cvjećara,imenovati alat 3. Upoznati se sa djelatnošću dječjeg odjela, liječnicima,odagnati strah od bolnice 4. Druženje sa vršnjacima redovne škole MJESTO OSTVARENJA 1. Vrtni centar Flora Virovitica 3. Dječji odjel bolnice Virovitica 4. Sportski tereni škole VRIJEME OSTVARENJA 1. Dogovor sa djelatnicima knjižnice, priprema učenika, ponašanje u knjižnici 2. Dogovor sa djelatnicima Flore,pripr. Dogovor sa odjelom, liječnikom,priprema učenika za bolnicu,njenom djelatnosti 4. Dogovor sa učiteljem u redovnoj školi, pripremiti učenike,nagrade,ponašanje sport. ZADACI ZA PRIPREMU AKTIVNOSTI 1. Upoznati djelatnost gradske knjižnice 2. Sportsko ponašanje,priprema sportskih igara NAPOMENE - prijevoz školskim kombijem do Flore u mjesecu travnju Izvanučionička nastava 6. Reljef zavičaja Plan škole Zimnica Dan štednje Milanovac Školsko dvorište i okolica Gradska tržnica Jedna banka Listopad 2010. Bjelančevine-mlijeko,meso Peradarstvo-korist i upotr. Pisanje čestitke Virovitica-gradsko središte Hrvatska pošta Centar grada Prosinac 2010. Vode-stajačice i tekućice Nahranimo ptice Ođenica Šk. SOS-telefon Prehrambene biljke Kupovina u većem robnom centru SOS-telefon Tvornica šećera Robni centar Veljača 2011. Naše zdravlje Maskenbal Voćna salata Boravak u prirodi Školska ambulanta Ulice grada Gradska tržnica Gradski park Ožujak 2011. Mliječni proizvodi Dan planete Zemlje Proljeće Trgovina Grad Virovitica Obližnji vrtovi i voćnjaci Travanj 2011. Živi svijet voda-ribnjaka Prvo voće i povrće Boravak u prirodi Virovitički ribnjaci Gradska tržnica Bliža okolica Svibanj 2011. Ljetna salata Zajedničko druženje Sportska natjecanja Gradska tržnica Slastičarna Igralište Lipanj 2011. NAPOMENA: Po potrebi sa učenicima će se izlaziti u kraće šetnje do 30 min bližom okolicom škole. Za neke sadržaje biti će potreban prijevoz školskim kombijem u mjesecu rujnu, listopadu, veljača,svibanj. Hrvatska pošta Virovitica 2. Robni centar Trgocentar 3. Sportska dvorana OŠ IBM ili Tehničke škole VRIJEME OSTVARENJA 1. Razrednik Razrednik i učitelj TZK PLAN ZA PROVOĐENJE AKTIVNOSTI 1. Reljef zavičaja Plan škole Zimnica Dan štednje Milanovac Školsko dvorište i okolica Gradska tržnica Jedna banka Listopad 2010. Bjelančevine-mlijeko,meso Peradarstvo-korist i upotr. Pisanje čestitke Virovitica-gradsko središte Hrvatska pošta Centar grada Crkva Prosinac 2010. Vode-stajačice i tekućice Nahranimo ptice Ođenica Šk. Prehrambene biljke Kupovina u većem robnom centru Tvornica šećera Robni centar Veljača 2011. SOS-telefon Naše zdravlje Maskenbal Voćna salata Boravak u prirodi SOS-telefon Školska ambulanta Ulice grada Gradska tržnica Gradski park Ožujak 2011. Mliječni proizvodi Dan planete Zemlje Proljeće Trgovina Grad Virovitica Obližnji vrtovi i voćnjaci Travanj 2011. Živi svijet voda-ribnjaka Prvo voće i povrće Boravak u prirodi Virovitički ribnjaci Gradska tržnica Bliža okolica Svibanj 2011. Ljetna salata Zajedničko druženje Sportska natjecanja Ljeto Gradska tržnica Slastičarna Igralište Park, školski vrt Lipanj 2011. NAPOMENA: Po potrebi sa učenicima će se izlaziti u kraće šetnje do 30 min bližom okolicom škole. Za neke sadržaje biti će potreban prijevoz školskim kombijem u mjesecu rujnu, listopadu, veljača,svibanj PROGRAM SOCIJALIZACIJE šk. Razred: 6b Razrednik: MANUELA MILJAK SADRŽAJI 1. Hrvatska pošta Virovitica 2. Robni centar Trgocentar 3. Sportska dvorana OŠ IBM ili Tehničke škole VRIJEME OSTVARENJA 1. Razrednik Razrednik i učitelj TZK PLAN ZA PROVOĐENJE AKTIVNOSTI 1. UČITELJ: LUCIJA GAZIĆ IZVANUČIONIČKA NASTAVA 0pis sadržaja Mjesto ostvarivanja Vrijeme ostvariv. Izražavanje vlastitih emocija Gradsko kazalište Virovitica Rujan Orijentacija u prostoru Gradski park ili Milanovac Rujan Posjeta carinarnici Granični prijelaz Terezino Polje Listopad Obilježavanje Dana štednje Erste banka Listopad Kupovina u većem robnom centru Konzum Studeni Veljača Povijesne i kulturne znamenitosti nizinskog kraja Muzej grada Virovitice Prosinac Orijentacija gradom do parka Grad - park Siječanj Posjeta Gradskoj knjižnici i čitaonici Gradska knjižnica i čitaonica Virovitica Veljača Boravak na svježem zraku Grad - park Veljača Šetnja do potoka Ođenica Grad - Ođenica Ožujak Posjeta Flori Flora d. Travanj Prisustvovanje sportskom natjecanju Dvorana Tehničke škole ili OŠ I. Razrednica: Lucija Gazić SADRŽAJI 1. Komunalno poduzeće FLORA d. Carinarnica Terezino Polje 4. Sakupljanje otpada, očuvanje prirode, iskorištenost otpada 2. Granični prijelaz Terezino Polje 4. Komunalno poduzeće FLORA d. Gradska bolnica-putokazi, odjeli, liječnik, me. Rad i važnost rada te suradnja s graničnom policijom NAPOMENE Upotreba školskog kombija IZVANUČIONIČKA NASTAVA - 8. RAZRED NASTAVNIK: ŽELJKA BARIĆ OPIS SADRŽAJA MJESTO OSTVARIVANJA VRIJEME OSTVARIVANJA ZAŠTITA I OČUVANJE OKOLIŠA HRVATSKI OLIMPIJSKI DAN GRADSKI PARK SPORTSKI TERENI TVIN-A RUJAN PROSTORNO - VREMENSKA ORJENTACIJA RIJEKA OĐENICA LISTOPAD DANI KRUHA PEKARA LISTOPAD PRAVILNA PREHRANA TRŽNICA LISTOPAD GRAĐEVNI MATERIJAL TRGOCENTAR LISTOPAD KNJIŽNICA GRADSKA KNJIŽNICA LISTOPAD POŠTA VIROVITIČKA POŠTA STUDENI SPREČAVANJE OVISNOSTI GRADSKA BOLNICA U VIROVITICI STUDENI KULTURNE I POVIJESNE ZNAMENITOSTI IZLOŽBENO-PRODAJNI ŠTANDOVI DVORAC, GRADSKI PARK CVJETNI TRG PROSINAC UPOTREBA NOVCA TRGOVINA VELJAČA IZBOR MATERIJALA ROBNA KUĆA OŽUJAK IZBOR KROJA ODJEĆE MODNI BUTIK OŽUJAK IZBOR ZANIMANJA KROJAČKA RADIONICA OŽUJAK HRVATSKE ŠUME IZLOŽBENO PRODAJNI ŠTANDOVI ŠUMA TRAVANJ IZBOR ZANIMANJA TVIN TRAVANJ PREHRANOM DO ZDRAVLJA TRŽNICA TRAVANJ VOZIM BICIKL PROMET U GRADU SVIBANJ IZBOR ZANIMANJA MEDICINA RADA SVIBANJ PROGRAM SOCIJALIZACIJE ZA 8. RAZRED Učitelj: Željka Moslavac Sadržaji rada 1. Ciljevi Usvajanje pravila ponašanja i snalaženje u novim životnim situacijama, upoznavanje novih sredina i razvoj komunikacije, snalaženje u svakodnevnim aktivnostima, ponašanje i kontakt u novim sredinama, lakši izbor zanimanja. Mjesto ostvarenja Pošta, veliki Trgovački centar, Krojačka radionica, Tvinova stolarska radionica, Vrijeme ostvarenja 1 2. Nositelj aktivnosti Razrednik Plan za izvođenje aktivnosti Pisanje pisma, slanje telegrama ili paketa, usluge pošte, Ulazak i upotreba košarice, razgledavanje i kupovina proizvoda, Narudžba, uzimanje mjera, šivanje, Rad prema zadanim mjerama, ponašanje u radionici. Zadatci za pripremu aktivnosti Dogovor s djelatnicima pošte, voditeljem trgovačkog centra,vlasnikom krojačke radionice, te direktorom Tvina kao i voditeljem stolarske radionice u Tvinu, upoznavanje s ciljevima posjeta, dogovaranje vremena posjeta, broju učenika, načinu rada i uslugama koje pružaju. Napomene i troškovnik Prijevoz učenika do Trgovačkog centra i Tvina: cca 200,00kn Centar za odgoj,obrazovanje i rehabilitaciju Virovitica Šk. PROGRAM SOCIJALIZACIJE - tablica Skupina UMR1B Razrednik: Mariana Odicki SADRŽAJI 1. Milanovac VRIJEME OSTVARENJA 1. PROGRAM SOCIJALIZACIJE Razred: MLAĐA ODGOJNO- OBRAZOVNA SKUPINA UMR 1C Razrednik: Jasna Mihalić, prof. Na autobusnom kolodvoru 2. Na željezničkoj stanici 3. Usvojiti i primjenjivati pravila lijepog ponašanja pri posjeti, , zubarskoj ordinaciji, pošti, slastičarnici, te pravilnog ponašanja na autobusnom kolodvoru i željezničkoj stanici i posjedu u Milanovcu 2. Poštivanje različitih zanimanja 4. Snalaženje u različitim situacijama 5. Usvojiti osnovnu kulturu ponašanja u prometu MJESTO OSTVARENJA 1. Privatni posjed Janus u Milanovcu 6. Slastičarnica VRIJEME OSTVARENJA 1. Lipanj NOSITELJ AKTIVNOSTI 1. Razrednica PLAN ZA PROVOĐENJE AKTIVNOSTI 1. Učenje priča po nizu slika vezanih uz temu 2. Priprema učenika, igranje uloga vezanih uz temu 3. Dogovor s knjižničarkom, zubarom, djelatnicima pošte, pekare, slastičarnice, vlasnikom posjeda u Milanovcu 4. Odlazak u zubarsku ordinaciju, , poštu, slastičarnicu, na privatan posjed u Milanovcu. Razgovor s učenicima o ponašanju pri posjeti pojedinih ustanova 2. Priprema učenika uz pomoć igranja uloga 3. Dogovor s djelatnicima u pojedinim ustanovama 4. Dogovor s vozačem kombija 5. Centar za odgoj,obrazovanje i rehabilitaciju Virovitica Šk. Radovanović SADRŽAJI Posjeta igraonici Gradske knjižnice Odlazak u poštu Odlazak u slastičarnu i trgovinu Hipoterapija CILJEVI Uspostaviti komunikaciju sa drugom djecom, sudjelovati u zajedničkim aktivnostima. Upoznati namjenu pošte, Gradske knjižnice, trgovine. Družiti se s drugim učenicima. Razvijati primjerene oblike ponašanja na javnim mjestima. Razvijati pozitivan odnos prema prirodi i životinjama, uspostaviti kontakt sa životinjom. MJESTO OSTVARENJA Gradska knjižnica VIrovitica Pošta, Konzum Slastičarnica Privatno imanje VRIJEME OSTVARENJA Tijekom školske godine NOSITELJ AKTIVNOSTI razrednica PLAN ZA PROVOĐENJE AKTIVNOSTI Dogovoriti i posjetiti igraonicu Gradske knjižnice. Pisanje pisama i slanje. Priprema učenika , posjeta slastičarnici. Upoznavanje konja, razbijanje straha. ZADACI ZA PRIPREMU AKTIVNOSTI Upoznati namjenu i djelatnost Gradske knjižnice, Pošte, trgovine. Razvijati primjerene oblike ponašanja. Poticati učenike na igru i socijalizaciju. Dogovor s vlasnikom slastičarne. Obavijest roditeljima, dogovor kombija, potvrde. Crkva u Virovitici L. Usvojiti i primjenjivati pravila lijepog ponašanja pri posjeti knjižnici, trgovini, tržnici, pošti, slastičarnici 2. Poštivanje različitih zanimanja 4. Snalaženje u različitim situacijama MJESTO OSTVARENJA 1. Gradska i školska knjižnica 2. Crkva u Virovitici L. Prosinac NOSITELJ AKTIVNOSTI 1. Razrednica PLAN ZA PROVOĐENJE AKTIVNOSTI 1. Učenje priča po nizu slika vezanih uz temu 2. Priprema učenika, igranje uloga vezanih uz temu 3. Dogovor s knjižničarkom, liječnikom, djelatnicima pošte, trgovine, slastičarnice 4. Odlazak u knjižnicu, trgovinu, liječničku ordinaciju, poštu, slastičarnicu ZADACI ZA PRIPREMU AKTIVNOSTI 1. Razgovor s učenicima o ponašanju pri posjeti pojedinih ustanova 2. Priprema učenika uz pomoć igranja uloga 3. Dogovor s djelatnicima u pojedinim ustanovama 4. Dogovor s vozačem kombija IZVANUČIONIČKA NASTAVA IZ VJERONAUKA OPIS SADRŽAJA MJESTO OSTVARIVANJA VRIJEME OSTVARIVANJA 3. Rok Rujan Prosinac svibanj 4R: Biblija Isus - očekivani Spasitelj Moja župa Knjižnica Crkva sv. Rok Rujan prosinac svibanj 5. R i 6aR: Dani kruha i Zahvalnosti 8. R Sakrament obraćenja i Pomirenja Tijelovo Pekarnica Crkva sv. Rok Listopad Ožujak svibanj UMR1B: Sjajna zvijezda iznad štalice UMR1A: Biblija Došašće U crkvi je Isus UMR2: Zaštitnik župe Sv. Rok UMR1c i Skupina djece s PAS: -Božić Crkva sv. Rok Školska knjižnica Crkva sv. Rok Siječanj Rujan prosinac veljača veljača prosinac Dijana Stanić, dipl. PREDMET: TZK RAZREDI: 5. TZK OPIS SADRŽAJA MJESTO ODRŽAVANJA VRIJEME ODRŽAVANJA 1. Biciklističko natjecanje ¨ Sigurno u prometu ¨ Virovitica, OŠ I. Atletska utrka ulicama grada Virovitice ¨1,2,3,4... Sat TZK i šetnja do gradskog parka Virovitica- gradski park Po potrebi tijekom šk. U planu je provođenje vanjskog vrednovanja, a odnosi se na provođenje nacionalnih ispita, te mjerenje stupnja kvalitete svih sastavnica nacionalnog kurukuluma. Godišnji plan provedbe vanjskog vrednovanja školskih ustanova , na prijedlog Vijeća za nacionalni kurikulum donosi ministar. Vanjsko vrednovanje provodi Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja. Škole su obavezne koristiti rezultate nacionalnih ispita i sve druge pokazatelje uspješnosti odgojno-obrazovnog rada za analizu i samovrednovanje, radi trajnog unaprjeđivanja kvalitete rada škole. Zadatak: Imenovanje članova tima za kvalitetu Centra Ispunjavanje postojećih upitnika Korištenje vodiča za samovrednovanje Analiza KREDA, modificirana SWOT analiza prilagođena zahtjevima samovrednovanja u školi Cilj: Ispitati sve unutrašnje i vanjske čimbenike koji utječu na kvalitetu rada, odgovoriti koliko je dobra naša škola i izdvojiti prioritetna područja unaprjeđivanja rada škole. Razvojni plan Centra Izrađen je nakon detaljnog uvida u rezultate samovrednovanja i određivanja prioritetnih područja unaprjeđenja proizašlih iz KREDA analize. Predstavlja kratkoročnu, jednogodišnju strategiju poboljšanja kvalitete koja je vidljiva kroz školski kurikulum i godišnji plan i program Centra. Razvojni plan Centra je vodič za određivanje željenih ciljeva koji su jasno i razumljivo prikazani kroz tabelarni prikaz kroz sva odgojno-obrazovna područja u godišnjem planu i programu, te izbornoj i dopunskoj nastavi, izvannastavnim i izvanškolskim aktivnostima itd. PRIORITETNO PODRUČJE CILJEVI METODE I AKTIVNOSTI ZA OSTVARIVANJE CILJEVA NUŽNI RESURSI DATUM OSTVARENJA OSOBE ODGOVORNE ZA PROVEDBU MJERLJIVI POKAZATELJI OSTVARENJA CILJA 5. ZAPISNIK AKTIVA RAZREDNIH VIJEĆA Vijeće odgojno-obrazovnih skupina Vijeće nižih razreda Vijeće viših razreda Ad1. Učiteljima i stručnim suradnicima su podijeljeni radni materijali za samovrednovanje rada i ostvarivanja programa u šk. Individualne liste su objedinjene na razini razrednih vijeća i sveukupno. Naše snage ü uključenost svih učenika i djelatnika u projekt škole ü kreativnost i stručnost u radu učitelja ü dobro godišnje i timsko planiranje ü dobra suradnja učitelja ü dobra suradnja sa stručnim suradnicima ü podrška uprave u nabavci potrošnog materijala za rad i potrebnih pomagala ü kontinuirana edukacija kroz ŽSV-nove metode rada i pristupa ü dobra opremljenost učionice-tv,dvd,računalo ü pristup internetu ü velik broj INA ü osjetljivost na individualne potrebe učenika ü dobra suradnja voditelja INA i razrednika ü dobra suradnja s roditeljima ü strpljivost i požrtvovnost u radu s roditeljima ü prisutnost asistenta u nastavi ü dobro organizirani prijevoz uz stručni nadzor ü organizirani sadržaji za vrijeme cijelog boravka učenika u školi ü stručni rad ü dobra organizacija aktivnosti škole ü dobra suradnja s vanjskim suradnicima u ostvarivanju programa socijalizacije ü fleksibilnost u radu ü spremnost na rješavanje trenutnih teškoće u realizaciji obrazovnih i odgojnih sadržaja-razrednik+logoped ü suradnja s vanjskim suradnicima-pedagozi,liječnici opće prakse, Zavod za javno zdravstvo ü pozitivan stav prema očuvanju prirode i zdravlja ü njegovanje zajedništva i jednakosti među učenicima razvija iste osjećaje i stavove kod učenika ü prisutnost medicinske sestre u poslijepodnevnoj smjeni ü povezanost projekta sa svakodnevnim životom i vjeronaučnim sadržajima ü spremnost na pomoć u pripremanju i provođenju projekta ü dobro planiranje i provođenje projekta ü analiza i prezentacija projekta kroz godinu međusobno i među učenicima ü povezanost projekta škole i programa socijalizacije Svakodnevne teškoće ü neadekvatna i nedovoljna suradnja s pojedinim roditeljima ü loš socioekonomski status roditelja,tj. Prijedlog za usklađivanje održavanja nastave u kući i nastave u školi-oslobođenje nastavnika koji provodi nastavu u kući za taj dan od nastave u školi. Potreba za malim jednosjedima u nižim razredima radi potrebe fizičkog odvajanja učenika u toku nastavnog sata. Radi bolje suradnje sa Centrom za socijalnu skrb medicinska sestra M. Janošević predlaže organiziranje zajedničkog sastanka učitelja i stručnih suradnika škole s djelatnicima Centra radi upoznavanja s područjima i sadržajima rada samoga Centra u svrhu bržeg i adekvatnijeg rješavanja problematike vezane uz obitelji učenika. Prijedlog je da početkom nove nastavne godine u godišnjem planiranju se uvrste teme koje će prikazati učenicima medicinska sestra radi njenog pravovremenog i boljeg pripremanja. Voditeljica razrednih vijeća odgojno-obrazovnih skupina: Jasna Mihalić Voditeljica razrednih vijeća nižih razreda: Martina Mihalić Voditeljica razrednih vijeća viših razreda: Zvjezdana Glumac RAZVOJNI PLAN I PROGRAM RADA ŠKOLE PROJEKTI CENTRA ŠKOLSKI PROJEKT CENTRA ZA ODGOJ, OBRAZOVANJE I REHABILITACIJU VIROVITICA: UNAPRIJEDIMO ZDRAVLJE UČENIKA 1. UVOD: U prošloj školskoj godini 2009. Polazna točka bila je definicija zdravlja kao stanja potpunog tjelesnog fizičkog , duševnog psihičkog i socijalnog blagostanja, a ne samo odsustvo bolesti. Projekt je bio usmjeren na opće i specifične potrebe naših učenika na fizičkom, emocionalnom i socijalnom planu. Na temelju rezultata evaluacije pojedinačnih razrednih projekata i samoevaluacije škole provedene u srpnju 2010. Učenici su uvidjeli da brigom o vlastitom zdravlju mogu spriječiti niz fizičkih bolesti,ali i unaprijediti osobno zdravlje kroz kvalitetnije življenje zdraviju prehranu, kvalitetniju fizičku brigu o sebi, razvoj samopouzdanja , razvoj emocionalnosti, socijalnih vještina, sposobnosti uspješne komunikacije i drugog. Projektom se uvažila iskazana potreba učitelja i stručnih suradnika da se nastavni sadržaju koreliraju sa životnim vještinama učenika i veća suradnja među učiteljima uključenost učitelja izvannastavnih aktivnosti,stručnih suradnika i ostalih djelatnika. Projekt će se nastaviti provoditi i tijekom ove školske godine 2010. Isto tako, projekt će biti prilika da radimo na prevladavanju teškoća s kojima se svakodnevno susrećemo znajući da imamo zajednički cilj otpor učenika u odgojnom djelovanju, poteškoće suradnje s roditeljima i vanjskim suradnicima i ostalo. CILJ PROJEKTA: Projektom UNAPRIJEDIMO ZDRAVLJE UČENIKA potaknuti i podržati unapređenje fizičkog, emocionalnog i socijalnog razvoja naših učenika. Taj cilj ćemo ostvariti realizacijom specifičnih ciljeva projekta za odgojno-obrazovne skupine, razredne odjele, skupine izvannastavnih aktivnosti i i rad stručnih suradnika s učenicima. SPECIFIČNI CILJEVI: ü Učenici će savladati i usavršavati vještine te stvoriti navike održavanja osobne higijene i higijene životnog prostora, pravilne prehrane i brige o okolišu ü Učenici će razvijati vještine emocionalne pismenosti prepoznavati i uvažavati vlastite i emocije drugih ljudi, iskazivati vlastite emocije na socijalno prihvatljiv način i uz korištenje glazbe ü Učenici će njegovati suradnički odnos u grupi, razvoj socijalizacije ü Učenici će razvijati samopouzdanje i pozitivnu sliku o sebi,samostalnost ü Učenici će unaprijediti vještine nenasilnog rješavanja sukoba i čuvanja vlastite i tuđe imovine ü Učenici će razvijati odgovorno ponašanje , toleranciju i učiti o ravnopravnosti u odnosima među spolovima ü Učenici će usvojiti komunikacijske vještine u različitim životnim situacijama ü Učenici će stjecati i usavršavati motoričke i perceptivne vještine razvoj sheme tijela,uspostava ravnoteže,samostalno izvođenje pokreta,poboljšanje koncentracije i pažnje ü Roditelji učenika će sudjelujući u aktivnostima vezanim uz projekt biti educirani kako aktivno surađivati u realizaciji ciljeva projekta, i biti sudionici promjena 3. Zdravo je biti čist i uredan 2. Brinem sam o osobnoj čistoći 3. Važno je zdravo se hraniti 4. Znam što i kako jesti i bit ću zdrav 5. Čistoćom do zdravlja 6. Razvijanje socijalnih vještina UMR 1a Zubić vila UMR 1b Jačanje samopouzdanja kroz kontrolu emocija UMR 1c Ja to mogu UMR 2 Prevencija vršnjačkog nasilja Skupina PAS Razvijanje osnovnih vještina brige o sebi-videomodeliranje 3. PSP će se kroz svoje aktivnosti i programe uključiti u razredne projekt. TEME PROJEKTA PO PREDMETIMA: predmeti tema Likovna kultura Razvoj pozitivnih emocija putem slikanja Glazbena kultura Utjecaj glazbe na razvoj pozitivnih emocija Tjelesna i zdravstvena kultura Razvijanje emocionalnih i socijalnih vještina Vjeronauk Imamo čisto srce 3. TEME PROJEKTA PO IZVANNASTAVNIM AKTIVNOSTIMA UKLJUČENIM U UČENIČKU ZADRUGU: izvannast. TEMA PROJEKTA EKO ŠKOLE: tema Eko škola Čist okoliš-zdrav život 3. TEME PROJEKTA PO OSTALIM IZVANNASTAVNIM AKTIVNOSTIMA: izvannast. TEME PROJEKTA KOJE OSTVARUJU STRUČNI SURADNICI: stručni suradnik tema logopedi Čitajmo i pričajmo o zdravlju knjižničar Čitanje kao razonoda 4. AKTIVNOSTI Projekt će se provoditi kroz slijedeće aktivnosti: ü uvježbavanjem praktičnih motoričkih vještina primjerice održavanje osobne higijene i radnog prostora, pripremanje obroka, socijalizacijske igre, kreativne radionice, uzgoj cvijeća i povrća, sakupljanje,vez, rad s glinom, izrada suvenira ü provođenjem tematskih radionica, pomoć stručnih suradnika ü provođenjem kvizova znanja, upitnika ü izlaganjem i razgovorom, predavanje ü izradom plakata i albuma ü izradom didaktičkog materijala edukativna slikovnica, umna mapa, izrada lutaka, izrada eko panoa ü igru, sviranje i glazbeno stvaralašvo ü sportska natjecanja ü izvanučioničku nastavu odlazak u prirodu, bolnicu, javne ustanove,tržnicu , sudjelovanje na raznim izložbama i manifestacijama ü glazbene i likovne aktivnosti ü molitveno stvaralaštvo ü pismeno izražavanje i stvaranje, prigodni tekstovi ü rad na računalu ü izvođenjem radionica za roditelje 5. METODE PROVOĐENJA AKTIVNOSTI ü razgovor ü predavanje ü pismeni radovi ü crtanje ü edukativni filmovi ü demonstracija ü praktični radovi ü kineziološke metode ü izlaganje ü igra ü igranje uloga ü slijeđenje uputa 6. POTREBAN MATERIJAL ZA PROVOĐENJE PROJEKTA ü pribor za održavanje osobne higijene ü slikovnice ü edukativni crtići ü video i audio zapisi, fotoaparat , CD player,glazbeni instrumenti ü šk kombi ü gimnastička sredstva ü slikovni materijal ü računalo ü knjižnična građa ü boje drvene, vodene , tempere, flomasteri, markeri ü hamer papir, pakpapir, a4, karton, papir u boji ü neoblikovani materijal ü pribor za jelo, prehrambene namirnice ü sadnice i sjeme cvijeća i povrća, zemlja, alat za rad u vrtu ü tkanina, konac, pribor za šivanje ü glina, plastelin, boje,glazure i alat za rad sa glinom ü stiropor, vata, spužva, škare , ljepilo ü materijal za izradu hrane za ptice ü pribor za obradu drveta i metala 7. SURADNICI, VANJSKI SURADNICI ü učitelji i učenici susjednih razreda ü stručni suradnici logopedi, medicinska sestra, knjižničar ü tehničko osoblje škole ü vanjski suradnici - liječnik, stomatolog, psiholog, djelatnici javnih službi, predstavnici Udruge Lijepa naša, roditelji, predstavnici Obiteljskog centra, djelatnici Centra za socijalnu skrb, župnik, učitelji drugih škola 8. PERIOD OSTVARIVANJA Projekt će se ostvarivati tijekom cijele školske godine 2010. KAKO ĆE SE PROVESTI EVALUACIJA ü prilagođeni evaluacijski listići za bilježenje inicijalnog i finalnog stanja ü liste praćenja ponašanja, projektni dan, kviz , izložbe ü upitnik za roditelje ü individualna periodička lista procjene promjene ü izradom albuma procesa razvoja 10. NAČIN PREZENTIRANJA REZULTATA ü plakati ü igrokaz ü radionica učenika za učenike ü PP prezentacije ü izložba albuma i plakata ü izlaganje knjižice zdrave prehrane ü prezentacija za roditelje ü školska priredba ü izrada panoa ü prikaz umnom mapom ü prodajna izložba ü međužupanijska i državna smotra Zadruga, Eko škola ü prezentacija slikovnice ü tablični i grafički prikaz rezultata ü roditeljski sastanak U Virovitici, 31. POTICANJE VOLONTERIZMA I UKLJUČIVANJE UČENIKA U ZAJEDNICU 3. ŠKOLSKA GODINA Ravnateljica Osnovne škole Virovitica Ravnatelj Tehničke škole Marija Navarra dipl. Tablični prikazi tema razrednih projekata 2. Tablični prikazi tema projekata odgojno-obrazovnih skupina 3. Tablični prikazi tema projekata u PSP produženi stručni postupak 4. Tablični prikaz tema projekta Eko škole i Učeničke zadruge 5. Tablični prikazi tema projekata u izvannastavnim aktivnostima vezanim uz Učeničku zadrugu 6. Tablični prikazi tema projekata u izvannastavnim aktivnostima i izbornom predmetu- vjeronauku 7. Tablišni prikaz programa socijalizacije po razrednim odjelima i odgojno-obrazovnim skupinama 8. Tablični prikaz izvanučioničke nastave po razrednim odjelima i odgojno-obrazovnim skupinama 9. Tablični prikaz tema projekata koje ostvaruju stručni suradnici logopedi i knjižničar TABLIČNI PRIKAZ PROJEKTNIH TEMA U RAZREDNIM ODJELIMA I ODGOJNIM SKUPINAMA 1. RAZREDNIK : MARGARITA KOVAČEVIĆ 4. RAZRED Tema projekta Znam što i kako jesti i bit ću zdrav! PERIOD OSTVARENJA rujan 2010- lipanj 2011. EVALUACIJA razgovor,procjena,upitnik, tabelarni prikaz lista praćenja NAČIN PREZENTACIJE tabelarni i grafički prikaz lista praćenja,prezentacija putem plakata, šk. RAZRED - ČISTOĆOM DO ZDRAVLJA Razrednik: Nevenka Gruban Tema projekta Zdrava hrana-izvor zdravlja -stari recepti Specifični ciljevi Usvojit će naviku konzumiranja zdrave hrane u pravilnim obrocima Naučiti i primjenjivati pravilne prehrambene navike Samostalno će naučiti pripremati jednostavne i zdrave obroke Roditelji će se uključiti i sudjelovati u praćenju djetetovih prehrambenih navika i prikupljanju tradicionalnih jednostavnih recepata Usvojiti navike pravilnog ponašanja za stolom i pravilno korištenje pribora za jelo Usvojiti naviku korištenja i održavanja posuđa i kućanskih aparata Aktivnosti Izrada plakata-Zdrava hrana,zdravi obroci Pripremanje jednostavnih jela Poštivanje higijenskih propisa pri pripremanju hrane Uzgoj zdrave hrane Izrada kuharice jednostavnih recepata Odlazak na tržnicu Metode provođenja aktivnosti Razgovor,demonstracije,praktični radovi, radna aktivnos,pis. Ulazna anketa,lista trenutnog stanja i nastalih promjena broj i vrsta obroka ,završno izvješće, kuharica Način prezentacije plakat, izložba.. Plakat,prezentacija,izložba, kuharica Potreban didaktički i potrošni materijal Namirnice i pribor za pripremanje hrane, sredstva za čišćenje,papir, ljepilo Troškovnik potreba za prijevozom učenika, pratnjom, radni materijal... Ulazna anketa,lista trenutnog stanja i nastalih promjena broj i vrsta obroka ,završno izvješće, kuharica Način prezentacije plakat, izložba.. Plakat,prezentacija,izložba, kuharica Potreban didaktički i potrošni materijal Namirnice i pribor za pripremanje hrane, sredstva za čišćenje,papir, ljepilo Troškovnik potreba za prijevozom učenika, pratnjom, radni materijal... Matošina, anketa, upitnik, lutke, hamer papir, flomasteri, olovke, boje, škare, ljepilo, CD, CD player, digitalni fotoaparat Suradnici i vanjski suradnici na projektu - razredni i predmetni učitelji, školski psiholog, logoped, liječnik, medicinska sestra, glumac Kazališta Virovitica, predmetni učitelji i učitelji PSP-a Period ostvarenja IX-VI Evaluacija upitnik, evaluacijski listići. Matošina, anketa, upitnik, lutke, hamer papir, flomasteri, olovke, boje, škare, ljepilo, CD, CD player, digitalni fotoaparat Troškovnik potreba za prijevozom uč. Razvijanje pozitivne slike o sebi. Prepoznati i kontrolirati emocije u raznim situacijama Aktivnosti Ispunjavanje upitnika, igranje uloga, izrada plakata, predavanje psihologa, kviz, radionice za roditelje i učenike Metode provođenja aktivnosti Razgovor. Ulazna anketa, lista trenutnog stanja i nastalih promjena, završno izvješće Način prezentacije plakat, izložba.. Plakat, prezentacija, izložba Potreban didaktički i potrošni materijal Papir, boje listići, hamer, ljepilo, foto aparat, kompjuter Troškovnik potreba za prijevozom učenika, pratnjom, radni materijal... Metode provođenja aktivnosti Razgovor,demonstracija, praktični rad,pismeni rad,igra, usmeno izlaganje Potreban materijal za provođenje projekta Papir, boja,slike, radni listići, hamer papir, ljepilo, upotreba školskog kombija, Suradnici i vanjski suradnici na projektu Razrednik, predmetni učitelji, logoped,djelatnici bolnice, trgovine, muzeja. Period ostvarivanja Rujan 2009. Evaluacija Individualnom ulaznom anketnom listom trenutnog stanja, peridičkom listom procjene nastalih promjena kraj prvog odg. Način prezentacije Prezentacijom za roditelje, prezentacijom u višim razredima putem tablica i umnih mapa, školskim priredbama. Potreban didaktički i potrošni materijal Papir, boja,slike, radni listići, hamer papir, ljepilo, Troškovnik cca: 400,00 kuna SKUPINA: Srednja odgojno-obrazovna skupina UMR 1a RAZREDNICA: Marta Ćalić, dipl. Metode provođenja aktivnosti Razgovor,demonstracija,praktični radovi,igra,slijeđenje uputa Potreban materijal za provođenje projekta Slikovnice,slikovni materijal,knjižnična građa,neoblikovani materijal,fotoaparat,kompjutor Suradnici i vanjski suradnici na projektu Knjižničar,logoped, vjeroučiteljica,vanjski suradnik psiholog,predstavnici O. Period ostvarenja tijekom cijele školske godine Evaluacija upitnik,evaluacijski listići.. Prilagođeni evaluacijski listići za bilježenje inicijalnog stanja,liste praćenja ponašanja,upitnik za roditelje,individualna periodička lista procjene promjena Način prezentacije plakat, izložba.. TZK, roditelji Period ostvarenja tijekom školske godine 2009. Dijelovi AAMD skale, prilagođeni test za procjenu inicijalnog i finalnog stanja Način prezentacije plakat, izložba.. Prezentacija rada kroz seansu RPP-a Prezentacija rezultata na RV Potreban didaktički i potrošni materijal gimnastička sredstva, baloni, aplikacije, cd, cd-player, strunjača Troškovnik potreba za prijevozom učenika, pratnjom, radni materijal... Radovanović Tema projekta RAZVIJANJE OSNOVNIH VJEŠTINA BRIGE O SEBI- video modeliranje Specifični ciljevi -razvijati osnovne higijenske navike - stjecati i razvijati osnovne vještine BOS-a pranje ruku, zubi,... Potreban materijal za provođenje projekta - fotoaparat - računalo, video - pribor za osobnu higijenu - slikovnice, sličice Suradnici i vanjski suradnici na projektu - roditelji, asistent Period ostvarenja - tijekom školske godine Evaluacija upitnik,evaluacijski listići.. Metode provođenja aktivnosti Razgovor, opis, predavanja, demonstracija, praktični rad, igra, usmeno izlaganje, prezentacije,eko kviz, Potreban materijal za provođenje projekta Rradni listići, hamer papir, ljepilo, sjeme cvijeća i povrća, sjeme, loj za hranilice, papika, kruh, brašno, računalo, fotoaparat, printer i boja, pokloni za pobjednike eko kviza, najbolje sakupljače papira i cvjetnjaka, upotreba školskog kombija, Suradnici i vanjski suradnici na projektu Koordinator, svi djelatnici škole, kumovi škole, komunalni inspektor Grada, mediji, Udruga Lijepa naša. Period ostvarivanja Rujan 2010. Evaluacija Projektni dan Eko škole, školski i Međužupanijski eko kviz, školske priredbe, izložbeni i prodajni štandovi, Način prezentacije Prezentacijom na Projektnom danu Eko škole, kroz školski i Međužupanijski eko kviz, prezentacijom i radionicama, školskim priredbama. Potreban didaktički i potrošni materijal Radni listići, hamer papir, ljepilo, sjeme, loj, namirnice za obilježavanje projektnog dana, brašno, računalo, fotoaparat, pokloni za pobjednike eko kviza, najbolje sakupljače papira i cvjetnjaka, upotreba školskog kombija, Troškovnik cca: 2 500,00 kuna 5. PROJEKT ''UNAPRIJEDIMO ZDRAVLJE UČENIKA'' Projekti Učeničke zadruge Učenička zadruga ''Mali Mikeši'' se uključuje u projekt centra''Unaprijedimo zdravlje učenika'' kroz sve aktivnosti rada u izvannastavnim skupinama koje obuhvaća učenička zadruga Keramičarska skupina, Male vezilje, Suvenirska skupina, Vrtlarska skupina, Cvjećarska skupina. Kroz projekt će se ostvarivati njegovi ciljevi na unaprjeđenju tjelesnog, emocionalnog, socijalnog i duhovnog zdravlja učenika. Također je usklađen sa ciljevima i zadaćama škole, psihičkim i tjelesnim mogućnostima, tjelesnim sposobnostima i predznanjem učenika. Učenici će savladati vještine i stvoriti navike održavanja osobne higijene i higijene životnog prostora, pravilne prehrane i brige o okolišu, razvijati kreativno stvaralaštvo, maštu i samostalnost, razvijati vještine emocionalne pismenosti prepoznavati i uvažavati vlastite i emocije drugih ljudi, iskazivati vlastite emocije na socijalno prihvatljiv način , usvojiti komunikacijske vještine, razvijati samopouzdanje, unaprijediti vještine nenasilnog rješavanja sukoba, čuvanje vlastite i tuđe imovine, međusobnu suradnju i dr. Projekt će se provoditi kroz aktivnosti izrade ukrasnih i uporabnih predmeta od gline, drveta platna, vez na platnu, uzgoj cvijeća i povrća,uređenje školskog cvjetnjaka, dvorišta i povrtnjaka Nositelji aktivnosti projekta su učitelji defektolozi voditelji skupina, ostali učitelji defektolozi i stručni suradnici centra, vanjski suradnici i roditelji. U radu će biti korištene metode praktičnih radova, demonstracije, razgovora, usmenog izlaganja, crtanja i ilustrativnih radova i dr. Potrebna sredstva i materijal za rad osigurat će centar i učenička zadruga. Projekt će se realizirati tijekom školske godine 2010. Tablica:Teme projekta u izvannastavnim aktivnostima uključenim u Učeničku zadrugu Skupina.



4.E1/NORIJADA 2017.
Ko zahvalu otpjevali smo im pjesmu Limači smo … Krenuli smo dalje pjevajući, a potom smo se vratili u školu pomalo umorni, ali sretni. Napisala: učiteljica matematike Ivana Lukša Peranec Dragi učenici obiljeľimo zajedno Dan zaljubljenih, 14. Nakon toga razgledali smo kulturno- povijesne spomenike u samom centru Čakovca: spomenik Nikoli Zrinskom, secesijska palača, crkva svetog Nikole, stari grad. Ove godine smo se odlučili maskirati u likove iz bajki Ivane Brlić- Maľuranić. U bogatom kulturno-umjetničkom programu, u kojem je istaknuta vaľnost djelovanja Čitaonice tijekom povijesti, ponajviše u očuvanju nacionalne svijeti i kulturnoj promidľbi, sudjelovali su i učenici naše škole Klara Mrčela, Nina Zubović, Nora Jukić, Dino Dundović i Innis Nia Frleta, kazivajući stihove gospođe Lovorke Boškin i gospodina Brune Kovačića na čakavskome narječju. A sve ovo veselje i radost na dječjim licima, ne bi bilo moguće bez našega načelnika, gospodina Đure Anđelkovića, kome se od srca zahvaljujemo!

[Sudbinska ljubav|Najnoviji srpski filmovi|Oglasnik njuskalo osobni kontakti]






Oznake: osnovna, ąkola, živo, Kozarčanin, Hrvatska, Dubica

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.