Datum: utorak, 05.06.2007.

Novo središte

Sve smo samo duboko disale i niti jedna nije mogla ništa reći.

Ja: Ja doista nisam, ovaj, znala što se dešava i...
Kathy: Violet nisi ti kriva.
Samuele: Tako je.. Jedini krivac je Clarissa.
Leda: Hmm... Mene zanima što to ona sprema... Hmmm..

Dugo smo razmišljale u tišini.

Samuele: Meni stvarno njezina zloća nije jasna! Ubila je vlastitog slugu samo da bi mi patili.
Anna: Ma to nije ona nego ono jer ono tj. Clarissa nije živo biće već neki predmet.
Emma: Slažem se s Bananom.
Ja: I šta ćemo sada?
Leda: Dobro pitanje.

Gledale smo jedna u drugu i nismo nikako mogle smisliti što ćemo sada napraviti.

Fred: Čujte... Ja i George idemo podmjestiti toj kozi par smrdobombica u ručak!
Leda: Ma daj Frede uozbilji se više! Pa ti si tu najstariji,a ponašaš se kao da si najmlađi.
George: Moliti ću lijepo. Ja sam najstariji jer sam rođen dvije minute prije Freda.
Fred: Tako je!

Leda je samo zakolutala očima.

Ja: Pa ovako.. Treba nam novo središte.
Anna: Ja živim sama u jednom stanu u Londonu pa možemo kod mene.
Hermione: Da sigurno! Onda tamo moramo biti,a kako ćemo onda ja i Violet raditi?
Ja: Ti si iovako rekla da namjeravaš dati otkaz,a i ja ću to morati napraviti, ili sve objasniti ravnatelju(prof. Binns)
Anna: Bolje da sve objasniš ravnatelju i ondaš se aparatiraš kod mene.
Ja: U redu.

Otišla sam u Hogwarts i došla ispred i došla ispred ulaza u ravnateljev ured.
- Beslani krekeri s čokoladom - rekla sam brzo.
Pokucala sam na vrata. Čuo se ravnateljev glas: Naprijed!
Ušla sam u ured.
Ja: Dobro jutro prof. Binns
Prof. Binns: Dobro jutro gospođice Granger
Ja: Moram vam nešto važno reći.
Prof. Binns: Jeli jako važno? Ako je onda ću te saslušati,a ako ne imam dogovren sastanak za pet minuta.
Ja: Pet minuta nam je dovoljno. Dakle..

Ispričala sam sve.

Prof. Binns: Dobro, u redu. Možeš prestati ovdje raditi,a kada s tim završite možete se vratiti raditi.

- Čudan tip - pomislila sam - Malo sam mu na vi,a malo na ti. Domah sam se apratirala kod Anne.

Stvorila sam se tamo i ugledala sam sve nasljednice zavezane. - Šta se zbi... - pokušala sam reći,ali me u drugom trenutku već vezala magična špaga.

by: Violet

- 12:03 - Komentari (7) - Isprintaj - #