Datum: subota, 26.05.2007.

U ISČEKIVANJU...

Sve ovo sa Lu je bilo tako zbunjujuće. Svima nam je bilo žao što se to dogodilo. Sjedile smo u jednoj sobu u sv. Mungu, no još više nam je bilo čudno kad smo čuli Violetin glas. «Što se ovdje dogodilo?»-upitala je smireno, kao da se ništa sa njom nije dogodilo, kao da nismo sve mislile da je mrtva. Jer ipak, bila je pogođena Avada Kedavrom. Tupo smo buljile u nju više od minute, i nitko ništa nije progovorio. Tada je Violet još jednom ponovila rečenicu od prije «Hoće li mi, molim vas, netko reći što se ovdje dogodilo?» Ja sam se prva pribrala i sve joj ispričala. Nakon što sam završila, pogledala sam ostale, one su još uvijek u nevjerici gledale u Violet. Anna joj je samo štuke prišla i zagrlila je svom snagom. Ostale su slijedile njezin primjer. «Drago mi je da si živa!»-rekla je Anna na rubu suza. «I nama»-progovorile smo i mi ostale u isti glas. «Čekajte malo, kako možete biti sigurne da je to ona!?»-rekla je Rouge sumnjičavo. «Možda je netko popio višesokovni napitak, i preobrazio se u Violet!»-ona je jedina sumnjala. «Pa i to možemo provjeriti»-nadovezala se Kathy, «Finite Incantantem!» rekla je i uperila štapić u Violet. No ništa se nije dogodilo, Violet je i dalje bila, pa, Violet. «Ali kako?»-počela je mucati Samuelle «Znam da Rouge Avada Kedavra nemože ništa, ali kako si ti onda preživjela!?»-bila je zbunjena isto kao i svi mi. «Reći ću vam kasnije, sad sam umorna, željela bi se odmoriti».-rekla je Violet tiho, mi smo se pomaknule sa kreveta na kojem smo ležale i sjele smo na stolice koje su bile postavljene u sobi. Nakon što je Violet zaspala i nama se pridrijemalo pa smo zaspale na stolicama. Kad sam se probudila, vani je bio mrak, a sve ostale nasljednice su spavale. Emma se probudila i ja i ona smo odlučile otići po nešto za popiti u hodnik. Tamo je sve vrvjelo od vidara. Jedan mladi i zgodan vidar nam je prišao «Jeste li sve dobro?»-upitao je brižno. «Jesmo, valjda.»-odgovorila sam i uzvratila sam smiješkom. «Ako vam išta zatreba samo me pozovite»-rekao je i krenuo dalje. «Stvarno je zgodan»-pomislila sam «ali ipak ja imam Lucasa». Vidjela sam da se i Emma «slaže» samnom jer ni ona nije micala oči sa njega. :) Krenule smo dalje niz hodnika po hladnu vodu i nekakve sendviče. Kad smo se vratile u sobu sve Nasljednice su bile budne, dale smo svima sendviče i približile stolice Violetinom krevetu. «Dakle Violet, da čujemo, kako si uspjela preživjeti»-upitala sam tiho, odgrizla komad sendviča, a zatim smo se sve sa nestrpljenjem zagledale u Violet.




Nisam baš sigurna da se učinak višesokovnog može tako poništiti, pa ako nemože nemojte se ljutit... :(

by: Leda

- 00:42 - Komentari (17) - Isprintaj - #