Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
moj nakit



Image Hosted by ImageShack.us


drugi svijet-forum



rado čitam:

eurosmijeh

sexyžena

žena bez iskustva

hera

moje drugo ja

šljokica

tigar33

jasenovac na savi


voljela sam ih čitati i pozdravljam ih ma gdje bili:

dida

osmijeh

crnaaa

mali remorker






myspace





myspace





myspace




myspace





myspace





myspace





myspace





myspace





myspace




Web Page Hit Counter










***
Jednog jutra kad se probudiš i u ogledalu vidiš sijedog starca,sjećat ćeš se samo propuštenih prilika! Stoga, ako ti se ukaže neka prilika - zgrabi ju! Ne mari za posljedice…

***
Imaj vremena za smijeh-to je glazba duše.
Imaj vremena za sanjarenje-to je put k zvijezdama.

***
Život je put koji vas dovodi do mnogo raskršća..
..na vama je kuda ćete krenuti kada dođete na to mjesto...
Tada slušajte svoje srce....

N_A_S_M_I_J_A_N_A

četvrtak, 15.12.2005.

Potrebe jedne žene..

Image Hosted by ImageShack.us

ŽENI TREBA PAŽNJA I POŠTIVANJE
Na nedostatak pažnje žene reagiraju većinom burno. Upamtite da žena živi od
osjećaja da vam je najvažnije biće na svijetu. Ne smije se osjećati ugroženom
jer će je to povrijediti, a Vama će stvoriti razne teškoće. Uz dužnu pažnju ženu
valja i poštovati, kao suprugu/curu, ali i kao ženu. Malo poštovanja vraća se
mnogostruko.

ŽENI TREBA ČOKOLADA
Jedna od najvažnijih namirnica kojom se lakše preživljava burni PMS period.
Dakle, kupite joj omiljenu čokoladu, ali ne sa posvetom "za PMS" jer onda ćete i
Vi i čokolada završiti kroz prozor.

ŽENI TREBA POHVALA I ZAHVALA
Žena radi puno "nevidljivih" stvari u kući, za koje neće biti plaćena niti će
joj društveni rejting biti veći. Mislim, sva sreća da žena radi te "nevidljive"
stvari u što ubrajam raznorazna čišćenja i pospremanja, kuhanja, peglanja,
pranja itd. Vrlo je važno da primjetite svježe opranu kadu ili WC i da je
pohvalite zbog toga. I ujedno pokušajte svim snagama u prvom sljedećem mokrenju
ne zapišati WC (ako je ikako moguće).

ŽENI TREBA ČVRSTA RUKA
U kući mora postojati vođa čopora. Iako se većina stvari rješava zajednički,
postoje momenti u kojima valja lupiti šakom u stolom i pokazati tko je vođa
čopora. Neke to seksualno uzbuđuje, tako valja biti na oprezu.

ŽENI TREBA NOVACA
Ženi treba novaca! Ona mora zadovoljiti svoj potrošački apetit, tako da nastojte
biti tolerantni glede njenih izleta u trgovinu i mačevanja kreditnom karticom.
Ako pretjera, bacite je na kruh i paštetu cijeli mjesec.

ŽENI TREBA MIKROFON
S obzirom da svaka žena voli da sa vremena na vrijeme iskazuje svoje glasovne
mogućnosti, ja mislim da im je najbolje kupiti mikrofon. Tako će uštedjeti na
svojim decibelima, a Vi se nabavite čepiće za uši i značajno odobravajte
klimanjem glave dok miting ne završi.

ŽENI TREBA PERILICA SUĐA
Jedna od čestih stavki zajedničkog života jest obveza pranja suđa.Da bi se
izbjegla natezanja oko toga, najbolje je kupiti perilicu za suđe.

ŽENI TREBA PENIS
On je neizostavan i pobrinite se da ga dobija u redovitim porcijama. Njegova je
moć velika, iz žene može isjerati razne bubice i vragove, a uz to ju pretvara u
umiljatu životinjicu. Ono što bi najdraže radili svojoj ljubavnici uradite ženi
i biti će kao violina.

ŽENI TREBA VREĆA ZA BOKS
Kada je žena u PMS-u onda mora po nečemu udarati. "Il' me ženi il' tambur kupi,
ja u nešto udarati moram". Ako je pak bračna zajednica već zapečaćena, ma i ako
nije, izvrsna kućna investicija je vreća za boks. Omogućite joj da svoje
frustracije iskali na njoj i uvjerite je da je baš upravo vreća dežurni krivac
za sve.

ŽENI TREBA KUĆA BEZ SVEKRVE
Prema iskustvima drugih čini se da je smjesa žena+svekrva
eksplozivna, te da dva elementa ne smiju biti previše zajedno. Treći element
(muškarac) naoko djeluje pomirujuće, ali zapravo ništa ne može spriječiti
sveopću eksploziju.

ŽENI TREBA NJEN AUTO
Ako financijske mogućnosti dopuštaju, dobro je ženi omogućiti da vozi svoj auto.
Tada će razbijati vlastiti auto, iako žena nije skoro nikad kriva - kriv je onaj
koji je došao iz "pogrešnog" smjera (iz kojeg je vozilo tisuće njih), zatim je
kriva zgrada što se je pomaknula taman kad je krenula u rikverc, razni stupovi sto se šeću iza auta, itd...

ŽENI TREBA TELEFON
Žena mora pričat na telefon. Čak i ako komentira sapunicu sa prijateljicom to je
posve normalno. Bit je u laprdanju i nabijanju računa. Svatko mora imati neki
hobi, a ženi je to pričanje.

ŽENI TREBA BLOG
Internet ima posebnu draž - žena može chatati i upražnjavati svoj omiljeni hobi,
a može i otvoriti blog i tu isprazniti negativnu energiju. Dakle, blog u biti
ima istu funkciju kao vreća za boks, samo što je na njemu fizička aktivnost
svedena na nulu. Međutim, osim iscjeliteljskih karakteristika, blog ima i brojne
druge kvalitete, tako da ćete ženi omogućiti svijet u kojem će se izraziti na
sebi osebujan način.

- 00:39 - Vaše impresije (10) - Prepiši post - #

<< Arhiva >>

< prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
..Smijeh je marmelada na životnoj kriški kruha..
..On daje okus, čini život manje suhim i lakšim za gutanje..



...moj mail...

myspace





AKO IZGUBIM TEBE

Dok me budi nova zora,
znam da sretan bit će dan,
jer kraj uzglavlja si moga,
a na vijeđama ti san,
puna ljubavi, puna nježnosti, moja
stvarnost sad si ti!

Ti se budiš, ti me gledaš,
pun topline tvoj je glas,
naša postelja je meka,
sreća bdije oko nas,
puni ljubavi, puni nježnosti,
u toj stvarnosti smo mi!

I dok predajem se milovanju tvom,
neki čudni krijem strah u srcu svom,
Ja te trebam, ja te ne dam, ja sam tvoj!

Ako izgubim tebe,
ja izgubit ću ljubav,
ovu beskrajnu sreću
koju pružaš mi ti.

Ako izgubim tebe,
ja izgubit ću nježnost,
i toplinu tog gnijezda
kojeg svili smo mi.

Ako izgubim tebe, ja izgubit ću sve!

Kad bi mogao, zauvijek,
da zaustavim taj sat,
da nam zanos vječno traje,
što bi sve još mogli dat',
našoj ljubavi, našoj nježnosti,
nikad ne bi znali kraj!

I dok predajem se milovanju tvom,
neki čudni krijem strah u srcu svom,
Ja te trebam, ja te ne dam, ja sam tvoj!


PROVINCIJALKA

Rekli su mi da je došla iz provincije,
strpavši u kofer snove i ambicije.
Drug je studirao sa njom,
pa smo se najzad sreli ona i ja.
Shvatih, Bože, ovo je sazvežđe za nju provincija.

Srce stade kao dete da se otima,
tražili smo se po prethodnim životima.
Ostavih iza sebe sve,
zablude, promašaje koji tište,
prosto, lako, k'o neko beznačajno pristanište.

O, da mi je da se još jednom zaljubim,
opet bih uzeo kostim večnog dečaka.
I opet bih smislio kako da prodangubim
dok ona ne sleti niz hodnik studenjaka.

Gorda naspram podsmeha i spletki poslednjih.
Usamljeni galeb iznad mora osrednjih.
Reči bi sve pokvarile,
samo se ćutke pokraj mene stisla.
Sami, svoji, izbeglice iz besmisla.

O, da mi je da se još jednom zaljubim.
Opet bih gledao niz kej kao niz prugu.
I opet bih znao da se u oblak zadubim
i čekao bih samo nju, nijednu drugu.

Napiši mi pesmu, mazila se
Nisam znao da li ću umeti..
Reči jesu moje igračke,
cakle mi se u glavi kao oni šareni staklići kaleidoskopa
i svaki put mi je druga slika u očima kad zažmurim..
Ali, postoje u nama neke neprevodive dubine,
postoje u nama neke stvari neprevodive u reči,
ne znam...

Napiši mi pesmu..molila je,
i nisam znao da li ću umeti.
Voleo sam je tako lako,
i tako sam teško to znao da pokažem.
I onda, odjednom..
raspored madeža na njenim leđima,
kao tajna mapa,
pokazuje mi u koje zvezde treba da se zagledam...

I tako, eto ti pesma, ludo jedna...