Vruća limunada

Neki novi klinci

Piljila sam u luster i puhala balone. Već drugu subotu sjedim doma. I dobro mi je, ne fali mi ništa, a nekad mi je bila totalna propast ostati doma subotom.
Nekad smo se znali zaletiti do Osijeka iz ovog Sela, čisto da vidimo što ima dalje. Ili smo jednostavno cjelu večer sjedili na toboganu i pili bambus i pivo, žicali cigarete jedni od drugih i pričali. Obavezno smo sa sobom nosili staru "kutiju" od kazetofona, pazite kazetofona! I puštali kasete koje smo presnimavali cijeli tjedan. Nirvana, Deftonsi, Korn i takve stvari. I mrzili smo svijet oko sebe. Sve one uglancane i ispeglane curice, nabildane mrge ili jednostavno sve starije ljude koji nisu "shvaćali" stvari. Razgovori su se vrtili oko škole, besmisla ovog života u Selu ili tipova koji su znali doći k nama, tipova koji su "shvaćali".
Oni su često znali donijeti bombone ili nešto jače za pušiti. Bili smo jedna mala grupica sazidana u parkiću kod tobogana i svi smo mi "shvaćali"!
Jednu subotu smo se ponovno okupili Kiki, Veronika, Nika, Niveska i još neke cure koje su bile s nama gotovo svaku subotu. Iz "kutije" je svirala Nirvana a mi smo naravno znali sve riječi-od a do ž.
Aleks je došao sa svojm ekipicom. Sjeo je do mene i zajedno smo sve shvaćali. Bilo je totalno kul!
Zapalio je i pružio mi smotuljak koji je meni predstavljao ništa, ja sam mu pružila pivo. Nismo pričali gotovo ništa, cmakali smo se i grlili ali naravno- shvaćali smo! Poslije par mjeseci neki su od njih završili u zatvoru, neke cure su se uglancale i bile sve ono što su mrzile, a ja sam krenula s faksom.
Više nismo s njima, nitko više nije u kontaktu ni sa kim. Razbježali su se. A ja još danas vidim Aleksa i njegovu ekipicu kako "shvaćaju" stvari s nekim novim klinkama.

09.07.2006. u 19:09 | 3 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< srpanj, 2006  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

"Pitam se čime se ljudi hrane(osim svojim nadama).
Čini se da sav novac potroše na kupnju fotoaparata i hi-fi uređaja. U njihovim kućama uskoro neće biti mjesta za život.
Čim prođe čin kupnje,
prolazi i sve drugo, ali ne nestaje..."
(ELFRIEDE JELINEK, Naslada)

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr