rujan, 2007  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Free Counter site statistics
KoMeNtArI dA/nE

Naš banner Banner by : Marko
Našičke budale




design by: LuCiJa

Opis bloga

Kmh.. 8.rujna 2007. smo Ina, Ja (Lucija) i Marko odlucili dopisujuci se na msn-u napraviti razredni blog.. Marko je osmislio adresu.. Lucija potakla ideju da napravimo blog, a Ina je bila takozvana savjetnica.. Nadamo se da cemo nesto cesce pisati postove.. fotke stavljati i slicno...
u razredu nas je 22... od toga dvoje cigosa, brat i sestra.. brat stariji od sestre.. hehe.. cesto nam upada u razred jos jedan cigos, Josip.. a ponekad je i zanimljivo u nasem razredu.. Puno ljudi nema 'dlake' na jeziku.. Kazemo sto mislimo.. Ne promislisi prije o tome.. Nekad se bezveze svadamo.. no ipak sve je to dio razreda, prijateljstva i ovih godina... nadam se da cemo svi ostati na broju do 8. razreda.. da cemo biti slozni i svi frendovi.. :)...uzivajte citajuci nas... Lucija...


PrAvILa..:
1. ne ostavljajte nam brojeve u komentarima
2. zamolili bi da komentari imaju neko znacenje
3. ne serite nam po blogu
4. ako vam se ne svida blog, gore imate X
5. najvaznije: postujte ova faking pravila


Eo i ja bih nešto napisala o blogU. odlučili smo se napraviti blog. i eto kako je to završilo. imamo razredni blog. molimo sve u razredu koji imaju internet i ZNAJU raditi s blogovima neka nam se priključe. mi ćemo im dati lozinku i koricničko. sve one koji nam budu vjerni čitatelji i budu poštovali pravila stavit ćemo u linkove. a i pravila prvo mormo napisati. još ćemo se dogovoriti hoćemo li stavljati slike ili ne. mislim fotografije. zasad smo stavili neke fora slike. nadamo se da ćemo ovaj blog iamti do kraja 8. razreda. zato smo i stavili adresu NAŠIČKE BUDALE
kako bi ga mogli imati duže vrijeme. volimo ići u trgovinu aromu tijekom velikog odmora. makar se bas i ne smije. prosle godine smo stalno isli. ove godine još nismo (ja i Lucija) a marko je sigurno išao. obožava kršiti pravila. lol. ne smijemo ić kao zato što je tamo cesta, pa ako nas udari auto....jooo.....no dobro...mislim da sam dosta napisala....a sad idem....pozzz....Ina....možda još nešto napišem...ali ne znam šta.....

Image and video hosting by TinyPic


[..O onima koji su odlucili napraviit ovaj blog..]


Ina:

godine: 12
razred: 6.d
naj prijateljica: Lucija i druge...
Naj prijatelj: Marko i drugi..
Visina: oko 163 cm..
Vanjski opis: svjetla kosa malo iznad ramena.. tamnije oci...
msn: aqua-2@hotmail.com

Image and video hosting by TinyPic


Lucija:

godine: 12
razred: 6.d
naj prijateljice: Ina i Iva
naj prijatelj: Marko...
Visina: oko 168 cm
Vanjski opis: lagano valovita tamnija kosa do ramena.. zeleno-smede oci.. prilicno visoka.. :)
msn: luce___1306@hotmail.com

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Marko:
godine: 12
razred: 6.d
Naj prijateljice: Ina, Lucija, i jos puno cura s trga i okolice..
Naj prijatelj:Stoja i dr..
Visina: Tajna... Loool
Vanjski opis: svijetla kosa do ramena.. ma sta ja znam...
msn: normon_@hotmail.com

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Linkovi

Matija-Jerka
Lea
Lucija
Ina
Sara
Lea i Matija
x Lucija Dizajn x
Marija i jos dvije sedmasice...

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
-Kod nas 5 cura(Marija, Matija, Arijana, Lucija i Ina) treniraju kosarku...
-Od toga tri igraju u reprezentaciji skole (Lucija i Ina, Arijana;zamjena)
-Od muskih nitko ne igra kosarku
-Vecina je za nogomet
-Pod TZK najcesce se igra basket

Image and video hosting by TinyPic
-Lucijina kreacija znaka STOP (100%moje.. LoL).. mutavo.. XD



Uff...šta se tu događa ?




NoFI PoSt ♥

[...HeLLo...]
Evo pisem post samo da javim da smo svi zivi.. lol
hehe... sta reci?... napisati? no inspiration, totalno...
jbg.. ae idem nes izblebetat: danas sam se borila'' sa smradom cigosa... kmeee..
a Ina koja je sjedila do mene, NIS nije osjetila..
jel ona prehladena, ili...?!?! a stas.. jbg.... u skoli sve uobicajeno..
tesko(?).. ne... zamorno.. iscrpljujuce...
ovo ce biti rly kratak post.. ne da mi se nis pisuckarati..
a uskoro imam njemacki... LoL.. ja i njemacki, ko nebo i zemlja... XD..
ne ide mi, jbggg.. mislim, da ga volim kao jezik, naucila bi ga...
ali sav mi je nekakav.. XD... a engleski, bas naprotiv, obozavam ga,
mislim da se to moze i primjetiti na mom znanju... :)...
ae necu vise nista pisati.. nekog cu zaposliti da javlja za new post..
meni se ne da.. XD xD XD--- a jbg.... ae cujemo se ppl=)
ViSiT: Me & My AnD mArKo'S bLoG wItH DeSiGnS
[...ByE...]
Image and video hosting by TinyPic


25.09.2007. u 14:17

| .CoNvErSe. (6) | .AnD 6.d?.| AhA, aHa, PrInT | <3 |






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.