Vruća limunada

CRYBABY JERKINS

Sjedim i pušim. Ništa drugo mi ne preostaje u ovo usrano popodne. Iskoristila sam taj mali odmor od knjige zaljevajući malo psa, malo sebe vodom iz bunara. Ne baš luda zabava, ali drugo mi ne preostaje.
Zapravo sam iznervirana faksom, ljubomorna na prijatelje, ljuta na sebe jer sam ljubomorna, ogorčena i isfrustrirana. Pomalo kuhana i pečena, uskoro ću postati ražnjić na drvenom štapiću. Hvala na pažnji!
Nego, gledam ja danas TV. Kako sam se prilično zalijepila za fotelju, dok kraj mene radi ventilator a ja izigravam starog pivopiju koji je došao s bauštele, gledam čak i reklame. Onu živcirajuću glazbicu i tako dalje. Vrte se vrte kad ono klinac s tatom pod rukom prolazi pored kompjutera kojeg bacaju i poviče: Tata, takav imamo i mi, ili šta god je već rekao i ova dvojica smetlara ga počnu ismijavati.
Drago mi je što si svi možemo priuštiti takve stvari. Oni koji ih nemaju-izopćenje!!
Sjećam se kada su još bili oni tamagočiji, one igračkice koje hraniš i štatijaznam. E pa, ja nisam imala takvo nešto, pa sam bila izložena ruglu. E to me naučilo da sada, čim se pojavi neka nova stvar, moram odmah pohitati da je kupim. Diži kredit, bankrotiraj, zadužuj se- taj kompjuter je moj!

26.06.2006. u 20:53 | 1 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

"Pitam se čime se ljudi hrane(osim svojim nadama).
Čini se da sav novac potroše na kupnju fotoaparata i hi-fi uređaja. U njihovim kućama uskoro neće biti mjesta za život.
Čim prođe čin kupnje,
prolazi i sve drugo, ali ne nestaje..."
(ELFRIEDE JELINEK, Naslada)

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr