Datum: ponedjeljak, 14.05.2007.

Moody - day one

Preplašeno sam pogledala Rogue na podu. Znala sam da ju Avada Kedavra ne može ubiti, ali ipak me prestrašilo što je u nesvijesti ležala na podu. Leda je dotrčala do nje, no ja sam se okrenula i pogledala tko je bacio čaroliju. Bellatrix Lestrange je stajala na dovratku. Prišla sam joj i počela šaptati.

Ja: Sve si uništila! Napokon sam zadobila njihovo povjerenje...
Bellatrix: Ma, što me briga... požuri se, Clarissa nas čeka...

Naravno, ovo što sam ja rekla bila je hrpetina gluposti. Bellatrix se dezaparatirala. Na prasak su se sve cure okrenule.

Leda: Zašto si joj dopustila da ode?!
Ja: Ja se pravim da sam smrtonoša! Ne želim da netko nešto posumnja, pogotovo ne Clarissa.
Kathy: I što sad?
Ja: Odvedite Rogue u Sv. Mungo. Ja moram za Moodyem.

PRAS! Aparatirala sam se u Ministarstvo. Nisam željela ostaviti Rogue, ali čekao me zadatak. Hodala sam bijelim hodnicima dok nisam došla do natpisa Aurori. Ušla sam u ured Kingsleya Shacklebolta.

Kingsley: Jutro, Scarlett.
Ja: Znaš li gdje je Moody?
Kingsley: Moody? Clarissa opet ima neke čudne zadatke?
Ja: Rekla mi je da ga dovedem.
Kingsley: On je trenutno u sjedištu Reda.
Ja: Hvala.

PRAS! Aparatirala sam se na Grimmauldov trg broj 12. Ušla sam unutra i dočekao me topao pozdrav Siriusove majke.

Ona: EVO JOŠ JEDNE NIŠTARIJE, KVRAGU, OPET MI OVAMO DOLAZE PASJI SKOTOVI, NE MOGU VJEROVATI, DA TO VIDI MOJA MAJKA MISLIM DA BI SE UBILA NA MJESTU...

Sirius je dotrčao i prekrio je zastorom.

Sirius: Kakva dražesna majčica. Zdravo, Scarlett.
Ja: Zdravo, Siriuse. Je li Moody ovdje?
Začula sam glas iza leđa: Ovdje sam, ovdje, kvrapcu i ova noga, treba mi malo odmora, cijeli dan samo gore - dolje, dolje - gore, svako malo netko zove, trebao bih lift instalirati, ali električne naprave ne rade u sjedištu, još ću se i polomiti...
Sirius: Staro zanovijetalo.
Moody: Javi se kad dođeš u moje godine.
Sirus: Ti bar smiješ na zrak.
Ja: Nemojte se prepucavati. Moody, Clarissa te treba i rekla je meni da te dovedem.
Moody: Hmmm... zašto?
Ja: Nije mi rekla, ali mislim da nam treba pomoćni plan za sve situacije.
Moody: Dobro, možemo krenuti.
Ja: Ali prije toga moramo još do Nasljednica...

Kimnuo je i uze kaput s vješalice, izlazeći u mračnu noć. Ja sam lagano mahnula Siriusu rukom, a on je uzvratio na isti način. Moody i ja smo otišli do Nasljednica. Bile su su Sv. Mungu kraj Rogueinog kreveta, osim Kathy i Samuele. Iz hodnika se začuo glas: KATHY!!!

- 18:55 - Komentari (4) - Isprintaj - #